سرویس بهداشتی عروس

    اعمال فیلتر

    برندها

    قیمت

    وسایل سرویس بهداشتی عروس

    هنگام خرید جهاز عروس، به جز هال، پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه باید به لوازم مورد نیاز استحمام و دستشویی هم توجه کرد. ما برایتان یک چک لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس تدارک دیده‌ ایم که بتوانید بر اساس آن، هرچه برای ابتدای زندگی در حمام و دستشویی نیاز دارید را تهیه کنید. در این فهرست به جدیدترین مدل ‌ها و لوازم مد روز 1400 اشاره شده است و می ‌توانید تجهیزات ضروری خرید سرویس بهداشتی را از روی آن تهیه کنید؛ اگر هنوز پول برایتان ماند، سراغ قسمت دوم لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس جدید 1400 ما بروید و جزئیاتی که کمی لوکس‌ تر اما با درجه اهمیت کمتر هستند را نیز تهیه کنید.

    بودجه لازم برای خرید وسایل سرویس بهداشتی عروس

    چه مقتصادانه بخواهید جهاز بخرید چه پولدارترین خانواده ایران باشید؛ قبل از خرید هر قسمت از جهیزیه، باید یک بودجه برای آن تعیین کنید. سپس بر همان اساس انتخاب ها‌یتان را محدودتر سازید. در لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس ایران دکور، ابتدا ضروری ‌ترین لوازم ذکر شده، سپس چیزهایی که در اولویت دوم هستند را برشمرده ‌ایم.

    ضروری ‌ترین وسایل سرویس بهداشتی عروس

    همانطور که گفته شده وسایل و لوازمی که در سرویس توالت و حمام استفاده می ‌شوند، زیاد است، اما در اینجا به برخی از معمول ترین آن ‌ها اشاره خواهیم کرد.

    جای مایع دستشویی یا جا صابونی

    در بازار لوازم و تجهیزات سرویس بهداشتی، مدل‌ های زیادی برای جای صابون مایع و صابون قالبی وجود دارد. می ‌توانید یک جا صابونی ساده برای صابون قالبی بخرید و کنار سینک بگذارید. در صورتی ‌که بودجه‌ تان بیشتر است؛ انواع جا صابونی ‌های شیک برای نصب کردن به دیوار کنار سینک را در بازار می ‌توان یافت. برای صابون مایع هم محفظه ‌هایی شیک تولید می ‌شوند که یا تک به فروش می ‌رسند یا به صورت ست جامسواکی و سطل دستشویی. در کل اگر نمی ‌دانید کدام مدل بهتر است، توصیه می ‌کنیم مدل‌ های پمپی با شیشه نشکن را بخرید که بهداشتی ‌تر باشند.


    جا مسواکی

    برای قرار دادن مسواک‌ ها در دستشویی، یا می‌ توانید از پلاستیک فروشی ‌ها، یک جامسواکی زیبا با قیمت مناسب بخرید و در کابینت بالای سینک بگذارید یا در فروشگاه‌ های آنلاین لوازم دکوری یا تجهیزات بهداشتی شهرتان، به دنبال یک جامسواکی نصب ‌شونده زیبا برای دیوار پشت سینک باشید. جامسواکی در لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس بسیار اهمیت دارد؛ زیرا قرار گرفتن مسواک روی سایر سطوح، آلودگی‌ های خطرناک را به آن منتقل می ‌کند.

    حوله و جا حوله ای

    بهتر است حوله ‌ای که برای کنار دستشویی می‌ خرید با ست لوازم بهداشتی در یک طیف رنگی باشد یا طبق قانون رنگ ‌های مکمل، با هم در تضاد باشند؛ مثلا: سفید و مشکی، آبی و نارنجی یا زرد و بنفش. جا حوله‌ ای را می‌توانید از انواع حلقه‌ ای یا مستطیلی شکل انتخاب کنید. نوع کشیده جا حوله ‌ای بهتر عمل می ‌کند زیرا حوله‌ روی آن جمع نمی ‌شود و بعد از استفاده راحت خشک می‌ شود.

    فرچه توالت

    برای تمیز کردن توالت ایرانی و فرنگی باید فرچه توالت داشته باشید. در پلاستیک فروشی‌ ها انواع ارزان این برس‌ ها با پایه موجوداند وگاهی ست فرچه کوچک ‌تر هم برای پاک کردن سینک به فروش می ‌رسد. برای خرید طبق لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس جدید 1400، می ‌توانید برای ست‌ های لوکس فرچه و سطل هم وقت بگذارید. انواع فرچه‌ های شیک با پایه‌ های شکیل و زیبا را با سایر تجهیزات حمام خود، ست کنید.

    سطل سرویس بهداشتی

    بهتر است سطل سرویس بهداشتی چه به صورت مجزا انتخاب می ‌شود چه در ست لوازم بهداشتی عروس قرار دارد، از انواع پدالی باشد. به مساحت پدال دقت کنید تا با پا راحت باز شود. برخی سطل‌ های کوچک آن‌ قدر پدال کوچک و بدی دارند که فرد مجبور می ‌شود آن را با دست باز کند.

    جا دستمالی

    برای کنار کاسه روشویی و سنگ توالت باید حلقه دیواری دستمال توالت تهیه کنید؛ برخی خانه ‌ها خودشان این تجهیزات را دارند؛ با این حال در مدل‌ های وسایل سرویس بهداشتی عروس جدید 1400 ، کلی سبک و مدل زیبا برای فروش عروضه می‌ شود.

    وسایل سرویس بهداشتی عروس جدید 1400

    مواردی که در ادامه بدان اشاره خواهیم کرد، لوازم کم اهمیت تر و غیر ضروری تر از اقلام لیست قبلی هستند.

    پادری و فرش توالت فرنگی

    یکی از وسایل سرویس بهداشتی عروس که در اولویت دوم را دارد، پادری و فرش دور توالت فرنگی است. مدل ‌های سال 1400 این دو آیتم، با هم ست هستند. انواع مرغوب آنها، آب پا را به خود جذب می ‌کنند و پرز پس نمی ‌دهند. وجود این دو تکه فرش کوچک، به سرویس بهداشتی شما، حس لطافت، پاکیزگی و آرامش می ‌دهد.

    آینه با بزرگنمایی 4 تا 8 برابر

    این آینه‌ های کوچک را برای کنار سینک دستشویی و کابینت حمام تهیه می ‌کنند. شما هم اگر بودجه کافی دارید، یکی از این آینه ‌های کاربردی را در وسایل سرویس بهداشتی عروس خود درنظر بگیرید. این آینه ‌های برای اصلاح و زیبایی صورت در حمام، بسیار مفید اند.

    ست حوله مهمان

    بر اساس اصول مهمان ‌نوازی بهتر است برای هر نفر، حوله جدا داشته باشید؛ می ‌توانید ست ‌های 6-12 تایی حوله را در رنگ ‌های هماهنگ با آنچه طبق لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس خود خریده‌اید، برای مهمان ‌های خود نیز تهیه کنید.

    جای عود و شمع لوکس

    برای معطر ساختن سرویس بهداشتی می ‌توانید از ست‌های زیبا و لوکس، شمع، جا شمعی یا محفظه ‌های زیبا برای مواد معطر تهیه کنید تا لیست وسایل سرویس بهداشتی عروسی ‌تان تکمیل شود.

    بالا
    پشتیبانی