مبل چستر فرانسوی

    اعمال فیلتر

    برندها

    قیمت

    مبل چستر فرانسوی، سبک جدیدی از مبلمان چستر

    مبل چستر فرانسوی یکی از چندین طرح مبلمان چستر است که مانند سایر انواع این سبک، از لمسه کوبی و دکمه در قسمت پشتی مبل استفاده شده است. رویه مبل چستر فرانسوی می ‌تواند از چرم، مخمل یا جیر باشد؛ از طرفی تعداد نشیمن مبل چستر فرانسوی هم در خرید آن بسیار مهم است؛ زیرا این مبل در عین راحت بودن، جای زیادی می ‌گیرد و باید با فضای شما در هماهنگی کامل باشد. در ادامه تمام نکاتی که برای خرید این سبک مبل نیاز دارید را آورده ‌ایم.


    مدل مبل چستر فرانسوی با دیگر انواع چه فرقی دارد؟

    در خانواده مبلمان چستر، مبل چستر فرانسوی را با نام مبل نیوچستر هم می‌شناسند. در این مدل، طراح کمی در ارتفاع پشتی و دسته‌ های مبل تغییر ایجاد می‌ کند. مثلا لبه‌ های دسته کاناپه کمی متمایل به جلو می ‌شوند و پشتی کمی رو به بیرون است؛ همچنین نمای ظاهری چستر فرانسوی ظریف ‌تر از سایر انواع است.

    یکی از تفاوت‌ های بارز دیگر مبلمان چستر فرانسوی، پایه‌ های چوبی آن است که باعث هماهنگی زیبایی در دکوراسیون منزل می ‌شود. شما می‌‌توانید انواع میز جلو مبلی و دکوری ‌های چوبی، بوفه یا کنسول ‌تان را با رنگ پایه چستر فرانسوی موردنظرتان ست کنید. به این ترتیب یک حال و هوای دنج و خودمانی در فضای نشیمن و پذیرایی ‌تان ایجاد می‌شود. این مدل مبلمان چستر بیشتر برای فضاهایی مثل منزل یا برخی کافی ‌شاپ ‌های پاتوق جوانان خوب بوده و برای فضای اداری مناسب نیست.


    پارچه‌ مبلمان چستر فرانسوی

    برای طراحی چستر فرانسوی هم می‌توان چرم را به کاربرد هم جیرهای رنگی زیبا. اگر چرم طبیعی باشد؛ قیمت مبل چستر فرانسوی خیلی بالا می‌رود اما انواع چرم مصنوعی قیمت مناسب ‌تری دارند. یادتان باشد که چرم‌های تیره با پایه‌های چوبی، فضای نشیمن را خیلی کلاسیک می ‌سازد؛ شبیه فیلم‌های کلاسیک هالیوودی؛ اگر چنین فضایی را دوست ندارید، رویه‌ ی جیر برای مبل چستر فرانسوی ‌تان مناسب ‌تر است. از طرفی پارچه چرم در تابستان ‌ها سبب احساس گرما، تعریق و چسبیدن پوست به چرم می ‌شود. در مقابل پارچه‌ های جیر کلی مزایا دارد. اول این ‌که نرم و راحت است؛ دوم به راحتی بخارشویی و اتو می ‌شود. رنگ ‌های جیر مورد استفاده در چستر تنوع بسیار بالایی دارند؛ می ‌توانید کالیته رنگ این پارچه ‌ها را از فروشنده بخواهید و یک مدل مبل چستر فرانسوی سفارشی تحویل بگیرید.

    همچنین اگر مبل چستر فرانسوی را برای یک پذیرایی کلاسیک و لوکس نیاز دارید؛ جنس مخمل نیز ایده بی ‌نظیری است. البته چنین مبلمانی برای دفاتر مدیریت، کتابخانه ‌های روسای دانشگاه، رستوران ‌های لوکس یا هتل‌ های اشرافی هم کاربرد زیادی دارد.

    خرید مبل چستر فرانسوی

    بهتر است برای خریدن مبلمان چستر به فروشگاه‌ هایی مراجعه کنید که با تولیدکنندگان باتجربه همکاری دارند. ظرافت دوخت و تقارن در انواع مبل چستر بسیار با اهمیت است و مبل‌ های با کیفیت، با ظرافت و دقت بیشتری ساخته‌ شده ‌اند. در ایران دکور انواع مدل ‌های مبل چستر فرانسوی، ارایه شده توسط بنام ‌ترین تولید کننده ها را می‌توانید به راحتی پیدا مشاهده و خرید کنید.


    نکات مهم در خرید مبلمان چستر فرانسوی

    در زمان خرید هر نوع مبلی باید به یک سری از نکات توجه کرد که خرید مبل چستر فرانسوی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

    • اندازه گیری فضا : حتما پیش از اقدام به خرید، اتاق و فضایی که مبلمان قرار است در آن چیدمان شود را با توجه به محل قرار گرفتن درب و پنجره‌ها و مسیر رفت و آمد، اندازه گیری نمایید. عرض درب ورودی منزل و راه ‌پله ‌ها نیز بسیار مهم است؛ چه بسا مشتریانی که هزینه زیادی برای خرید مبلمان چستر فرانسوی خود انجام می‌دهند، اما با توجه به تنگی فضای راه پله، مجبور به مرجوع کردن مبل و پرداخت خسارت می‌شوند.
    • کیفیت مواد اولیه به کار رفته : مواد اولیه ‌ای که برای ساخت مبلمان استفاده می ‌شود بسیار متنوع و گوناگون بوده و از لحاظ کیفی نیز با هم تفاوت زیادی دارند. معمولا برای ساخت اسکلت یک مبل چستر فرانسوی با کیفیت، از فلز، چوب روس و یا راش استفاده می‌ شود. نوع و کیفیت فوم به کار رفته در ساخت مبلمان نیز نقش مهمی در دوام آن و عدم تغییر شکل ظاهری پس از مدت ‌ها استفاده می ‌شود. در مورد جنس رویه مبل چستر فرانسوی هم که پیش ‌تر اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دادیم.

    قیمت مبل چستر فرانسوی

    قیمت مبلمان چستر فرانسوی نیز همانند سایر انواع مبل، به عوامل مختلفی از جمله نوع چوب به کار رفته در ساخت کلاف مبل، جنس و مرغوبیت رویه، کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش تولید کننده بستگی دارد؛ معمولا قیمت یک سرویس مبل چستر فرانسوی، از سایر انواع راحتی بالاتر است.

    بالا
    پشتیبانی