مقالاتدکوراسیون

10 مدل جدید ساعت دیواری [سال 1400] عکس + قیمت

در این مطلب با انواع مدل جدید ساعت دیواری و نکات راهنمای خرید آن‌ها آشنا می‌شویم. ساعت دیواری یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی در محیط‌های خانگی، اداری و تجاری است. در واقع این ساعت‌ها علاوه بر نشان دادن زمان، وسایلی تزئینی هستند که می‌توانند موجب زیبایی بیشتر فضاهای داخلی بشوند.

اگرچه با رواج تلفن‌های همراه هوشمند، برای آگاهی از زمان، کمتر به این ساعت‌ها نیاز داریم، اما ساعت‌های دیواری هیچگاه از چیدمان فضاهای داخلی حذف نشده‌اند.

با پیشرفت صنعت طراحی و مدرن شدن امکانات و وسایل منزل خوشبختانه طراحان و تولید کنندگان ساعت های دیواری نیز دست به ارائه طرح های بی نظیری در این زمینه زده اند. با ما همراه باشید تا جدید ترین مدل ساعت دیواری 1400 را برای شما به نمایش بگذاریم.

در هنگام خرید ساعت دیواری باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

در بازارها و مراکز تجاری، مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی در ایران، هزاران مدل ساعت دیواری برای فروش وجود دارند؛ اما چگونه می‌توان در بین این همه مدل جدید ساعت دیواری و مدل‌های کلاسیک، یک طرح زیبا ساعت دیواری مناسب و باکیفیت انتخاب کرد؟!

ما برای این کار، مواردی را فهرست کرده‌ایم که در زمان خرید ساعت دیواری باید به آن‌ها دقت کنید. این موارد عبارتند از:

  • نوع کوارتز یا مکانیکی: دو نوع مکانیسم برای موتور ساعت دیواری وجود دارد؛ نوع کوارتز نیازمند باتری است و در ساخت آن‌ها از کریستال‌های کوارتز استفاده می‌شود؛ نوع مکانیکی دارای مقدار زیادی چرخ‌دنده و سیم‌پیچ است و به باتری نیازی ندارد.

طرح زیبا ساعت دیواری

  • نوع دیجیتال یا آنالوگ: دو نوع مکانیسم برای نمایش در ساعت‌های دیواری وجود دارد؛ نوع دیجیتال اعداد را مشابه نمایش اعداد رایانه‌ای روی نمایشگر خود نشان می‌دهد؛ و نوع آنالوگ دارای دو یا سه عقربه است. هر دو نوع به‌صورت دستی تنظیم می‌شوند و به‌صورت خودکار، کار می‌کنند.
  • جنس ساعت دیواری: در ساخت انواع مدل جدید ساعت دیواری از مواد اولیه گوناگون استفاده می‌شود که برخی از آن‌ها عبارتند از: شیشه، انواع فلز، پلاستیک، اکریلیک، چوب، سنگ مرمر، پارچه و حتی چرم.

  دکور اتاق خواب کوچک (6 متری تا 12 متری)
  • محل نصب ساعت دیواری: ساعت دیواری را در هریک از فضاهای داخلی منازل یا دفاتر اداری و تجاری می‌توان نصب کرد؛ پس پیش از خرید درباره محل نصب آن تصمیم‌گیری کنید تا ساعت دیواری خود را متناسب با دکوراسیون محیط و ویژگی‌های محل نصب انتخاب کنید.
  • سبک دکوراسیون فضای داخلی: سبک دکوراسیون داخلی اپارتمان ساعت دیواری برای انتخاب ساعت دیواری مناسب بسیار اهمیت دارد. برای مثال در سبک دکوراسیون سنتی بهتر است از انواع ساعت دیواری چوبی، سلطنتی یا با بدنه مسی استفاده کنید؛ و برای سبک دکوراسیون مدرن، گزینه‌های بسیاری پیش روی شما قرار دارد.
  • اندازه ساعت دیواری: اندازه ساعت دیواری به ابعاد فضای خالی دیوار، ارتفاع سقف، نوع دکوراسیون و سلیقه شما بستگی دارد. از ساعت‌هایی که ابعاد خیلی بزرگی دارند و با فضای مورد نظر همخوانی ندارند استفاده نکنید.
  • رنگ ساعت دیواری: رنگ ساعت دیواری از یک سو باید متناسب با نوع دکوراسیون و وسایلی در منزل باشد که به آن نزدیک هستند؛ و از سوی دیگر، گاهی کمی تضاد بین رنگ ساعت و لوازم منزل باعث بهتر دیده شدن آن می‌شود. ما تضاد نباید در حدی باشد که وصله‌ای ناجور به‌نظر برسد. برای اینکه بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید حتما کلیت رنگ فضای منزل خود و وسایل آن را در نظر بگیرید. اگر همه وسایل شما طیف قهوه‌ای دارد خرید ساعتی صورتی اصلا مناسب نیست. در این مورد حتما دقت لازم را به عمل آورید.
  • صدای تیک‌تاک ساعت دیواری: برخی ساعت‌ها صدای تیک‌تاک بلندی دارند، برخی بی‌صدا هستند و برخی صدایی ملایم دارند. اگر از افرادی هستید که روی خواب خود حساس است و حتی نمی‌تواند با صدای تیک تاک ساعت بخوابید پس حتما از مدل‌های بی صدای آن خریداری کنید.

طرح زیبا و ساده ساعت دیواری

  • دقت ساعت و عمر باتری: زیباترین ساعت‌های دیواری اگر به‌دقت کار نکنند، یا مدام نیاز به تعویض باتری داشته باشند، ارزش چندانی ندارند؛ بنابراین در زمان خرید به دقت ساعت و عمر باتری آن توجه کنید.

  25 دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان و بزرگسال
  • برند ساعت دیواری: ساعت‌های دیواری برندهای معتبر جهانی، هم عمر بیشتر و هم دقت بیشتری دارند. برخی از این برندها عبارتند از: کاسیو، سیکو، سیتی‌زن و رولکس. برای انتخاب از برندهای دیگر نیز می‌توانید نام برند مورد نظر را در اینترنت جستجو کنید و درباره شرکت تولید کننده، آگاهی لازم را به‌‌دست بیاورید.

انواع مدل جدید ساعت دیواری

صنعت تولید ساعت دیواری در سال‌های اخیر رشد بالایی داشته است و صدها شرکت، با نوآوری‌های خود انواع مدل جدید ساعت دیواری را تولید کرده‌اند. نوآوری این شرکت‌ها و برندها، در زمینه نوع موتور، مواد اولیه، شکل صفحه، ابعاد ساعت دیواری، شکل و جنس عقربه‌ها، شیوه نمایش زمان و شکل اعداد بوده است.

در ادامه با انواع مدل جدید ساعت دیواری آشنا می‌شویم:

  • ساعت دیواری تابلویی: صفحه یا زمینه این نوع از ساعت دیواری دارای تصاویری زیبا از طبیعت، اشخاص و یا تصویر نقاشی‌ها و طرح‌های گرافیکی است.

مدل جدید ساعت دیواری تابلویی

  • ساعت دیواری بدون قاب: یکی از انواع مدل‌های جدید ساعت دیواری است که اطراف آن هیچ‌گونه قابی وجود ندارد. این نوع ساعت دیواری ممکن است دارای اعداد ساعت باشد و یا نباشد. این مدل ساعت دیواری جدید 1400 از انواع بسیار کاربردی است که می‌توان از آن در همه جا استفاده کرد. این مدل می‌تواند طرح بسیار خاصی و جذابیت باشکوهی را به اتاق یا پذیرائی منزل شما ببخشد.

مدل جدید ساعت دیواری بدون قاب

  • ساعت طرح کارد و چنگال: در این نوع از ساعت دیواری، جای عقربه‌های ساعت و دقیقه‌شمار، یک کارد و چنگال، یا قاشق و چنگال وجود دارد. در نوع دیگر آن، به جای اعداد از قاشق و چنگال استفاده شده است.
  • ساعت دیواری رنگی : برای ایجاد تناسب بین ساعت و دکوراسیون داخلی مدرن منزل یا القای احساسات برآمده از دیدن رنگ‌های مختلف می‌توان از انواع ساعت‌های دیواری رنگی با رنگ‌های مختلف یا ترکیب رنگ‌های مختلف استفاده کرد. از این مدل ساعت دیواری می‌توانید در آشپزخانه استفاده کنید که طرحی متوازن با فضای آشپزخانه را دارد. برای ترکیب رنگ‌های این ساعت و ایجاد فضائی هماهنگ بهتر است از رنگ مبل، فرش و پرده‌ها استفاده کنید و با در نظر گرفتن رنگ آن‌ها ساعت دیواری خود را انتخاب کنید.

مدل جدید ساعت دیواری رنگی

  • ساعت دیواری ژئومتریک: در ساخت این نوع از ساعت دیواری از انواع اشکال هندسی استفاده می‌شود و حال و هوایی مدرن به فضاهای داخلی می‌بخشند. طراحی این مدل بسیار هماهنگ با منازلی است که برای دکوراسیون منزل از سبک مدرن بهره گرفته اند. ساعت دیواری ژئومتریک به عنوان جدیدترین مدل ساعت دیواری 1400 قابلیت تنوع دهی زیادی در منزل و یا اداره را دارد.

مدل جدید ساعت دیواری ژئومتریک

  • ساعت دیواری روستیک: مدل روستیک نوعی از ساعت دیواری است که در ساخت آن از متریال چوب استفاده می‌شود و انواع مدرن و کلاسیک دارد.
  • ساعت دیواری رومی: ساعت‌های دیواری رومی ساعت‌هایی هستند که اعداد آن‌ها از نوع اعداد در الفبای زبان لاتین است.

مدل جدید ساعت دیواری رومی

  • ساعت دیواری آینه‌ای: صفحه این نوع از ساعت‌های دیواری از جنس آینه است و درخشندگی و جلوه خاصی به محیط می‌بخشد. این ساعت‌ها را می‌توان برای جلوه دهی بیشتر به پذیرائی و بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک استفاده کرد. جهت خرید آینه دکوراتیو کلیک کنید.
  • ساعت دیواری بدون عدد: در این نوع از ساعت‌های دیواری برای نمایش زمان، روی صفحه آن‌ها از اعداد استفاده نشده است. در بعضی مدل‌های این ساعت از اشعار و جملات کوتاه و زیبا استفاده شده است. این مدل جدید ساعت دیواری می‌تواند طرحی هنری را به فضایی که در آن به کار رفته است هدیه کند.

  آینه کاری چیست؟ 0 تا 100 آینه کاری در دکوراسیون داخلی
  • ساعت دیواری پاندولی: این نوع از ساعت دیواری دارای پاندول است و در انواع مدرن و کلاسیک ساخته می‌شود.

مدل جدید ساعت دیواری پاندولی

ساعت دیواری در فروشگاه ایران دکور

استقبال روزافزون مردم از انواع مدل جدید ساعت دیواری باعث شده است، فروشگاه‌ های اینترنتی نیز انواع طرح زیبای ساعت دیواری را به مشتریان خود عرضه کنند. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که می‌توانید در آن، مجموعه متنوعی از انواع این مدل‌ها و طرح‌های جدید را به‌طور آنلاین، انتخاب و خریداری کنید، فروشگاه ایران دکور است. میتوانید جهت مشاهده قیمت ساعت دیواری جدید 1400 به محصولات ساعت دیواری ایران دکور مراجعه فرمایید.

فروشگاه مبلمان و دکوراسیون ایران دکور، مرکزی برای فروش انواع لوازم و اجزای دکوراسیون داخلی در فضاهای خانگی، اداری و تجاری است؛ شما می‌توانید در این فروشگاه، لوازم دکوراسیون را متناسب با فضاهای داخلی خود، ست کنید و به‌طور همزمان یا مجزا از معتبرترین برندها با قیمتی عالی خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا