مبل تک نفره

    اعمال فیلتر

    برندها

    قیمت

    95,700,000 ریال 115,000,000ریال
    ذخیره شما 19,300,000 ریال (17% تخفیف), تخفیف به مدت محدود
    برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
    برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
    برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
    79,700,000 ریال 85,000,000ریال
    ذخیره شما 5,300,000 ریال (7% تخفیف), تخفیف به مدت محدود
    برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
    126,990,000 ریال 141,100,000ریال
    ذخیره شما 14,110,000 ریال (10% تخفیف), تخفیف به مدت محدود
    برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
    برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
    62,550,000 ریال 81,000,000ریال
    ذخیره شما 18,450,000 ریال (23% تخفیف), تخفیف به مدت محدود

    لیست قیمت مبل تک نفره (محبوب ترین مدل ها)

    نام کالا

    قیمت         

    مبل یک نفره نیک‌آذین مدل اوهایو - کد F1                       4,550,000 تومان
    مبل کلاسیک یک نفره مدل بنیتو از صنایع نظری                       4,275,000 تومان
    مبل راحتی یک نفره مدل سالونی از یاشیل                        3,990,000 تومان
    مبل یک نفره نیک‌آذین مدل جنوا - کد F2                         4,990,000 تومان
     

    انتخاب و خرید مبل تک نفره

    یک مبل راحتی تک نفره زیبا و خاص، می‌تواند ظاهر اتاق نشیمن شما را متحول کند. علاوه بر زیبایی ، راحتی مبل تک نفره نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا مبل راحتی یک نفره ، کاربرد بیشتری از یک صندلی معمولی یا حتی صندلی چوبی دارد.

    شما می توانید با نشستن یا لم دادن روی مبل تک نفره راحتی ، کتاب بخوانید، بازی های ویدیویی انجام دهید ، فیلم ببینید و اوقاتی خوبی در کمال آرامش و راحتی داشته باشید. 

     

    خرید مبل تک نفره از ایران دکور

    فروشگاه اینترنتی ایران دکور به صورت تخصصی امکان خرید انواع مدل های مبل راحتی یک نفره را در سبک‌‌ها و رنگ بندی های متنوع فراهم کرده است؛ تا افرادی که قصد خرید مبل تک نفره به تنهایی را دارند هیچ محدودیتی در انتخاب و ست کردن نداشته باشند. تقریبا سفارشی سازی جنس رویه و رنگ برای تمامی مدل ها امکان پذیر بوده و همه چیز تنها به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. علاوه بر این اگر از آن دسته از افراد هستید که فقط خرید های خود را به صورت حضوری انجام می‌دهید و از فروشگاه گردی لذت می‌برید، ایران دکور امکان بازدید و خرید حضوری گلچینی از بهترین مدل های مبل یک نفره را فراهم نموده است.

     

    انواع مبل تک نفره

    مبل راحتی تک نفره : این سری مبل تک نفره همانند تمامی مدل های مبلمان راحتی برای لم دادن و استراحت کردن ساخته شده است. خرید مبل راحتی تک نفره با رنگ خاص و چیدمان آن در اتاق نشیمن، می‌تواند دکوراسیون شما را متحول کند.

     

    مبل چستر تک نفره : مبلمان چستر یکی از پر طرفدارترین مدل های مبل به حساب می آید و مبل تک نفره چستر نیز با توجه به لمسه کوبی های خاصش، از این قاعده مستثنی نیست.

     

    مبل کلاسیک تک نفره : این دسته از مبل یک نفره شامل انواع مبل تک نفره کلاسیک و مبل تک نفره استیل یا سلطنتی می‌شود که معمولا کمتر به صورت تک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

     

    مبل تختخواب شو تک نفره : مبل تختخواب شو یک نفره هم یکی از کاربردی ترین مدل های برای محیط های جمع و جور است و با توجه به اینکه هم کاربری مبل دارد و هم تختخواب، می تواند به بهینه سازی فضای اشغال شده در آپارتمان های کوچک کمک کند.

     

    قیمت مبل تک نفره

    قیمت مبل تک نفره همانند همگی اجناس به کیفیت مواد اولیه به کار رفته، کیفیت ساخت ، گارانتی و خدمات پس از فروش ارایه شده توسط تولید کننده ی آن جنس بستگی دارد. در نتیجه ممکن است انواع مبل یک نفره ارزان با قیمتی بسیار پایین در بازار متفرقه وجود داشته باشد، اما به یقین می توان گفت که از مواد اولیه با کیفیت پایین در تولید آن استفاده شده است.

     

    بهترین تولید کننده های مبل تک نفره

    مبل های تک نفره ارایه شده در فروشگاه ایران دکور توسط معتبر ترین برندها و تولید کننده های حوزه مبلمان طراحی و ساخته شده اند و با توجه به ارایه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتی، می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید کنید. از جمله بهترین تولیدکننده های مبل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • نیک آذین
    • یاشیل
    • صنایع نظری
     
    سوالات متداول
     
    1- انواع مبل تک نفره کدامند؟
     
    مبل راحتی تک نفره، مبل چستر تک نفره، مبل کلاسیک تک نفره، مبل تخت خواب شو تک نفره
     
     2- قیمت مبل تک نفره چقدر است؟
     
    قیمت مبل راحتی تک نفره ارزان همانند همگی اجناس به کیفیت مواد اولیه به کار رفته، کیفیت ساخت ، گارانتی و خدمات پس از فروش ارایه شده توسط تولید کننده ی آن جنس بستگی دارد. در نتیجه ممکن است انواع مبل یک نفره ارزان با قیمتی بسیار پایین در بازار متفرقه وجود داشته باشد، اما به یقین می توان گفت که از مواد اولیه با کیفیت پایین در تولید آن استفاده شده است.
    بالا
    پشتیبانی