طراحی

چیدمان کمد لباس عروس 2024 جدید [به سبک سلبریتی ها]

تازه عروس ‌ها همیشه می‌ خواهند برای شروع زندگی یک خانه ‌ی شیک و مرتب داشته باشند که چشم هر بیننده‌ ای را به خودش خیره کند. چیدمان همه ‌ی بخش‌ های خانه مهم است حتی جاهایی که گمان می ‌کنید کمتر دیده می ‌شوند. مانند چیدمان کمد لباس عروس یا تزیین اتاق خواب عروس که پر از جزئیات هستند و نباید هیچکدام از آنها را نادیده گرفت.

چیدمان کمد اتاق عروس همیشه کار دشواری بوده است. در چیدمان کمد لباس عروس تنها زیبایی ملاک نیست؛ شما باید از سبکی پیروی کنید که استفاده از آن هم آسان باشد و مجبور نباشید برای برداشتن یک آیتم از داخل کمد کل آن را بهم بریزید و همینطور چیدمان مجدد آن نیز دشوار نباشد و امکان نظافت کمد بدون بهم ریختن آن نیز میسر باشد.

در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که چطور چیدمان کمد لباس عروس را به سبک سلبریتی ‌های معروف دنیا انجام دهید تا ظاهری بسیار زیبا و سازماندهی کاربردی داشته باشد و جلوه‌ی خوبی به اتاق ببخشد.

چیدمان کمد لباس عروس به سبک سلبریتی ‌ها

اگر شما هم از آن دسته عروس خانم ‌هایی هستید که از چیدمان ‌های قدیمی خسته شده‌اید و به دنبال ایده‌ های جدید و زیبا هستید می ‌توانید از کمد لباس سلبریتی‌ ها ایده بگیرید. کمد لباس این اشخاص توسط بهترین طراحان در سراسر دنیا چیده شده است و در نتیجه بسیار زیبا، جدید و کاربردی هستند.

با وجود آن که آیتم ‌های کمد هر کدام از این سلبریتی ‌ها با هم تفاوت دارد اما همگی از یک سری قوانین کلی پیروی کرده‌ اند که به راحتی قابل انجام هستند و در ادامه به آنها اشاره می ‌کنیم:

چیدمان کفش ‌ها

یکی از اصلی ‌ترین بخش‌ ها در کمد لباس هر سلبریتی، کفش‌ ها هستند. بیشتر آنها برای قرار دادن کفش ‌هایشان، طبقه‌های چوبی از سقف تا کف دارند و کفش ‌ها را به ترتیب قد از بالا به پایین قرار می‌دهند. به این صورت که کفش ‌های پاشنه بلند در بالا وکفش ‌های تخت نزدیک به سطح زمین گذاشته می ‌شوند. چکمه‌ های ساق بلند روی زمین قرار می‌ گیرند زیرا ارتفاع ساقشان باعث سقوط می‌ شود.

سلبریتی‌ ها کفش ‌های بسیار زیادی دارند و بیشتر آنها کفش‌ های همرنگ را در یک ردیف یا طبقه قرار می ‌دهند. مسلماً کفش ‌های شما کمتر است و برای چیدمان کمد لباس عروس به طبقات زیادی نیاز ندارید، اما ایده‌ ی قرار دادن کفش‌ ها در طبقات می ‌تواند فکر خوبی باشد.

تزئین کمد لباس عروس

به ویژه اینکه می ‌توانید به کمک کفش ‌هایتان که ظاهر زیباتری دارند، جلوه‌ی خوبی به کمدتان ببخشید. شما می‌ توانید کفش‌ ها را یا به صورت جفت کنار هم قرار دهید یا پاشنه‌ ی یکی از آنها را روی قسمت داخلی پاشنه ‌ی دیگری قرار دهید. حتی می‌توانید کفش ‌هایی که کمتر استفاده می‌ کنید را در طبقات بالاتر بگذارید.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به لیست جهیزیه عروس در سال 1402 را حتما مطالعه کنید.

چیدمان کیف‌ ها

سلبریتی‌ ها برای چیدمان کیف هم مانند چیدن کفش عمل می‌کنند یعنی برای آن ‌ها نیز طبقاتی نصب می ‌کنند و کیف‌ های کوچکتر را پایین ‌تر قرار می ‌دهند. قانون تناسب رنگ در مورد کیف‌ها نیز رعایت می ‌شود. با این حال از آنجایی که ممکن است شما کیف ‌های زیادی نداشته باشید می ‌توانید در طبقاتتان کیف و کفش ‌ها را کنار هم قرار دهید.

کیف و کفش ‌های ست یا هم رنگ را کنار هم بگذارید. بیشتر سلبریتی‌ها توصیه می ‌کنند اگر فکر می‌ کنید قرار نیست به صورت متناوب از کیف‌ های نرمتان استفاده کنید، داخلشان را با روزنامه یا کاغذ مچاله شده پر کنید تا چروک نشوند و رویشان خط شکست نیفتد.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به تزیین اتاق خواب عروس را حتما مطالعه نمایید.

چیدمان لباس‌ ها

برای تزیین کمد لباس عروس به سبک سلبریتی‌ ها باید لباس‌ ها را به چند گروه مختلف دسته بندی کنید. لباس ‌های مجلسی، لباس ‌های راحتی، لباس ‌های ضخیم، شلوارها و لباس زیرها.

لباس ‌های مجلسی سلبریتی ‌ها به تناسب رنگی کنار هم آویزان می ‌شوند. بیشتر آنها ترتیب قدی لباس را هم رعایت می ‌کنند تا ظاهر مرتب ‌تری داشته باشند. لباس‌های ضخیمی مانند انواع کت، کاپشن و پالتو در جعبه‌ های مخصوصی قرار داده شده و در قسمت‌ های پایین کمد گذاشته می ‌شوند. با این حال اگر در فصل سرد قرار دارید می ‌توانید آنها را آویزان کنید.

لباس ‌های راحتی و خانگی به صورت مرتب در کشوهای مختلف تا می‌شوند. برای جلوگیری از بهم ریختگی کشو، آن لباس‌ هایی که بیشتر استفاده می ‌شوند را جلوی دست‌ قرار دهید. شلوارهای بیرونی به صورت تا شده روی هم در یک طبقه مانند طبقه‌ ی کیف و کفش‌ها قرار داده می‌شوند. و در پایان لباس ‌زیر‌ها نیز در کشو و دور از چشم قرار می ‌گیرند.

چیدمان کشو لباس عروس

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی چیدمان کمدها می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

کمد لباس سلبریتی ‌ها

در ادامه عکس کمد لباس بعضی از معروف ترین سلبریتی ‌های دنیا را با هم می‌ بینیم و ویژگی‌ های بارز آنها را با هم مرور می‌ کنیم:

ماریا کری و کفش‌ های پر زرق و برق

تصویر بالا عکس کمد لباس ماریا کری است. همانطور که در تصویر می‌ بینید او کفش‌ های بسیار زیادی دارد و آنچه که در تصویر می ‌بینید تنها بخشی از کفش‌ های قهوه‌ ای روشن او است! استفاده از طبقات برای قرار دادن کفش ‌ها و قرار دادن چکمه ‌های بلند در طبقات پایین از ویژگی ‌های کمد لباس ماریا کری است که می‌ توانید در چیدمان کمد اتاق عروس از آن ایده بگیرید.

جنیفر لوپز و شلوارهای جین مرتب شده

مجله ‌ی people از جنیفر لوپز مصاحبه ‌ای انجام داد که در آن جنیفر بخش‌ های مختلف کمد لباسش را نشان داد. عکس بالا یکی از تصاویر این مصاحبه است که در آن ردیف شلوارهای جین تا شده را می‌بینید. این روش بهترین روش برای نگهداری شلوار جین است. بعلاوه منظره ‌ی بهتری هم دارند و برای چیدمان کمد لباس عروس هم مناسب است.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به دکوراسیون داخلی منزل را حتما مطالعه نمایید.

کایلی جنر و کیف ‌های رنگارنگ

تصویر بالا تنها بخش کوچکی از کمد کیف‌ های کایلی جنر است. همانطور که می ‌بینید تناسب رنگی در چیدمان کیف‌ها صورت گرفته است و همچنین برای آنها طبقات چوبی نصب شده است. کیف ‌های رنگی ظاهر بسیار زیبایی به کمد می‌ بخشند و شما می‌توانید از آنها در تزئین کمد لباس عروس استفاده کنید. اگر کیف ‌های خوش آب و رنگی دارید حتماً آنها را در قسمتی از کمد قرار دهید که بیشتر دیده شوند.

چيدمان لباس زير عروس

کیم کارداشیان و نظم لباس ‌های آویزان شده

همانطور که در تصویر بالا می ‌بینید کیم کارداشیان برای آویزان کردن لباس‌ هایش از قانون تناسب رنگی و ترتیب قد لباس پیروی کرده است. این کار تاثیر بسیار زیادی در منظم دیده شدن کمد لباس دارد. اگر شما به انداز‌ه ‌ی کیم کارداشیان لباس‌های متنوع ندارید ما به شما پیشنهاد می ‌کنیم که از قانون جعبه ‌ی مدادرنگی استفاده کنید. یعنی از روشن ‌ترین رنگ‌ها شروع کرده و به سمت رنگ ‌های تیره بروید.

کلوئی کارداشیان و لباس ‌های ورزشی

کلوئی کارداشیان یکی از سلبریتی‌ های معروفی است که بیشتر کسانی که اخبار آنها را دنبال می ‌کنند می‌ دانند او به شدت به فعالیت‌ های وزشی علاقه‌ مند است. تصویری که در بالا می‌ بینید عکس لباس ‌های نیم‌ تنه‌ ی ورزشی او است. همانطور که می ‌بینید او هم برای ارگانایز کردن آنها از قانون ما استفاده کرده است و آنها را به صورت منظم در کشوها چیده است.

اما یک نکته ‌ی جالب که در بالا هم مشخص است است، ارگانایز کردن هدبندهای ورزشی به صورت ویترینی است. شاید شما این تعداد هدبند ورزشی نداشته باشید اما از این قسمت می ‌توانید برای وسایل ریز و کوچک کمدتان مانند انواع کمربند؛ عینک آفتابی یا هر چیزی مشابه آنها استفاده کنید. این نکته می‌ تواند در چیدمان کمد لباس عروس بسیار موثر باشد و جلوه ‌ی خوبی به آن ببخشد.

اولیویا پالرمو و رگال لباس ‌ها

یکی از ترندهای چیدمان لباس در کمد در سال 2023 استفاده از رگال لباس به جای کمدهای چوبی قدیمی یا کمدهای دیواری است. این ترند به درد کسانی می ‌خورد که اتاق ‌های بزرگی دارند و از فضای داخل آن استفاده ‌ی خاصی نمی ‌کنند. نکته‌ ی مهم در مورد این رگال ‌ها این است که از آنجایی که این رگال ‌ها در معرض دید هر کسی که وارد اتاق می ‌شود قرار دارد، باید در انتخاب لباس‌ های مناسب دقت کنید. تصویر بالا تصویر رگال لباس اولیویا پالرمو است.

شما می ‌توانید از این رگال در چیدمان کمد اتاق عروس الهام بگیرید و روی آن پالتوها یا مانتوهای مجلسی و زیبایتان را آویزان کنید. حتماً دقت داشته باشید که این لباس ‌ها کاملاً تمیز و اتو زده شده باشد.

سخن پایانی

اگرچه شما به اندازه‌ ی سلبریتی ‌ها لباس و کیف و کفش‌ های مختلف ندارید، اما نکاتی که در بالا گفته شد ارتباطی با تعداد لباس ندارد و شما می ‌توانید آن را برای هر تعداد لباسی که دارید استفاده کنید و از این ایده ‌ها برای چیدمان کمد لباس عروس استفاده کنید تا جلوه ‌ی زیباتری به آنها ببخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا