مقالاتدکوراسیون

28 ایده تزیین میز کنسول جدید 1401 – 1402

میز کنسول از سری وسایل دکوراسیونی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته. این میز در گذشته تنها در خانه های اشرافی وجود داشت، اما امروزه در هر خانه ای دیده می شود؛ از این جهت تزیین میز کنسول بسیار اهمیت پیدا کرده است.

کمتر اتاق نشیمنی را می توان یافت که میز کنسول زیبایی در آن نباشد، که با تابلوهای هنری، آینه ها و یا لوازم دکوری زیبا و متنوع دیگری روی آن تزیین نشده باشد. اگر می خواهید میز کنسولی با تزیینات خاص و زیبا داشته باشید شما را به خواندن ادامه این مقاله دعوت می‌کنیم.

در این مقاله قصد داریم به سوال همیشگی روی کنسول چی بزاریم؟ پاسخ دهیم و هر آن چه باعث زیبایی چند برابری کنسول منزل شما می شود را خدمت شما عزیزان عنوان کنیم.

محتوا پنهان

تزیین میز کنسول

طرح میز کنسول باید به شکلی باشد که بتواند نظر مثبت همه را جلب کند. علاوه بر این باید دقت شود که میز کنسول منزل ما باید به نوعی انتخاب شود که همخوانی با مبل و دیگر وسایل داشته باشد. میز کنسول جدید 1400 یکی از زیباترین میز کنسول های موجود است.

میز کنسول باید زیبا باشد. در این مورد هیچ شکی وجود ندارد، اما علاوه بر آن، باید به زیبایی تمام نیز تزیین شده باشد و این موضوع به اندازه زیبایی خود میز و حتی بیش از آن اهمیت دارد.

تزئین میز کنسول به سلیقه فرد بستگی دارد و نکته مثبت اینجاست که می توانید دکور میز کنسول را هرچند وقت یک بار تغییر داده و از تنوع چیدمان آن و خلاقیتتان لذت ببرید. از این جهت در این مقاله به معرفی 28 تزیین میز کنسول جدید و شیک سال 1400 می پردازیم تا بتوانید بهترین تزیین، متناسب با سلیقه خود و فضا و دکوراسیونتان را داشته باشید.

تزیین میز کنسول متناسب با شخصیت!

میز کنسول از معدود لوازم دکوراسیون منزل است که می تواند به سادگی و شکوه و زیبایی شخصیت شما را نشان دهد. استفاده از وسایل خاصی در تزئین میز کنسول نشان دهنده نوع نگاه و شخصیت شماست و هرچه میز کنسول خاص تر چیده شده باشد، حکایت از شخصیت خاص شما خواهد داشت.

1. تزیین میز کنسول با کتاب

وسایل دکوری روی کنسول می تواند به گونه ای انتخاب شود که مفید هم باشد و بقیه بتوانند از ان استفاده کنند. یکی از تزیین هایی که می توان در این مورد داشت تزیین میز کنسول با کتاب است.

شاید خیلی ساده و دم دستی به نظر بیاید اما استفاده از کتاب همیشه برای تزئین میز کنسول جذاب است. وقتی از کتاب برای تزیین دکوراسیون میز کنسول استفاده می کنید، مهمان ها در می یابند که میزبانشان کتابخوان است.

تزئین میز کنسول با کتاب

2. تزیین میز کنسول با قاب عکس

قاب عکس از محبوب ترین دکورهایی است که در میزهای کنسول از آن استفاده می شود. اگر خاطره باز هستید همیشه این ایده زیبا را در نظر داشته باشید. از قاب عکس هم می توان به صورت تکی و هم به تعداد زیاد در میز کنسول بهره برد. برای تزیین میز کنسول کوچک می توانید از عکس هایی به سایز های کوچکتر استفاده کنید.

خوشبختانه انواع مدل آینه کنسول بسیار زیاد است و می توان با هر سلیقه ای آن ها را خریداری کرد. برای انتخاب آینه می توانید قاب و مدل آن را با میز و مبل های منزل ست کنید.

  میز کنسول چیست؟ ۱۳ نوع میز کنسول زیبا...

تزئین میز کنسول با قاب عکس

3. استفاده از آینه برای میز کنسول

آینه نیز از محبوب ترین وسایلی است که در میز کنسول به کار می رود. از یک آینه مدرن و زیبا برای میز کنسولتان استفاده کنید. می توانید آینه را بالای میز و به دیوار نصب کرده یا از آینه هایی استفاده کنید که روی میز قرار می گیرند. در کنار آینه نیز می توانید از اشیاء دیگری برای زیباتر کردن میز کنسول استفاده کنید. جهت خرید آینه دکوراتیو کلیک کنید.

استفاده از آینه برای میز کنسول

4. استفاده از گل و گلدان

می توانید از گل های طبیعی و در گلدانهایی به صورت متقارن در میز کنسول استفاده کنید. استفاده از گل خانه شما را سرشار از روح زندگی می کند و وقتی نزدیک پنجره باشد و نور نیز بر آنها بتابد حس زندگی جاری در فضای خانه دوچندان می شود.

