تشک مهمان و سفری

    اعمال فیلتر

    برندها

    قیمت

    برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
    برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
    برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
    برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

    تشک مهمان و سفری

    تشک مهمان یا تشک سفری، نوعی تشک است که برای استفاده روی زمین کاربرد دارد. زمانی که مهمان ‌های خانه بیشتر از تعداد تخت ‌های موجود باشد، باید یک تشک مناسب برای مهمان در نظر بگیریم. مانند قدیم‌ ‌ها که در خانه ‌ مادربزرگ ‌ها تعداد زیادی تشک و پتو برای راحت بودن مهمان ‌ها وجود داشت، امروزه هم در خانه ‌ها و حتی جهیزیه عروس ‌ها، تعدادی تشک مهمان لازم است. تشک مهمان از جنس الیاف و اسفنج بوده و وزن کم آن حمل تشک را ساده می ‌کند. این نوع تشک ‌ها معمولا یک رویه زیپ ‌دار دارند که شستشوی آن را راحت ‌تر می‌ کند. مدلهای مختلف تشک مهمان، در خانه، مسافرخانه و یا حتی هتل ‌ها کاربرد دارد. پس اگر قصد خرید تشک مهمان را دارید باید اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید.

    خرید تشک مهمان

    مانند هر وسیله‌ ی دیگر، در خرید تشک مهمان نیز باید نکته ‌هایی را مدنظر قرار داد. برخی از مهم ‌ترین نکات عبارتند از:

    • به جنس الیاف و همچنین رویه تشک توجه کنید. همچنین با دقت به طرز دوخت، از کیفیت دوخت مطمئن شوید. بهتر است رویه تشک مهمان به راحتی جدا ‌شود و قابل شستشو باشد.
    • به اندازه‌ ها توجه داشته باشید، یک تشک با اندازه استاندارد و ضخامت مناسب می ‌تواند بسیار راحت و مناسب برای مهمان شما باشد. حتی در مورد تشک سفری دو نفره هم ابعاد اهمیت زیادی دارد.
    • قابل حمل و جابه ‌جا بودن در تشک ‌های مسافرتی اهمیت دارد. پس هنگام خرید تشک سفری دونفره یا یکنفره به نوع تا شدن آنها و میزان جاگیری تشک توجه کنید. معمولا این تشک‌ها سبک هستند، جابه جایی‌ شان راحت است و فضای زیادی را اشغال نمی ‌کنند.
    • برخی از انواع تشک ‌های مهمان طبی هستند و خوابیدن بر روی آنها تاثیر منفی روی کمر یا ستون فقرات شما نخواهد داشت. اگر این مسئله برایتان اهمیت دارد، برای خرید تشک مهمان خاصیت طبی بودن را مد نظر قرار دهید.
    • هنگام خرید به ویژگی ‌های یک تشک سفری استاندارد توجه کنید: ساختار نرم و ضد حساسیت آن، داشتن رویه زیپ ‌دار، حالت ‌پذیری آسان، وزن کم و سبک، داشتن ساک حمل و.. از ویژگی ‌های یک تشک مسافرتی با کیفیت است.
    • اگر این سبک تشک را برای استفاده روزمره خود می ‌خواهید تهیه کنید، به روش خوابیدن، اندازه قد خود، حساسیت ‌های پوستی، درد ستون فقرات و.. توجه کنید تا با خرید تشک مناسب، خواب راحتی داشته باشید. البته بدانید که اگر آن را برای خودتان و به صورت مداوم استفاده می ‌کنید، طول عمرشان کمتر از زمانی می‌شود که فقط مختص مهمان است

    انواع تشک قابل حمل

    تشک مسافرتی یا مهمان، در انواع، ابعاد و اندازه، رنگ، جنس، قیمت و کیفیت گوناگون در بازار وجود دارد. انواع تشک مسافرتی عبارتند از:

      • تشک مسافرتی تک نفره : این نوع تشک برای مسافرت مناسب است. حمل آسانی دارد و تا کردن آن جای کمی می‌ گیرد. اگر این تشک به راحتی جمع و تا شود، می ‌تواند جایگزین کیسه خواب باشد.
      • تشک مسافرتی دو نفره : یک تشک سفری می ‌تواند دو نفره هم باشد. این نوع تشک را می ‌توانید برای مهمان و خانه هم استفاده کنید. برای مسافرت باید مطمئن شوید که جاگیر نباشد و به راحتی تا شود. البته داشتن ساک مخصوص هم برای تشک‌های مسافرتی اهمیت زیادی دارد.
      • تشک هوشمند : برخی از انواع تشک ‌های مسافرتی به شکل هوشمند طراحی شده ‌اند، دارای ماساژور هستند و از دردهای عضلانی ناشی از خستگی جلوگیری می ‌کنند.
      • تشک مهمان تاشو : یک سری از تشک ‌های مهمان ضخامت بیشتری داشته و جایی برای تا و جمع شدن روی آن وجود دارد.

    قیمت تشک مهمان

    قیمت تشک‌ مهمان معمولا در محدوده مناسبی قرار دارد و تنوع زیاد آنها در بازار، خرید این نوع تشک را راحت ‌تر کرده است. جنس الیاف، ابعاد و اندازه، طبی بودن، رنگ و جنس تشک بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. بهتر است تشکی با کیفیت بالا و قیمت بیشتر تهیه کنید تا اینکه تشکی ارزان و بی ‌کیفیت داشته باشید. بدیهی است که مدل‌ های طبی، قیمت بیشتری نسبت به انواع ساده دارند.

    خرید اینترنتی تشک مسافرتی

    برای خرید تشک خوشخواب می ‌توانید از سایت ‌های فروش تشک مسافرتی خرید کنید. سایت ایران دکور با داشتن قیمت ‌های مناسب امکان خرید اینترنتی تشک مهمان را برای شما به وجود آورده است. با توجه به میزان رفت و آمد و مهمان ‌هایتان تشک مناسب را انتخاب کرده و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.

    بالا
    پشتیبانی