میز و صندلی تاشو

    اعمال فیلتر

    برندها

    قیمت

    24,500,000 ریال 27,200,000ریال
    ذخیره شما 2,700,000 ریال (10% تخفیف), تخفیف به مدت محدود
    49,500,000 ریال 55,000,000ریال
    ذخیره شما 5,500,000 ریال (10% تخفیف), تخفیف به مدت محدود
    29,700,000 ریال 33,000,000ریال
    ذخیره شما 3,300,000 ریال (10% تخفیف), تخفیف به مدت محدود
    24,500,000 ریال 27,200,000ریال
    ذخیره شما 2,700,000 ریال (10% تخفیف), تخفیف به مدت محدود

    میز و صندلی تاشو ، کمجا و کاربردی

    میز و صندلی تاشو یکی از قدیمی ‌ترین و بهترین گزینه ‌ها برای صرف وعده‌های غذایی موقت هستند. تقریبا می‌شود ادعا کرد که در هر خانه‌ای میز یا صندلی تاشو وجود دارد؛ که دلیل آن چیزی جز کاربرد فراوان مدل های مختلف میز و صندلی تاشو نیست. معمولا برای برپایی مراسم ‌هایی که در مبلمان فضای باز برگزار می ‌شوند از سرویس‌های میز و صندلی تاشو رستورانی استفاده می‌ شود که مزیت آن امکان جمع آوری و حمل و نقل راحت صندلی و میز تاشو است.

    میز صندلی تاشو چوبی پارچه ای

    خرید میز و صندلی تاشو

    مدل ‌های مختلفی از میز و صندلی تاشو توسط تولیدکننده‌ ها ساخته و در بازار عرضه می‌ شوند؛ به همین منظور برای خرید میز و صندلی تاشو بهتر است با انواع آن و مزیت ‌های هر کدام آشنا شوید. مهم‌ترین مزیت خرید این آیتم‌ها قابلیت باز و بسته شدن و امکان حمل‌ونقل آسان است اما این آیتم‌ها مزایای دیگری هم دارند که عبارتند از:

    1. وجود مدل‌های بسیار متنوع از نظر طراحی
    2. وزن کمتر نسبت به دیگر انواع میز و صندلی
    3. امکان خرید میز تاشو و صندلی تاشو به‌صورت جداگانه
    4. کاربردهای فراوان در محیط‌های گوناگون

    انواع میز و صندلی تاشو

    میز و صندلی‌ های تاشو از جنس‌ های مختلف و برای کاربردهای گوناگون ساخته می‌ شوند و به گروه‌ های مختلفی زیر تقسیم می ‌شوند. برای مثال از این ست ها می‌توان برای مسافرت و گردشگری استفاده کرد. همچنین برخی از انواع این آیتم‌ها مناسب مکان‌هایی مانند تالارهای رویداد و جشن‌ها و برخی دیگر مناسب محیط بالکن یا آشپزخانه منزل هستند. امکان خرید میز غذاخوری تاشو مسافرتی نیز به‌طور جداگانه وجود دارد. در ادامه با برخی از انواع این آیتم‌ها آشنا می‌شویم.

    میز و صندلی تاشو فلزی

    این نوع میز و صندلی کاربرد فراوانی در مراسم و مجالس مختلف داشته و معمولا ظاهری ساده و جمع و جور دارند. مزیت اصلی ست‌ های میز و صندلی تاشو، امکان تعمیر ساده‌ ی آن‌ هاست. مزیت اصلی این ست‌‌ها، امکان تعمیر آسان آن‌ ها است. برای خرید میز و صندلی تاشو فلزی حتما به کیفیت رنگ و نوع فلز و استحکام آن توجه کنید.

    میز و صندلی تاشو ایکیا

    میز و صندلی تاشو پلاستیکی

    با توجه به کاربرد فراوان مواد پلیمری و پلاستیکی، این روزها از اکثر وسایل یک نسخه ‌ی پلاستیکی نیز ساخته می‌ شود. مزیت‌هایی که برای این نوع می‌ توان به آن اشاره کرد، وزن کم، تنوع مدل فراوان و پایین بودن قیمت میز و صندلی تاشو پلاستیکی است.قیمت میز و صندلی تاشو کمپینگ پلاستیکی نیز بستگی به ابعاد و کیفیت مواد پلیمری آن‌ها دارد.


    میز و صندلی تاشو چوبی

    چوب یکی از موادی است که حس گرما و انرژی طبیعت را به محیط القا می‌کند و خیلی از افراد ترجیح می ‌دهند به جای استفاده از میز و صندلی‌ های سرد فلزی و پلاستیکی، از نوع چوبی آن‌ ها استفاده کنند. همراه داشتن یک میز و صندلی تاشو مسافرتی چوبی، یکی از مواردی است که مسیر سفر را لذتبخش‌ تر می ‌کند. قیمت میز و صندلی تاشو چوبی مسافرتی بستگی به نوع چوب مورد استفاده در آن دارد.

    میز و صندلی تاشو چوبی

    میز و صندلی تاشو بالکن

    با توجه به محدودیت فضای برخی از تراس ‌ها چیدمان ست میز و صندلی معمولی باعث دشواری رفت و آمد می ‌شود؛ بهترین راهکار استفاده از میز و صندلی تاشو تراس یا بالکن است که می‌ توان به راحتی در مواقع عدم استفاده، آن‌ ها را جمع کرد و یک گوشه قرار داد.


    میز و صندلی تاشو مسافرتی

    در خرید صندلی تاشو مسافرتی یکی از کاربردها اصلی میز و صندلی‌ های تاشو، استفاده از آن ‌ها در هنگام سفر است. مدل‌ های میز و صندلی سفری تاشو طوری طراحی شده‌ اند که به راحتی در قسمت باربند یا صندوق جا گرفته و فضای کمی را اشغال می ‌کنند. اگر جز افراد همیشه در سفر هستید، خرید میز و صندلی سفری مناسب را به شما توصیه می‌ کنیم. همچنین شما می‌توانید میز غذاخوری تاشو مسافرتی را به‌طور جداگانه خریداری کنید.

    میز و صندلی تاشو مسافرتی

    قیمت میز و صندلی تاشو

    با توجه به مطالبی که گفته شد تنوع زیاد باعث به متغیر بودن قیمت مدل ‌های مختلف ست میز و صندلی تاشو می‌شود. به طوری کلی قیمت میز و صندلی تاشو چوبی با توجه به بالا بودن قیمت متریال مصرفی و پیچیدگی بیشتر تولید، بالاتر از سایر انواع است. اگر هم به دنبال میز و صندلی تاشو ارزان قیمت هستید، پیشنهاد ما خرید میز و صندلی تاشو پلاستیکی است. قیمت میز و صندلی تاشو چوبی به موارد دیگری مانند طراحی و مدل باز و بسته شدن نیز بستگی دارد. در جدول زیر برخی از عوامل موثر بر قیمت این آیتم‌ها و نکات مرتبط با کاربرد آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

     

    فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت میز و صندلی تاشو

    فاکتور توضیحات
    وزن وزن کمتر باعث جابه‌جایی آسان است اما به استحکام نیز دقت کنید
    جنس جنس و کیفیت متریال، می‌تواند بر طول عمر میز و صندلی تاشو تاثیرگذار باشد
    تعداد نفرات افزایش تعداد نفرات عامل افزایش قیمت و افزایش کاربرد است
    تحمل وزن هرچه تحمل وزن بیشتر باشد، طول عمر و کاربرد آن افزایش می‌‎یابد
    امکان شستشو  استفاده از پارچه و رنگ های قابل شستشو باعث سهولت تمیزکاری می شود

    خرید اینترنتی میز و صندلی تاشو از ایران دکور

    ما در فروشگاه اینترنتی ایران دکور انواع گوناگونی از میزها و صندلی‌های تاشو را برای شما گردآوری کرده‌ایم. این آیتم‌ها از تولیدات برترین برندهای بازار هستند که با بالاترین کیفیت و در رده‌های قیمت و مدل‌های گوناگون به شما عرضه می‌شوند.


    سوالات متداول

    در ادامه به برخی از پرسش های متداول در مورد خرید میز و صندلی تاشو پاسخ خواهیم داد:

    میزها و صندلی‌های تاشو چه کاربردهایی دارند؟

    با خرید میز و صندلی تاشو می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی حمل کرده و در محیطی در داخل یا بیرون از منزل قرار دهید.


    از میز و صندلی‌های تاشو در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

    این سرویس ها را می‌توانید در محیط‌های مختلف مانند فضاهای بیرونی باغ و ویلا، روی بالکن و داخل حیاط، در محیط‌های طبیعی جنگلی و ساحلی و در داخل منزل قرار دهید.


    جنس میز و صندلی‌های تاشو از چیست؟

    میز و صندلی تاشو چوبی از جمله رایج‌ترین انواع این آیتم‌ها است اما این آیتم‌ها از متریال‌های پلاستیک، فلز و پارچه نیز ساخته می‌شوند.


    عوامل موثر بر قیمت میز و صندلی‌های تاشو کدامند؟

    از جمله عوامل موثر بر قیمت این آیتم‌ها می‌توان به: جنس، مدل، تعداد نفرات، وزن آیتم‌ها و میزان تحمل وزن می‌توان اشاره کرد.

    بالا
    پشتیبانی