استفاده از گل و گلدان

می توانید ضمن گذاشتن گلدان کوچکی روی میز، گلدان بزرگی در کنار میز هم بگذارید و زیبایی خاصی به دکور خود بدهید.

5. تزئین میز کنسول با آثار هنری

آثار هنری همیشه چشم نوازند. می توانید با چیدن آثار هنری زیبا روی میز کنسول، جلوه ای باشکوه و مدرن به میز و دکوراسیون خانه بدهید.

اگر می‌خواهید جاکفشب بخرید و نمی‌دانید چه جاکفشی مناسب منزل شماست، مقاله ابعاد جا کفشی ام دی اف به شما کمک می‌کند انتخاب مناسبی داشته باشید.

تزئین میز کنسول با آثار هنری

در بین آثار هنری چه چیزی می تواند بهتر از یک نقاشی زیبا به میز کنسولتان جلوه دهد. می توانید نقاشی را بالای میز کنسول و روی دیوار نصب کنید و روی میز را هم با اشیاء دیگری تزیین کنید.

6. میز کنسول به عنوان میز کار!

میز کنسول همزمان می تواند به زیباترین شکل ممکن با وسایل کار تزیین شده و میز کارتان باشد. همۀ آنچه برای کار نیاز دارید می تواند روی میز، به عنوان تزئینات دکوراسیون میز کنسول مورد استفاده قرار گیرد. از انواع میز اداری ایران دکور دیدن فرمایید.

میز کنسول به عنوان میز کار

7. دکوری از ظرفهای آنتیک

می توانید ظروف، گلدان ها یا اشیاء ارزشمند و گران قیمتتان را روی میز کنسول قرار دهید تا هم از دیدنشان لذت ببرید و هم از انها مراقبت کنید. مطمئنا مهمانانتان هم از دیدن آنها بسیار لذت خواهند برد. ظروف آنتیک می توانند انتخاب بسیار خوبی برای تزیین کنسول کلاسیک باشند. این ظرف ها علاوه بر نوستالژی بودن می توانند فضای بسیار زیبایی را به منزل هدیه کنند.

دکوری از ظرفهای آنتیک

8. آباژور

خرید آباژور را فراموش نکنید. آباژور همیشه مدرن و چشمگیر است و در کنار هر شیء زینتی دیگری می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

آباژور

9. ساعت

ساعت جزو جدایی ناپذیر ضروریات هر خانه ای است، اما با وجود ساعت دیواری می توانید در کنار دیگر چیزها، یک ساعت رومیزی زیبا را در روی میز کنسول خود داشته باشید. اگر کلکسیون ساعت دارید همه آنها را روی میز کنسول بچینید و از جلوۀ آن در دکوراسیون میز کنسول بیشترین بهره را ببرید. برای مشاهده انواع ساعت های دیواری می توانید به مقاله “مدل جدید ساعت دیواری” مراجعه نمایید.

ساعت

10. باکس های گل

وقتی گلی هدیه می گیرید اولین کاری که می کنید چیست؟ مسلما به دنبال جایی هستید که هدیه ارزشمندتان را آنجا بگذارید تا جلو چشم خودتان و دیگران باشد. چه جایی بهتر از میز کنسول؟ اگر گل های طبیعی داخل باکس های گل خشکید می توانید باکس ها را با گل های زیبای مصنوعی پر کنید. برای تزئین میز کنسول از باکس های گل غافل نباشید. از انواع گلدان دکوری ایران دکور دیدن کنید.

  8 نمونه آینه ‌کاری مدرن : بهترین انواع آیینه کاری در دکوراسیون داخلی

باکس های گل

11. مجسمه

مجسمه دکوری و تندیس از دیگر اشیائی است که برای میز کنسول بسیار مناسب است. مجسمه ها از چشم نوازترین آثار هنری هستند که همیشه بیننده را میخکوب می کنند.

مجسمه

12. شمعدان

شمعدان برای ما ایرانیان ارزش خاصی دارد و در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد. شمعدان همیشه وسیله ای لوکس است و می توانید هنگامی که مهمانهای خاصی دارید و فضا رسمی تر است با آن میز کنسولتان را پذیرای مهمانهای ویژه تان کنید. شمعدان روی میز کنسول می تواند بسیار لاکچری جلوه کند و میز کنسول منزل را به یک میز کنسول حرفه ای و خاصی تبدیل کند.

شمعدان

13. ظرفهای زینتی

می توانید میز کنسولتان را با ظرفهای زینتی زیبا بیارایید. چیدن ظرفهای زینتی در میز کنسول از بهترین ایده هایی است که به شما امکان می دهد تا ظرفهای زینتی زیبایتان را در دیدرس قرار دهید.

ظرفهای زینتی

14. قرار دادن وسایل تزئینی به صورت قرینه

همیشه چیزهایی که روی میز کنسول قرار می دهیم مهم نیستند. این که چطور این وسایل را می چینیم نیز به همان اندازه اهمیت دارند. قرینه قرار دادن وسایل تزیینی زیبایی خاصی به میز کنسول می دهد، چرا که نظم خود سبب زیبایی است و به ذهن زیباپسند لذت بصری زیادی می دهد.

قرار دادن وسایل تزئینی به صورت قرینه

15. عدم تقارن، ولی ایجاد تعادل و هماهنگی

عدم تقارن، ولی ایجاد تعادل و هماهنگی

16. روشنایی

برای میز کنسولی که در راهرو قرار دارد بهترین ایده است. بدین طریق هم می توانید راهرو را روشن کنید و هم نظر مهمانان را به میز کنسولتان جلب کنید.

روشنایی

17. تزئینات دست ساز

از اشیاء ساخته دست خودتان استفاده کنید. برای تزیین کنسول می توانید چیزی که خودتان درست کرده اید استفاده کنید. کار دست شما می تواند بسیار خارق العاده باشد و از وسایل آماده ای که در قالب تزیینی فروخته می شوند بسیار زیباتر باشد.

تزئینات دست ساز

18. یک شیء کانونی داشته باشید.

نقطه کانونی می تواند یک آینه، گلدان، قاب عکس یا هر شیء دیگری باشد. حتما نباید یک وسیله خیلی خاص باشد. چیزی نقطه عطف است که بتوانید با کمک آن زیبایی کنسول را به بالاترین نقطه برسانید.

ایده تزیین میز کنسول

19. تزئین زیر میز

از زیر میز غافل نشوید. می توانید با اشیاء جانبی و به صورت غیر مستقیم با یک تیر دو نشان بزنید و میز کنسولتان را زیباتر از پیش کنید. پیشنهاد می شود مقاله های دیگر ما درباره چیدمان میز تحریر را بخوانید.

تزئین زیر میز

20. از شلوغ کردن میز پرهیز کنید

از شلوغ کردن میز پرهیز کنید

21. رنگ

با یک رنگبندی حساب شده می توانید شکیل ترین تزئینات را در میز کنسولتان داشته باشید. با داشتن یک میز کنسول تیره و اشیاء تیره دیگر می توانید با گذاشتن چند شیء روشن تضاد چشم نوازی به وجود بیاورید.

رنگ در تزیین میز کنسول

22. تزیینات کلاسیک و سنتی در فضای مدرن

شاید برای شما کمی تعجب آور باشد اما مطمئن باشید این ترکیب می تواند تغییر بسیار مثبتی در فضای منزل شما به وجود آورد.

تزئینات کلاسیک و سنتی در میز کنسول

23. ترکیب چوب و فلز

از ترکیب فلز و چوب نترسید. می توانید هم در میز کنسول و هم در تزئینات از این ایده استفاده کنید. مثلا پایه های فلزی تیره در میز کنسول، در ترکیب با چوب طبیعی به رنگ روشن تضاد چشمگیری ایجاد می کند.

ترکیب چوب و فلز

24. نیازهایتان را فراموش نکنید

شاید بخواهید میز کنسول کارایی چندگانه برایتان داشته باشد و بخواهید تا کارایی یک دراور را هم داشته باشد. می توانید میز کنسولی انتخاب کنید که کشو داشته باشد.

نیازهایتان را فراموش نکنید در تزیین میز کنسول

25. ایده ای بی نظیر برای میز و دکور

ترکیب درخشان شیشه و استیل در میز کنسول و دکوراسیون

ایده ای بی نظیر برای میز و دکور

26. ایده ای عالی برای پر کردن فضای پشت کاناپه

ایده ای عالی برای پر کردن فضای پشت کاناپه

27. انتخاب رنگ برجسته

با رنگ برجسته خاص دکور چشم بیننده را در طول میز به سفر وا دارید. در این میز رنگ زرد چشم را به آن سوی میز فرا می خواند، تا از رنگ زرد دیگر پیوند بخورد.

انتخاب رنگ در تزیین میز کنسول

28. هماهنگی رنگهای چشم نواز

هماهنگی رنگ ها در تزیین میز کنسول

تزیین آینه کنسول

برای چیدمان میز کنسول آینه ای، به دلیل وجود آینه باید کمال دقت را به خرج داد. آینه فضا و دکوراسیون را منعکس می کند، به همین دلیل باید بهترین تزیینات را برای جلو آینه در نظر بگیرید و سلیقه به خرج دهید.

  25 دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان و بزرگسال

موارد کاربرد آینه کنسول

کنسول آینه ای برای فضاهای کوچک و کم نور بسیار مناسب است، چرا که نور را منعکس کرده و ضمن روشن تر کردن محیط، فضا را نیز بزرگتر و دلبازتر نشان می دهد.

برای تزیین میز کنسول آینه می تواند از سبک های کلاسیک یا مدرن بهره بگیرید. سبک های امروزی برای تزیین کنسول آینه، وسایل کریستال یا شیشه ای شیک هستند که جلوه مدرنی به کنسول آینه می دهند.

از کریستال و شیشه هم می توان به عنوان دکور و هم به عنوان پایه اشیاء دیگر استفاده کرد، تا با کنسول آینه متناسب باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا