تخت خواب نوجوان

    اعمال فیلتر

    برندها

    قیمت

    خرید تخت نوجوان جدید

    دوران نوجوانی، یکی از حساس ‌ترین مقاطع زندگی برای فرزندان است. نکته مهم در بازه سنی نوجوانی، دست و پا زدن برای ورود به دوره جوانی و استقلال است. نوجوانان نیاز به حداقل زمان خواب 8 تا 9 ساعت در شب را دارند که البته به دلیل تغییر و تحولات زیاد در مغز و بدن‌شان، معمولا این میزان خواب محقق نمی ‌شود. از همین ‌رو والدین تمام تلاش خود را جهت فراهم کردن یک محیط آرامش بخش برای استراحت فرزندان نوجوان خود انجام می‌دهند. تهیه تخت خواب نوجوان راحت و مناسب، مطابق با سلیقه فرزندان، می‌تواند تا حدودی استرس‌هایشان در زمان خواب را کاهش دهد.

    خرید تخت خواب نوجوان

    خرید تخت خواب نوجوان برای فرزندان

    در زمان تصمیم گیری برای خرید تخت خواب نوجوان، ممکن است با چالش‌ هایی رو به رو شوید که شما را سر در گم کرده و انتخاب تخت خواب مناسب را برایتان با مشکل مواجه کند. به همین منظور بد نیست که با نکات و انواع تخت ‌های نوجوان که در ادامه آورده شده است، آشنا شوید.

    اندازه مناسب تختخواب نوجوان

    تخت نوجوان با توجه به متفاوت بودن قد و قواره فرزندان در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته می ‌شوند. از جمله ابعاد استاندارد تخت نوجوان می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تخت یک نفره کوچک : این سایز تخت ابعادی در حدود 75×120 سانتی ‌متر داشته و برای نوجوانان ریز نقش یا کودکان درشت قابل استفاده است. (چنانچه تمایل به خرید و مشاهده قیمت تخت خواب یک نفره دارید، از مدل‌های متنوع آن دیدن کنید)
    • تختخواب نوجوان استاندارد : ابعاد معمول و استاندارد برای تخت نوجوان 90×190 سانتی‌متر است. این اندازه از تخت، انتخاب اکثر والدین است؛ زیرا اغلب فرزندان رشد زیادی را در بازه نوجوانی تجربه می‌ کنند و در صورت انتخاب تخت کوچک، طولی نخواهد کشید که نیاز به تغییر آن دیده می ‌شود. علاوه بر این، قیمت تخت خواب نوجوان با سایز استاندارد، ارزان و مناسب ‌تر بوده و در صورت نیاز امکان چیدمان میز تحریر و مطالعه و کمد اضافی در کنار آن، حتی در یک اتاق خواب کوچک نیز وجود دارد.
    • تختخواب نوجوان دو نفره : اگر فضای کافی برای جانمایی تخت بزرگ را دارید، اندازه دو نفره نیز می ‌تواند گزینه ‌ی ایده‌ آلی باشد. ابعاد تخت خواب دو نفره 120×190 سانتی ‌متر است و نه تنها عرض بیشتر آن فضای کافی برای خوابیدن دو نفر در صورت نیاز را امکان ‌پذیر می ‌کند، بلکه فضای بزرگی را نیز برای قرار دادن لباس ‌ها و وسایل، به صورت کشو و دراور فراهم می‌ کند.
    • طرح و رنگ تخت

    تختخواب ‌ها با توجه به سلیقه متفاوت و گسترده‌ی نوجوانان امروزی در رنگ‌ها و تم‌ های مختلفی عرضه می‌ شوند. رنگ بندی تخت نوجوان دخترانه و تخت خواب پسرانه معمولا به اندازه ‌ی زیادی با هم تفاوت دارد. معمولا تخت دخترانه در رنگ‌ هایی مثل صورتی، سبز روشن، گلبهی و ... انتخاب می‌شود. تخت پسرانه هم می ‌تواند آبی، قهوه‌ای و سایر رنگ‌های مشابه باشد. البته رنگ ‌هایی مثل کرم، سفید، خاکستری یا طوسی، سرمه ای و سایر رنگ‌های خنثی، دختر و پسر نمی‌شناسد. نکته دیگر این که هر کدام از رنگ‌ها دارای معانی و بار روانی خاصی هستند که می‌توانید برخی از آن‌ها را در ادامه بخوانید.

    1. آبی : نماد آرامش است و خلاقیت را نیز افزایش می‌دهد
    2. قرمز : رنگ احساسات شدید است و باعث توجه به جزئیات می‌شود
    3. زرد : نشانگر انرژی زیاد است و هوش را تقویت می‌کند
    4. سبز : نشانه سلامتی است و ارتباط و حس نزدیکی با طبیعت را افزایش می دهد
    5. صورتی : آرامش‌بخش است و هیجانات را تعدیل می‌‎کند
    6. نارنجی : فعالیت و انرژی نوجوانان را بالا می برد
    7. بنفش : تمرکز و آرامش فرزندان را تقویت می‌کند

    قیمت تخت خواب نوجوان

    انتخاب بهترین تخت نوجوان 
    معیار شرح
    اندازه تخت ابعاد استاندارد تخت خواب نوجوان از 75×120 تا 90×190 سانتی متر
    سبک تخت برای تخت نوجوان بهتر است از طرح و سبک های اسپرت و مدرن استفاده شود
    رنگ تخت انتخاب رنگ باید با توجه به سن، جنسیت و صلایق نوجوان انجام شود
     
    انواع ویژگی های تختخواب نوجوان

    همانطور که حتما تا به حال مشاهده کرده ‌اید، برخی از مدل ‌های تخت نوجوان با شمایل خاص و با کاربری متنوع جهت استفاده حداکثری از فضای اتاق خواب تولید می‌شوند که مهم ‌ترین و کاربردی ‌ترین انواع آن ‌ها به قرار زیر است:

    • تخت خواب دارای فضای انبارش : در قسمت زیرین این نوع از تختخواب، فضاهای متعددی برای قرار دادن وسایل، مثل کشو و دراور، قفسه کتاب و محفظه کابینتی در اختیار نوجوانان قرار می‌دهد.
    • مجموعه اتاق خواب : این نوع از سرویس ‌ها بسیار ایده ‌آل برای اتاق خواب‌ های کوچک است. در مجموعه‌ های اتاق خواب، معمولا تختخواب در قسمت بالا و با ارتفاع از سطح زمین قرار می ‌گیرد؛ این امر باعث می‌شود تا فضایی در قسمت زیر تخت برای قرار گرفتن میز تحریر، کمد و دراور، قفسه کتاب و یا حتی یک کاناپه تختخوابشو نوجوان باز شود.
    • تخت دو طبقه : تخت‌ های طبقاتی دیگر مثل گذشته ساده، فلزی و مختص خوابگاه‌ های عمومی نیستند. با توجه به کوچک شدن خانه‌ها خیلی از خانواده به استفاده از این مدل تخت روی آورده ‌اند. البته این روزها مدل‌ های مختلفی از تخت خواب دو طبقه شیک و منحصر به فرد با طرح‌ های خاص و مبتکرانه تولید می‌شوند. برخی از تخت ‌های چند طبقه، مجهز به قفسه کتاب، فضای انبارش و یا حتی تخت کشویی مهمان هستند.

    خرید تخت نوجوان

    قیمت تخت نوجوان

    همانطور که گفته شد، مدل‌ های بسیار متنوعی از تخت نوجوان در بازار وجود دارد که هر خانواده بسته به نیازها و بودجه ‌ی در نظر گرفته شده اقدام به خرید می ‌کند. معمولا قیمت تخت خواب نوجوان فلزی نسبت به نوع ام دی اف و چوبی ارزان ‌تر و اقتصادی ‌تر است. اما اگر محدودیت بودجه ندارید، می ‌توانید از بین تنوع بالایی از تخت‌های نوجوان اقدام به خرید اینترنتی و یا حضوری نمایید. خوب است بدانید که تعبیه امکانات و وسایل اضافی باعث افزایش بیش از اندازه قیمت تخت نوجوان می‌شود؛ پس در صورت عدم نیاز، می ‌توانید با حذف این متعلقات، یک تخت نوجوان ساده و شیک برای فرزند خود تهیه نمایید.

    در زمان خرید تخت ام دی اف نوجوان دخترانه یا پسرانه نیز پیشنهاد می‌کنیم حتما به کیفیت ساخت و اتصالات آن توجه کنید. از سوی دیگر قیمت سرویس خواب دخترانه نوجوان به ویژگی‌های طراحی و امکانات اضافی آن مانند کشوها بستگی دارد. از عوامل موثر دیگر بر قیمت تخت نوجوان دخترانه ارزان می‌توانیم به سایز تخت، ارتفاع تاج تخت و ... اشاره کنیم.

     

    خرید اینترنتی تخت خواب نوجوان از ایران دکور

    مجموعه ایران دکور به‌‌عنوان مرجع تخصصی عرضه انواع آیتم‌های دکوراسیون انواع مدل تخت خواب دخترانه جوان و تخت نوجوان پسرانه را عرضه می‌کند. جدیدترین مدل تخت خواب دخترانه و پسرانه در فروشگاه ما جستجو کنید. انواع تخت خواب دخترانه شیک با قیمت مناسب و تخت خواب پسرانه با تم و ظاهر مختلف در فروشکاه به فروش می‌رسند. همچنین امکان خرید اینترنتی و بدون دردسر این محصولات را برای شما ایجاد کرده‌ایم. برای خرید کافی است این محصولات را در صفحه هرکدام به سبد خرید اضافه کنید.

     

    سوالات متداول


    تخت خواب نوجوان چه انواعی دارد؟

    تخت خواب نوجوان را می‌توان بر اساس متریال به انواع تختخواب نوجوان فلزی، چوبی طبیعی و ام دی اف دسته‌بندی کرد.

    در زمان خرید تختخواب نوجوان باید به چه مواردی دقت کنیم؟

    باید به اندازه، مدل و ویژگی‌های طراحی، کیفیت مواد اولیه بکار رفته و ساخت و رنگ آن دقت کرد.

    بالا
    پشتیبانی