کابینت های گلاس

    اعمال فیلتر

    برندها

    قیمت

    آشنایی با کابینت های گلاس

    اگر به دنبال تغییر مدل و دکوراسیون آشپزخانه خود هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که شکل و شمایل ظاهری کابینت نقش بسیار زیادی در جلوه‌ی کلی و حس شما از فضای آشپزخانه ‌تان دارد. در سال‌های اخیر، مدل‌ های مختلف کابینت های گلاس اکریلیکی به خاطر داشتن ظاهری چشم نواز و خیره کننده، محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. کابینت هایگلاس یکی از انواع کابینت ام دی اف می‌باشد که با روکش پلاستیکی مقاوم و براقی همانند شیشه، پوشانده شده است. وجه تمایز اصلی کابینت های گلاس با سایر انواع کابینت MDF، همین درخشش و مقاومت بالاتر آن است..کابینت های گلاس یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد یک آشپزخانه با دکوراسیون مدرن است. سطوح براق این نوع کابینت، نور را به صورت بهتر و موثرتری در محیط انتشار داده و باعث بزرگتر به نظر آمدن محیط می‌شود؛ این ویژگی می‌تواند برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب و ایده‌آل باشد.


    ساختار ورق هایگلاس

    هسته و مغز اصلی ورق های گلاس، ام دی اف خام می‌باشد که سطح آن با مواد اکریلیکی روکش شده است. اکریلیک نیز یک ماده‌ی پلاستیکی سخت، مصنوعی و با کیفیت است که اغلب به عنوان جایگزین شیشه در ساخت ورق‌ها و سطوح مقاوم در برابر ضربه و شکستن استفاده می‌شود. ورق‌های هایگلاس موجود در بازار به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می‌شوند که اغلب نوع خارجی آن، ورق های گلاس ترک است. تفاوت های گلاس ایرانی و خارجی در کیفیت مغز ام دی اف و جنس لایه پرس شده روی آن است.


    مزایا و معایب کابینت های گلاس

    همیشه یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب و تصمیم گیری در مورد تهیه یک کالا، بررسی و مقایسه مزایا و معایب آن است؛ پس خوب است که پیش از تصمیم به اجرای کابینت های گلاس نیز مروری بر معایب و مزایای این نوع کابینت داشته باشید.


    مزایای کابینت هایگلاس

    • ظاهر براق و شیک
    • امکان تمیز کردن ساده و آسان
    • انتشار بهتر نور و روشنایی در محیط

    معایب کابینت هایگلاس

    • شرایط نگهداری سخت با توجه به آسیب پذیری در برابر خط و خش
    • لبه های صاف و تیز
    • آسیب پذیری در برابر رطوبت بالا

    رنگ کابینت های گلاس

    رنگ یکی از مهم ترین فاکتورها در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه است؛ به همین جهت امکان اجرای کابینت های گلاس، در رنگ‌های گوناگون مطابق با سلیقه افراد مختلف وجود دارد. کابینت سفید های گلاس به خاطر القا حس پاکیزگی و بزرگتر به نظر آمدن محیط، جزء پرطرفدار ترین رنگ ‌ها به حساب می ‌آید. البته علاوه بر کابینت سفید های گلاس، رنگ‌ های دیگری مثل مشکی، سبز، طوسی، قرمز و آبی نیز علاقه‌ مندان خاص خود را دارد. توصیه می ‌کنیم حتما برای انتخاب رنگ مناسب با دکوراتور خود مشورت کنید. در زمان انتخاب رنگ کابینت ها ، به وسایل دیگر آشپزخانه به خصوص ناهارخوری آشپزخانه هم دقت شود تا ترکیب رنگی انتخابی برای آشپزخانه زیبا باشد.


    قیمت کابینت های گلاس

    (خرید کابینت های گلاس) قیمت کابینت های گلاس شامل دو بخش، هزینه‌ی مواد و متریال و هزینه اجرت و دستمزد می‌شود. اجرت ساخت کابینت های گلاس به دلیل آسیب ‌پذیری آن در برابر خط و خش و نیاز به احتیاط و مهارت فراوان در زمان ساخت، حمل و نصب آن، بیشتر از نوع ام دی اف معمولی است. علاوه بر این، قیمت ورق های گلاس بیشتر از ورق ‌های مات بوده و در نتیجه باعث بالا رفتن و گران ‌تر شدن هزینه کابینت های گلاس می ‌شود.

    بالا
    پشتیبانی