طراحی

10 ایده چیدمان کیف در کمد + عکس

معمولا هر خانم برای ست کردن لباس هایش دارای چند کیف در رنگ ها و طرح های مختلف است که برای آراستگی بیشتر و خوش تیپ شدن از رنگ های متنوع آن همراه با ست لباس مناسب استفاده می کند. اما نگهداری این اکسسوری ها در کنار لوازم دیگر بسیار سخت و دشوار است. زیرا با کوچکترین فشار بر روی کیف ها این لوازم دچار شکستگی در ظاهر شده و زیبایی خود را از دست می دهند. به همین دلیل نگهداری درست از این لوازم امری بسیار مهم و ضروری است.

چیدمان کیف در کمد یکی از روش هایی است که می توان به سادگی از آسیب های وارده به کیف جلوگیری نمود. اما چگونه می توان کیفی ها را در کمد طوری مرتب نمود تا در مواقع نیاز به سرعت بتوان به تمام آنها دسترسی داشت. در این جا چند روش برای چیدمان کیف در کمد به شما توصیه می کنیم.

انواع روش ها برای چیدمان کیف در کمد:

همانطور که گفتیم می خواهیم بهترین ایده برای جای کیف و کفش را به شما ارائه کنیم. با روش هایی که به شما خواهیم گفت می توانید علاوه بر نظم دهی و مرتب سازی، فضای بیشتر را هم برای استفاده های دیگر در اختیار داشته باشید. مواردی که قرار است با آن ها به شما کمک کنیم در ادامه مطلب بیان شده است:

روش اول: استفاده از نظم دهنده کیف داخل کمد (ساده)

برای این که بتوانید در مواقع نیاز به سرعت کیف مورد نظر خود را در میان کیف های دیگر پیدا کنید بهتر است که با توجه به رنگ بندی آنها را بچینید. برای این کار می توانید از نظم دهنده هایی که فضای مشخصی برای انواع کیف دارند استفاده نمایید. این نظم دهنده ها به طرق مختلف به کمد اتصال پیدا می کنند. در این چیدمان کیف در کمد سرعت پیدا کردن رنگ مورد نظر بسیار بالا است. متریال این نظم دهنده ها از کروم بوده و استحکام زیادی برای کیف های سنگین دارند.

این نظم دهنده ها انواع و اقسام مختلفی دارند که شما می توانید از فروشگاه های معتبر آن ها را خریداری کنید. قیمت آن ها بسیار مناسب است و بهترین کمک کننده و یاری گر شما در امر مرتب سازی کمد می باشد. پیشنهاد می شود جهت خرید کمد لباس به فروشگاه آنلاین ایران دکور سر بزنید.

ایده برای جای کیف و کفش

روش دوم: استفاده از نظم دهنده های اکریلیکی

در صورتی که شما به کیف های خود علاقه زیادی دارید و تمایل به استفاده از آنها به عنوان عناصر دکوراتیو دارید می توانید از این نظم دهنده ها، هم به عنوان زیبایی و هم به عنوان محل نگهداری کیفی خود استفاده نمایید.

  10 نمونه دکوراسیون اتاق خواب دخترانه فوق العاده زیبا

روش سوم: استفاده از قفسه بندی مناسب

این نوع چیدمان برای کیف های کوچک و دستی که بندهای بلند برای آویزان کردن ندارند، بسیار مناسب است. این قفسه ها از متریال محکم تولید شده اند، به همین دلیل از استحکام بالایی برخوردار بوده و با نصب بر روی قسمت داخلی درب کمد، به سادگی قابل استفاده می شوند. همچنین می توانید، اکسسوری های زیبای خود را نیز در قفسه ‌ها نگهداری کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به چیدمان کمد لباس عروس را حتما مطالعه نمایید.

روش چهارم: آویزهای پوششی برای چیدمان کیف در کمد

در صورتی که علاقمند هستید که کیف های شما در فضای داخلی کمد کثیف نشوند، می توانید از این نظم دهنده های پوششی که بسیار بادوام و زیبا تولید شده اند استفاده نمایید. طراحی این نوع بسیار کاربردی بوده و با دارا بودن یک قلاب متحرک در قسمت بالای آن به سادگی می توانید در زمان نیاز، کیف مناسب خود را حتی در پشت آن نیز پیدا کنید.

این آویزها هم می توانند یک ایده برای جای کیف باشند که به شما در نظم دادن کمد و قفسه ها کمک خواهند کرد. آویز ها قیمت مقرون به صرفه ای دارند و برای اتاق هایی مناسب هستند که فضای زیادی برای قرار دادن اشیا ندارند. پیشنهاد می شود جهت خرید کتابخانه و ویترین کلیک کنید.

ایده برای جای کیف

روش پنجم: استفاده از نظم دهنده کیف های دستی

چیدمان کیف و کفش در کمد اصلا کار سختی نیست فقط باید کمی خلاقیت به خرج دهید. در صورتی که علاقمند استفاده از کیف دستی به جای کیف های بزرگ و حجیم هستید می توانید از این نوع نظم دهنده برای چیدمان کیف دستی در کمد خود استفاده نمایید. زیبایی این گزینه باعث می شود تا زیبایی کیف های دستی شما، هر بیننده ای را مسحور خود کند.

  آینه کاری چیست؟ 0 تا 100 آینه کاری در دکوراسیون داخلی

روش ششم: استفاده از نظم دهنده های آویزی

در بعضی از موارد استفاده از نظم دهنده هایی که به چوب داخل کمد یا طبقات داخلی آن آویزان می شوند بسیار کاربردی است. این نظم دهنده ها علاوه بر این که جای زیادی در کمد اشغال نمی کنند، فضای زیادی برای نگهداری انواع کیف دارند. متریال این نظم دهنده ها از اکریلیک است و شفافیت آن باعث می شود تا زیبایی کیف های شما در پشت لفاف پنهان نشود.

این نظم دهنده ها را می توانید از فروشگاه های لوازم خانگی خریداری کنید. با توجه به این که به راحتی به کمد آویزان خواهند شد علاوه بر این که این قابلیت را دارند که فضای بیشتری را در اختیار افراد قرار دهند، می توانند تعداد زیادی از کیف ها را آویزان کنند و به یک نظم دهی چیدمان کیف در کمد مطلوب برسند. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره چیدمان اتاق اداری را بخوانید.

تزیین کیف در کمد

روش هفتم استفاده از چوب لباسی

چوب لباسی ها وسایلی هستند که در هر خانه ای پیدا می شوند و انواع و اقسام مختلف آن ها را می شناسیم. اما این مدل پوب لباسی ها را می توان به راحتی پشت در کمد نصب کرد و یک ایده برای جای کیف و کفش محسوب می شود. این روش چیدمان کیف در کمد بسیار راحت و کم هزینه است. با خرید یک چوب لباسی به سادگی می توانید علاوه بر آویزان کردن لباس های خود کیف های خود را نیز در پشت درب کمد آویزان کنید. این چوب لباسی ها در اشکال و طرح های مختلف به شما در مرتب کردن کیف در کمد تان کمک می کند. پیشنهاد می شود جهت مشاهده انواع کمد دراور از جدیدترین محصولات ایران دکور دیدن فرمایید.

نحوه چیدمان و دکور کیف در کمد

روش هشتم استفاده از سبدهای حصیری

در این روش چیدمان کیف در کمد به سادگی می توان از انواع سبدهای پلاستیکی و یا حصیری جهت نظم بخشیدن به کیف های خود استفاده نمایید. این روش از کم هزینه ترین روش ها جهت چیدمان و مرتب کردن کیف در کمد لباس است.

با تمام روش هایی که عنوان شد باز هم افراد بنا بر سلیقه خود می توانند از روش های ابتکاری و زیبا جهت نظم بخشیدن به لوازم خود استفاده نمایند.

  دکور اتاق خواب کوچک (6 متری تا 12 متری)

ایده برای چیدن کیف در کمد بسیار زیاد است، اما ما در این مقاله قصد داشتیم راحت ترین روش ها را به شما آموزش دهیم. از همین ایده ها می توانید کمک بگیرید و خلاقانه تر عمل کنید. می توانید با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارید اقدام کنید و فضای مناسبی برای کمد کیف و کفش خود به وجود آورید.

تنها کافی است که کمی خلاق باشید تا بتوانید زیباترین طرح ها را برای این کار پیاده نمایید. استفاده از کتابخانه های قدیمی و یا چمدان های کهنه علاوه بر ایجاد فضایی جدید، در چیدمان کیف های شما نیز کمک زیادی می کند.

شما هم اگر پیشنهاد یا روش مبتکرانه ای برای چیدمان کیف در کمد دارید با ما به اشتراک بگذارید! پیشنهاد می شود درباره نحوه چیدن لباس در کمد را بخوانید.

سوالات متداول:

روش های چیدمان کیف در کمد کدامند؟

استفاده از نظم دهنده کیف داخل کمد، استفاده از نظم دهنده های اکریلیکی، استفاده از قفسه بندی مناسب، آویزهای پوششی برای چیدمان کیف در کمد، استفاده از نظم دهنده کیف های دستی، ستفاده از نظم دهنده های آویزی و…

برای چیدمان کیف در کمد می توان از نظم دهنده ها استفاده کرد؟

این نظم دهنده ها به طرق مختلف به کمد اتصال پیدا می کنند. در این چیدمان کیف در کمد سرعت پیدا کردن رنگ مورد نظر بسیار بالا است. متریال این نظم دهنده ها از کروم بوده و استحکام زیادی برای کیف های سنگین دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا