طراحی

ابعاد جاکفشی ام دی اف دقیقا چقدر است؟

اطلاع از ابعاد جاکفشی ام دی اف برای مشتریان یک ضرورت است

شرایطی را تصور کنید که که در آن یک جاکفشی ام دی اف به علت تعداد بالای کفش‌های قرار داده شده در آن به شکل نیمه باز مانده است. سایر کفش‌ها هم به دلیل نبود فضای مناسب، در جلوی در خانه پراکنده شده‌اند. این وضعیت می‌تواند ظاهر نامناسبی را در بخش ورودی فضای منزل ایجاد کند. به همین خاطر انتخاب جاکفشی با ابعاد صحیح می‌تواند از به‌هم ریختگی یا خراب شدن کفش‌ها جلوگیری کند. در این مطلب از سایت ایران دکور قصد داریم به بررسی ابعاد جاکفشی ام دی اف بپردازیم تا بتوانید بهترین خرید جاکفشی را داشته باشید.

ابعاد جاکفشی ام دی اف پله ای چگونه محاسبه می‌شود؟

زمانی که صحبت از ابعاد جاکفشی پله‌ ای می‌شود یعنی در واقع از ابعاد جاکفشی سه تیکه صحبت می‌کنیم. جاکفشی پله‌ای از کنار هم قرار گرفتن سه عدد جاکفشی در ارتفاع مختلف، به وجود می‌آید. طراحی این نوع جا کفشی‌ها به شکلی است که هم برای سبک دکوراسیون کلاسیک و هم مدرن می‌توان از آن استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که طرح کلاسیک جاکفشی پله‌ای برای دکوراسیون‌های آنتیک و طراحی مدرن آن، برای خانه‌هایی با دکوراسیون فانتزی مناسب خواهد بود.

ابعاد جاکفشی پله ای

شما می‌توانید از جاکفشی پله‌ای یا سه تکه به‌عنوان میز کنسول دکوری نیز استفاده کنید. یعنی می‌توانید روی آن وسایل تزئینی یا گلدان قرار دهید تا نمای جذاب‌تری در منزل خود داشته باشید.‌ در بعضی از مدل‌ها، امکان آویزان کردن لباس نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که جاکفشی پله‌ای آینه‌دار می‌تواند با انعکاس محیط، فضای خانه را بسیار بزرگ‌تر نشان می‌دهد. در نتیجه شما می‌توانید از آن حتی در فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. در ادامه این بخش در قالب جدولی قصد داریم به بررسی ابعاد این مدل جاکفشی‌ها بپردازیم.

ارتفاع عرض عمق
در اندازه‌های 92، 82 و 72 60 سانتی‌متر 32 سانتی‌متر

ابعاد جاکفشی ام دی اف داشبوردی مناسب راهروهای باریک

مدل دیگری از جاکفشی‌های ام دی اف، جاکفشی‌های داشبوردی هستند که به علت شباهتی که با داشبورد ماشین دارند به این نام خوانده می‌شوند. در هر طبقه‌ای از این جاکفشی دو تا سه ردیف جایگاه برای کفش تعبیه شده است. طراحی این مدل جاکفشی‌ها به شکلی است تا بتواند از ایجاد برخورد بین کفش و بدنه جاکفشی جلوگیری کند.

ابعاد جا کفشی داشبوردی

از ابعاد جاکفشی داشبوردی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
• ارتفاع 120 سانتی‌متر است
• طول بین 75 تا 77
• عمق این مدل جاکفشی‌ها 34 سانتی‌متر است

جاکفشی ایستاده آینه دار بهترین انتخاب برای فضای داخلی منازل است

اندازه جاکفشی ساده آینه دار چقدر است؟ جاکفشی‌های ایستاده را می‌توان یکی از رایج‌ترین نوع جاکفشی در فضای داخلی منزل است که در انواع چوبی، وکیوم، ام دی اف و آینه‌دار یافت می‌شوند. در این بین مدل ام دی اف محبوبیت بالایی دارد و در این بخش می‌خواهیم به بررسی ابعاد آن بپردازیم. به طور کلی شما برحسب دکوراسیون منزل خود می‌توانید طرح‌های مدرن و متنوعی را برای این جاکفشی‌ها انتخاب کنید.

برای دیدن 20 مدل از جدیدترین جا کفشیها به مقاله مدل جاکفشی ام دی اف مراجعه نمایید.

اندازه جا کفشی ساده

برای منازلی با سبک دکوراسیون مدرن، خرید جاکفشی ایستاده چوبی گزینه مطلوبی است. در بعضی از مدل‌های جاکفشی‌های ایستاده، شما علاوه ‌بر جایگاه کفش، کمدی برای آویزان کردن لباس و گذاشتن کیف نیز مشاهده می‌کنید. به طور کلی ابعاد جاکفشی ام دی اف ایستاده بر اساس مدل آن متفاوت است. ابعاد استاندارد این نوع جاکفشی معمولا به صورت ارتفاع ۱۹۰، عرض ۷۰ و طول ۳۵ سانتی‌متر است.

ابعاد جاکفشی ام دی اف دیواری چگونه است؟

در صورتی که فضای کمی در منزل دارید، باید به سراغ خرید جاکفشی‌های دیواری بروید. این مدل از جاکفشی‌ها به علت فضای اندکی که اشغال می‌کنند تحت عنوان جاکفشی‌ها کم جا نیز در بازار شناخته می‌شوند. شما می‌توانید این مدل از جاکفشی‌ها را در گوشه، کنج ستون منزل و یا بر روی دیوار نصب کنید؛ با این کار فضای ورودی منزل شما بازتر خواهد شد. اما ابعاد جاکفشی کم جا چگونه است؟ عمق این دسته از جاکفشی‌ها بین 17 تا 35 سانتی‌متر است.

ابعاد جاکفشی کم جا

ابعاد جاکفشی ام دی اف کنسولی؛ پرکاربردترین مدل جاکفشی

به طور کلی جاکفشی‌های ام دی اف کنسولی از نظر سبک طراحی، در فضای دکوراسیون ورودی خانه تاثیر بسیار بالایی دارند. شما جاکفشی کنسولی را می‌توانید در انواع سبک‌های دکوراسیون سلطنتی، آینه‌دار و کلاسیک مورد استفاده قرار بدهید. در صورتی که دکوراسیونی با سبک و طرح سلطنتی و مجلل دارید، پیشنهاد ما به شما جاکفشی کنسولی سلطنتی است. خوب است بدانید که بر روی این جاکفشی امکان قرار دادن وسایل دکوری یا گلدان وجود دارد. به همین خاطر علاوه ‌بر فضای ورودی منزل می‌توانید آن را در سایر بخش‌های دیگر خانه هم به عنوان میز کنسول مورد استفاده قرار بدهید.
به خاطر داشته باشید که متریال جاکفشی کنسولی، در اغلب موارد از چوب و یا ام ‌دی ‌اف ساخته می‌شود. ابعاد این مدل‌ها نیز بر‌اساس سبک جاکفشی کنسولی متفاوت می‌باشد. به طور کلی ابعاد جا کفشی ام دی اف کنسولی به شکل استاندارد ارتفاع ۱۲۷ و عرضی برابر با ۹۰ سانتی‌متر دارد.

قبل از انتخاب مدل جاکفشی بهتر است مقاله نکات خرید جاکفشی را مطالعه نمایید تا بدانید باید به چه نکاتی توجه کنید.

ابعاد جاکفشی ام دی اف دقیقا چقدر است

ابعاد جاکفشی ام دی اف دو درب معمولی بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

جاکفشی‌های ام دی اف دو درب معمولی یکی از ساده‌‌ترین و متداول‌ترین مدل‌های جاکفشی هستند که دارای دو درب بوده که از وسط به بیرون باز می‌شوند و محفظه درونی آن این پتانسیل را دارد که به سه طبقه یا بیشتر تقسیم شود. شکل ساده‌ای که این دسته از جاکفشی‌ها دارند باعث شده تا بسیاری از مردم به سراغ خرید آن بروند. در مدل‌های چهار طبقه ارتفاع این جاکفشی‌ها، 80 سانتی‌متر، عرض آن‌ها 70 سانتی‌متر و عمق آن‌ها نیز 32 سانتی‌متر می‌باشد.

ابعاد جا کفشی ام دی اف دو درب

در مجموعه ایران دکور می‌توانید تنوع بالایی از جاکفشی را خریداری کنید

برای کفش‌های معمولی ارتفاع طبقات جاکفشی باید چگونه باشد؟ برای این فضاها کفش‌های معمولی باید در طبقاتی که از یکدیگر 20 سانتی‌متر فاصله دارند مورد استفاده قرار بگیرند. برای کفش‌های زمستانی نیز بهتر است ارتفاع حداقل 30 سانتی‌متری برای هر طبقه در نظر گرفته شود.
مجموعه ایران دکور یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه انواع مدل‌های جاکفشی در کشور است. تنوع بالای جاکفشی‌های ایران دکور از نظر سایزبندی باعث تسهیل خرید این آیتم‌های دکوراسیون برای مردم شده است. شما از طریق مجموعه ما می‌توانید انواع مدل‌های جاکفشی مانند ام دی اف کاج مدل سوان، طرح ایکیا، سفیر 104 و کاج مدل مارلا را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

سوالات متداول

برای کفش‌های پاشنه بلند زنانه چه ارتفاعی از جاکفشی مناسب است؟
برای کفش‌های پاشنه بلند زنانه ارتفاع 20 سانتی‌متر معمولا مناسب است.

ابعاد جاکفشی ام دی اف کنسولی چقدر است؟
این مدل جاکفشی‌ها ارتفاع برابر با ۱۲۷ و عرضی برابر با ۹۰ سانتی‌متر دارند.

چرا دانستن ابعاد جاکفشی ام دی اف مناسب مهم است؟
شرایطی را تصور کنید که که در آن یک جاکفشی ام دی اف به علت تعداد بالای کفش‌های قرار داده شده در آن به شکل نیمه باز مانده است. سایر کفش‌ها هم به دلیل نبود فضای مناسب، در جلوی در خانه پراکنده شده‌اند. این وضعیت می‌تواند ظاهر نامناسبی را در بخش ورودی فضای منزل ایجاد کند. به همین خاطر انتخاب جاکفشی با ابعاد صحیح می‌تواند از به‌هم ریختگی یا خراب شدن کفش‌ها جلوگیری کند.

جاکفشی داشبوردی ام دی اف برای چه فضاهایی مناسب است؟
جاکفشی‌های داشبوری برای راهروهای باریک اغلب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا