مقالاتدکوراسیون

میز کنسول چیست؟ ۱۳ نوع میز کنسول زیبا…

اگرچه میز کنسولی درگذشته باب نبوده، امروزه به بخش جدایی‌ ناپذیر هر خانه‌ ای تبدیل شده است. این میزهای جذاب و دوست ‌داشتنی با طراحی‌ های خاص و مدرن دکوراسیون ‌ها را به طرز قابل ‌توجهی متحول کرده‌ اند. درواقع آن‌ ها مدل ‌های امروزی همان میزهای چوبی در گوشه ‌و کنار خانه مادربزرگ ‌ها هستند که دچار تحولات اساسی و شگفتی شده ‌اند. در این فرصت قصد داریم به سوالات شما در این زمینه که میز کنسول چیست و چه کاربردهایی دارد پاسخ دهیم.

با ما همراه باشید و شماری از جذاب ‌ترین و زیباترین نمونه‌ های میز کنسولی را که این روزها توجهات بسیاری را جلب کرده ‌اند بشناسید. (چنانچه تمایل به خرید میز کنسول چوبی دارید، می‌توانید از مدل‌های متنوع موجود در ایران دکور دیدن کنید)

میز کنسول چیست؛ از گذشته تا امروز

درگذشته از این کمدها که بیشتر چوبی بودند و طرح یکنواختی داشتند به ‌عنوان کمدی برای نگهداری ظروف و وسایل دیگر استفاده می‌شد. اگرچه ظاهر این کمدها بسیار دلنشین بود، هیچ خانم خانه‌ داری از آن برای چیدمان منزل خود استفاده نمی ‌کرد.

شاید بخواهید بپرسید کنسول چوبی چیست؟ باید به شما بگوییم کنسول های چوبی مدلی از کنسول ها هستند که در ساخت آن ها از چوب استفاده می شود که البته بستگی دارد که این چوب طبیعی باشد یا ام دی اف. اگر چوب طبیعی باشد به طور قطع هزینه ی بیشتر برای خرید آن باید پرداخت کنید.

جالب است بدانید اینکه این روزها کنسول به‌ عنوان میز آینه و شمعدان شناخته می ‌شود نیز ریشه در تاریخچه آن دارد. درگذشته خانم ‌ها معمولا از شمعدان ‌هایی زیبا و حتی گلاب ‌پاش ‌هایی با طراحی ‌های جذاب برای زیباتر کردن این کمدها استفاده می ‌کنند.

آن ‌ها حتی گاهی از پارچه ‌های ترمه و سنتی زیر شمعدان نیز بهره می ‌جستند که باعث ایجاد فضایی دلربا در محیط خانه می‌شد. شاید بتوان گفت تنها بخشی که از گذشته تاکنون در باب میز کنسولی تغییر نکرده است، همین نام ‌گذاری آن به اسم میز آینه و شمعدان است و البته این اقلام را نیز به شکل‌ های متنوعی روی آن قرار می ‌دهند.

کنسول چوبی چیست

کاربردهای میز کنسولی

اما کاربرد میز کنسول چیست؟ نکته مهم در زمان خرید کنسول آن است که این میزها دیگر همچون گذشته محلی برای نگهداری ظروف به‌ حساب نمی ‌آیند و تنها به بخش جذابی از دکوراسیون خانه ‌ها ارتقا یافته ‌اند. این روزها جذابیت ‌های ظاهری و درخشندگی این میزها با طرح‌ های متنوع و رنگ ‌بندی‌ های خیره ‌کننده‌ ای به حدی است که دیگر به هیچ وسیله زینتی دیگری برای بهتر شدن نیاز ندارند.

این میزها امروزه طرح‌ های بسیار متنوعی دارند؛ چنانچه شما می ‌توانید از آن ‌ها برای دکور اتاق‌ خواب، ست‌ کردن پذیرایی و حتی به ‌عنوان ابزاری سودمند در محیط کار استفاده کنید. مدل ‌های متنوع آن که در سبک ‌های کلاسیک، سلطنتی و غیره طراحی می ‌شوند فرصتی را در اختیار علاقه ‌مندان قرار داده ‌اند که آن را با مبلمان، سرویس خواب و سایر اجزای دکوراسیون خود به ‌راحتی ست کنند.

البته در برخی مدل‌ ها فضاها و کشوهای مخصوصی در نظر گرفته می ‌شود که شما این امکان را دارید برخی وسایل ارزشمند خود را در آن نگه‌ دارید. با این‌ حال بهتر است روی این میز به عنوان یک محل نگهداری حساب نکنید! پس از پاسخ به سوال میز کنسول چیست، نوبت به آن می ‌رسد که چند نمونه از جذاب ‌ترین مدل ‌های این میزها را همراه با تصویر به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای نحوه نصب آینه سنگین روی دیوار

میز کنسول‌ های ساده و شیک

این نوع کنسول‌ ها معمولا طراحی بسیار ساده ‌ای دارند که باعث ایجاد آرامش و حس مثبتی در فضا می ‌شود. این نمونه ‌ها می ‌توانند بسیار کوچک و جمع ‌و جور باشند یا اینکه فضای بیشتری را به خود اختصاص دهند. بسته به فضایی که در اختیار دارید می‌توانید نمونه ‌ای از این مدل ‌ها را انتخاب کنید.

باید در نظر داشته باشید همیشه زیبایی در تجملات نیست و گاهی شیک ترین وسایل در اوج سادگی هستند و همین امر موجب لاکچری بودن آن خواهد شد.

کنسول سورنا

این مدل که محصول شرکت معتبر ساج آساست، از بهترین مدل ‌های ساده و زیبایی است که با کمد 4 دره فضای مناسبی را برای استفاده در اختیار شما قرار می ‌‌دهد. حکاکی‌ ها و برجستگی‌ هایی که روی درب‌ ها انجام شده است، شکوه مناسبی را به این نوع آینه کنسول ‌ها بخشیده است.

این کنسول بسیار زیبا را می توانید در هر قسمتی از منزل قرار دهید زیرا این قابلیت را دارد که هر کجا قرار بگیرد آن جا را به زیباترین نقطه منزل تبدیل کند.

صفحه محصول آینه و کنسول مدل سورنا از ساج آسا

کنسول برای چیست

کنسول لاوین

شرکت وستا نیز از دیگر تولیدکنندگانی است که طراحی ‌های جذاب و خیره‌ کننده ‌ای را روانه بازار کرده است. این مدل میز کنسولی که طراحی بسیار ساده ‌ای دارد، در شمار زیادی از دکوراسیون‌ های شما جذاب و شکیل جلوه می‌ کند. قرار دادن این کنسول در اتاق نشیمن، راهرو و حتی اتاق کار با وجود کشوهای مختلف بسیار کاربردی خواهد بود.

با توجه به کشوهای متعددی که دارد می تواند کاربری فراوانی را هم داشته باشد و تنها برای زیبایی مورد استفاده قرار نگیرد.

صفحه محصول آینه و کنسول مدل لاوین از وستا

آینه کنسول چیست

کنسول دیاموند

اگر به دنبال میزی هستید که آینه شمعدان خود را روی آن قرار دهید و جذابیت ظاهری آن لذت ببرید، این مدل میز کنسولی مدل دیاموند گزینه بسیار مناسبی محسوب می ‌شود. علاوه بر ظرافت و زیبایی این محصول همچنین از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است که می‌توانید تا سال ‌های سال روی آن حساب کنید.

فراموش نکنید محصولی که خریداری می کنید باید حتما جنس خوبی داشته باشد تا به راحتی بتوانید مدت ها از ان استفاده کنید بدون این که آسیبی به آن وارد شده باشد.

صفحه محصول آینه کنسول چوبی بِست مدل دیاموند

کنسول دیاموند

آینه کنسول‌ های زیبا و جمع‌ و جور

به دلیل شهرنشینی و مشکلات کمبود فضا در خانه ‌های امروزی، بسیاری از تولیدکنندگان سرویس‌ های چوبی نظیر میز کنسول‌ ها به فکر کوچک کردن این محصولات هستند؛ چرا که این روزها نیاز بازار به چنین لوازم‌ خانگی است.

در جواب سوال آینه کنسول چیست باید به شما عرض کنیم آینه کنسول ها مدل های کوچک شده میز کنسول هستند که به راحتی می توانند در هر مکانی قرار گیرند بدون این که جای زیادی را اشغال کنند. آینه کنسول ها مدل های مختلفی دارند که هر سلیقه و هر بودجه ای می تواند آن ها را خریداری کند.

بدیهی است این مدل ‌ها از قیمت ‌های به‌ صرفه ‌ای نیز برخوردار هستند. در ادامه به معرفی زیباترین مدل‌ های کوچک این اقلام می ‌پردازیم.

  آینه کاری چیست؟ 0 تا 100 آینه کاری در دکوراسیون داخلی

کنسول دیاموند طرح سنگ میشا

این نوع میزها با طرح و رنگ ‌بندی خاصی که دارند، از جمله میز کنسولی ‌های پرطرفدار محسوب می‌ شوند. با وجود این طراحی جذاب و مدرن دیاموند همچنان اصالت را به‌ خوبی در خانه شما نمایان می ‌کند. روکش آن از جنس ممبران است و جالب است بدانید امکان انتخاب رنگ‌ بندی آن به‌ عهده شماست.

این امر می تواند در کاهش هزینه ها به شما بسیار کمک کند زیرا چیزی را خریداری می کنید که دیگر نیاز نیست هر بار آن را عوض کنید و بعد از این که وارد منزل کردید مشخص شود با دیگر وسایل شما همخوانی ندارد.

صفحه محصول آینه کنسول طرح سنگ میشا مدل دیاموند 2040

کنسول دیاموند طرح سنگ میشا

کنسول آرون

درصورتی ‌که به دنبال مدل ‌هایی از کنسول هستید که علاوه بر زیبایی فضای کمی را اشغال کند و از طرفی کشو و کمدی را برای نگهداری اقلام مختلف در اختیار شما قرار دهد، مدل آرون بهترین پیشنهاد خواهد بود. جنس چوب آن ام دی اف بوده و از بهترین کیفیت ممکن ساخته شده است. مدل آرون علاوه بر این که زیبایی منزل شما را تضمین می کند وسیله ای کاربردی هم به حساب می آید.

کنسول آرون

کنسول مارینر

این محصول ساخت شرکت رافل است که در به جلوه گذاشتن زیبایی و شکوه حرف‌ های بسیاری برای گفتن دارد. این مدل بسیار کلاسیک است و هیچ کشو و کمدی ندارد. با وجود این مسئله کیفیت ساخت این کنسول ‌های بسیار زیاد است و چوب آن‌ها مقاومت بالایی در برابر عوامل فرسایشی دارند. به سبب حجم کم این مدل می ‌توانید از آن در هر فضایی بهره ببرید.

صفحه محصول سرویس آینه و کنسول بدون کشو مدل مارینر از رافل

کنسول مارینر

مدل ‌های مدرن و امروزی

پس از گذر از سوالات متداولی همچون میز کنسول چیست، به نقطه‌ای رسیده ‌ایم که جذاب ‌ترین نمونه‌ های این بازار را به شما معرفی کنیم. تولیدکنندگان این حوزه حتی لحظه ‌ای را برای عرضه جدیدترین و مدرن‌ ترین طرح‌ ها از دست نمی ‌دهند! در بازار نمونه ‌های امروزی را خواهید دید که علاوه بر حفظ اصالت همیشگی این میزها توانسته‌ اند بازار خوبی را از آن خود کنند.

میز کنسول w2015

این نمونه به ‌خوبی پیشرفت‌ ها و خلاقیت ‌ها در این عرصه را نشان می‌ دهد. این میز با طراحی نیم‌ دایره ‌ای خود فضای مدرن و درعین‌‌حال جذابی را در محیط ایجاد خواهد کرد. تنها کافی است آن را با یک آینه در سبک و سیاق خود همراه کنید. طراحی آن به ‌گونه ‌ای است که می‌توانید انواع کتاب و تزئینات مناسب برای اتاق را روی آن قرار دهید. این طراحی چشم ‌نواز از جمله محصولات شرکت سان هوم است.

صفحه محصول میز کنسول مدل W2015 از سان هوم

میز کنسول w2015

آینه کنسول میداس طرح سنگ میشا

اگر از مدل ‌های امروزی با طراحی و رنگ ‌بندی روشن استقبال می‌کنید، این آینه کنسول حیرت شما را برمی ‌انگیزد. سبک خاص و دوست ‌داشتنی آن در کنار طراحی بی‌نظیر و البته ماندگاری و استحکام مناسب از مهم‌ ترین ویژگی ‌هایی است که میداس را منحصر به ‌فرد می ‌کند. اگرچه جنس آن از فلز است، تلاش کرده ‌اند که آن را با روکش ‌های بی‌ نظیری جلوه ببخشند.

صفحه محصول آینه کنسول طرح سنگ میشا مدل میداس 2043

آینه کنسول میداس طرح سنگ میشا

  8 نمونه آینه ‌کاری مدرن : بهترین انواع آیینه کاری در دکوراسیون داخلی

نگاه اجمالی

شاید این سوال برای شما پیش آید که میز کنسول چیست؟! در این گفتار تلاش کردیم که اطلاعات مفید و مختصری در این‌ خصوص ارائه دهیم و شما را با شماری از جذاب ‌ترین نمونه ‌ها آشنا کنیم.

این مدل ‌ها نمونه ‌ای از باکیفیت ‌ترین و زیباترین مدل ‌های کنسول در بازار است که می ‌توانید هم ‌اکنون آن را از طریق سایت تخصصی و معتبر ایران دکور سفارش دهید. همچنین امکان مشاهده دیگر نمونه‌ ها و مدل های موجود در این فروشگاه حرفه‌ ای را در اختیار خواهید داشت.

برخی از سوالات رایج:

میز کنسول چیست؟

درگذشته از این کمدها که بیشتر چوبی بودند و طرح یکنواختی داشتند به ‌عنوان کمدی برای نگهداری ظروف و وسایل دیگر استفاده می‌شد، اما این روزها کنسول به‌ عنوان میز آینه و شمعدان شناخته می ‌شود.

کاربرد میز کنسول چیست؟

این میزها امروزه طرح‌ های بسیار متنوعی دارند؛ چنانچه شما می ‌توانید از آن ‌ها برای دکور اتاق‌ خواب، ست‌ کردن پذیرایی و حتی به ‌عنوان ابزاری سودمند در محیط کار استفاده کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام خدمت شما
      میز کنسول کلا یه میز دکوری و شیک هست که برای دکوراسیون داخلی منزل بسیار زیبا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا