مبلمانمقالات

معرفی بهترین برند مبل راحتی ایرانی با کیفیت

با گسترش بازار مبلمان در ایران، برندهای بزرگ و خوشنامی پا به عرصه گذاشتند که علاوه بر طراحی زیبا و جذاب، توانسته‌اند راحتی بی‌نظیری را به مشتریان خود ارایه دهند. در این مقاله به معرفی بهترین برند مبل راحتی شرکتی، از دیدگاهی نسبتا مستقل خواهیم پرداخت؛ بدیهی است که تعداد تولیدکننده‌ها و برندهای مبل راحتی بنام ایرانی خیلی فراتر از لیست ارایه شده توسط ما می‌باشد.

بهترین برندهای مبل راحتی ایرانی

برندهای مبلمانی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، با تمرکز بر کیفیت ساخت، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طراحی منحصر به فرد، توانسته‌اند در بازار مبلمان راحتی ایران، جایگاهی ویژه را به خود اختصاص دهند.

  • مبلیران
  • الدورادو
  • نیلپر
  • نیک آذین
  • بافی
  • رندی (طراحان مبل مشهد)
  • هرمس (مشهد)
  • سالونی
  • بهار نارنج (آمل)
  • یاشیل
  • تولیکا (مشهد)
  • رست (شیراز)
  • خوش نشین
  • یاتاش
  • فارست مبل
  • کمجا چوب
  • پاپلی جیوانی

اگر علاقمندید از مدلهای متنوع و جدید مبل راحتی اطلاع داشته باشید، بازدید از بخش سرویس مبل راحتی سایت به شما کمک زیادی خواهد نمود.

در ادامه تلاش کرده‌ایم تا اطلاعات مفیدی از برخی از این برندها را در اختیار کاربران قرار دهیم.

الدورادو
الدورادو یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولید مبلمان است که از دهه 80 فعالیت خود را شروع کرده است. مبلمان راحتی الدورادو یکی از معروف‌ترین برندهای مبل ایرانی بحساب می‌آید. بعد از سال کارخانه گروه مبلمان الدورادو در شهر جاجرود ، منطقه صنعتی کمرد قرار دارد. فروشگاه مبل الدورادو نیز نزدیک کارخانه این برند در جاده کمرد است.

انواع برند مبل راحتی ایرانی

 

مبلیران
برند اصلی مبلیران که پیش از سال 57، متعلق به برادران خیامی بود، نخستین کارخانه مبل سازی ایران به حساب می‌آید. این برند معروف مبل راحتی در سال‌های بعد توسط بنیاد تصاحب شد. در حال حاضر نیز تعدادی از کارخانه‌های تولید مبل راحتی با نام مبلیران فعالیت می‌کنند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها مبلیران اصل یا مبلیران 1459 است. کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی بهسازی (احمدآباد مستوفی) واقع شده است. شعب فروش مبلیران تهران در بلوار میرداماد و بازار مبل ایران شماره یک قرار دارد.

بهنرین برند مبل راحتی کلاسیک

 

نیک آذین
گروه مبلمان نیک آذین یکی از برندهای مبل راحتی است که در سال‌های اخیر شهرت پیدا کرده و اکثر مدل‌های این شرکت توسط طراحان مبل ترک و با ایده گرفتن از بروزترین مدل‌های مبل راحتی ساخته و اجرا می‌شوند. کارخانه مبل نیک آذین در شهرک صنعتی صفادشت قرار گرفته است.

بهنرین برند مبل راحتی فانتزی

 

در صورت تمایل به آگاهی از ویژگی انواع مبل، می توانید به مقاله ویژگی مبل خوب چیست مراجعه کنید.

 

نیلپر
نیلپر را می‌توان بزرگترین تولیدکننده مبلمان اداری در ایران دانست. چند سالی می‌شود که نیلپر پا به عرصه تولید مبلمان خانگی نیز گذاشته و با ارایه طیف گسترده‌ای از مدل‌های مبل راحتی، سهم بسزایی از بازار مبل راحتی ایران را به خود تخصیص داده اند. کارخانه تولید مبل راحتی نیلپر در حوالی شهر رباط کریم واقع شده است و مدل‌های مبل راحتی این شرکت در برخی از فروشگاه‌های نیلپر چیدمان شده است.

بهنرین برند مبل راحتی موجود

 

بافی
نام تجاری بافی که برگرفته از عبارت بهین افرافیروز است، فعالیت خود در زمینه تولید مبل راحتی را در سال ۱۹۷۲ آغاز کرد. برند مبل راحتی بافی با بکارگیری روش‌های نوین در طراحی و ساخت مبلمان با تلاش فراوان ادامه کار داده و در حال حاضر به عنوان یک برندی مبل ایرانی، قابل اعتماد خریداران است. کارخانه مبل بافی نیز در احمدآباد مستوفی، شهرک صنعتی بهسازی قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : برای آشنایی با اصول چیدمان بوفه کلیک کنید .

بهنرین برند مبل راحتی پرطرفدار

 

رندی (طراحان مبل مشهد)
گروه طراحان مبل مشهد با نام تجاری رندی، یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان مبل راحتی مدرن در شرق کشور بحساب می‌آید. در حال حاضر برند رندی مبلمان تولیدی خود را در فروشگاه‌های سراسر کشور پخش نموده و الگوی بسیاری از برندهای مبل راحتی ایرانی است.

بهنرین برند مبل راحتی ارزان

 

مقاله شیک ترین مدل مبلمان جدید نکات جالبی در مورد ویژگی عمومی یک مبلمان شیک بیان میکند که برایتان جالب خواهد بود.

سالونی
برند سالونی همانند نام خاصی که دارد، یکی از عرضه‌کننده‌های مبلمان راحتی خاص و لوکس در بازار مبلمان ایران به شمار می‌رود. مجموعه مبل سالونی در شهرک صنعتی بهسازی فعالیت کرده و با توجه به تعداد بالای شعب فروش، در شهر تهران برند شناخته شده‌ای بشمار می‌رود.

بهنرین برند مبل راحتی باکیفیت

 

بهارنارنج
گروه مبلمان بهار نارنج در ابتدا با نام “گروه صنعتی بهار” و در سال ۱۳۸۰، به عنوان اولین تولیدکننده‌ مبلمان راحتی و مصنوعات چوبی به‌صورت کارخانه‌ای و صنعتی در شمال کشور در شهرستان بابل به بهره‌برداری رسید. برند بهار نارنج را می‌توان معروف‌ترین برند مبل راحتی ایرانی دانست که خارج از محدوده پایتخت فعالیت می‌کند.

بهنرین برند مبل راحتی زیبا

 

مبل یاشیل
گروه مبلمان یاشیل با ارایه مدل‌ها و طرح‌های خاص، الگوی بینظیری برای خیلی از تولیدی‌های مبل راحتی ایرانی است. محصولات خاص این برند باعث شده تا طرفداران زیادی در سراسر کشور داشته باشد و با وجود زمان تحویل سفارشات طولانی، خریداران باز هم اقدام به ثبت سفارش مدل‌های مبل راحتی این شرکت نمایند.

بهنرین برند مبل راحتی ایرانی

 

رست
شرکت آرایه های داخلی آشیانه با نام تجاری رُست، یکی از مجموعه‌هایی است که مسیر پیشرفت را بسیار سریع طی نموده است. این برند از سال 1391 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمود.

انواع برند مبل راحتی

 

فارست مبل
برند فارست مبل در سال 1376 فعالیت خود را با نام صنایع چوبی افتخاری در زمینه تولید وارایه مبلمان خانگی شروع کرد و بعد از نزدیک به یک دهه تلاش در این زمینه، در سال 1382 نام تجاری فارست را برای ادامه فعالیت خود انتخاب نمود. این شرکت در گذشته نماینده انحصاری برند نیلز ترکیه بود و همانند سایر نمایندگان مبل راحتی خارجی، پس از اعمال محدودیت واردات، اقدام به تولید مبل راحتی با کیفیت بالا و مشابه شرکت نیلز در ایران نمود. کارخانه برند مبل راحتی فارست هم در شهرک صنعتی بهسازی (احمدآباد مستوفی) واقع شده است.

بهنرین برند مبل راحتی شرکتی

 

یاتاش
یاتاش یک برند مبلمان راحتی تٌرک است که به بسیاری از کشورهای دنیا صادرات دارد. شركت مبلمان خانگي ایرتاش، نماينده انحصاری محصولات ياتاش تركيه در ايران بوده كه پس از محدودیت‌های اعمال شده برای واردات مبلمان، اقدام به تولید مبل راحتی یا کیفیت ساخت بالا و مشابه مدل‌های مبل راحتی برند یاتاش ترکیه نموده است. برند باتاش با بيش از چندين نمايندگی و فروشگاه در سراسر ايران محصولات خود را با قیمت مصوب عرضه مي نماید.

بهنرین برند مبل راحتی اداری

 

کمجاچوب
مجموعه کمجا چوب شرکتی است که فعالیت خود را با تولید تخت‌های تاشو در سال 1378 شروع کرد. حضور برخی از مدیران شرکت مبلیران سابق در گروه کمجاچوب، باعث پیشرفت چشمگیر آن شد و در ادامه فعالیت خود اقدام به تولید و عرضه انواع مبل راحتی مدرن نیز نمود. مدل‌های مبل راحتی کمجاچوب همانند سایر تولیداتش مورد اقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است.

بهنرین برند مبل راحتی جدید

عواملی که در انتخاب انواع برند مبل راحتی مهم هستند

حال که با برخی از نام‌ها و برندهای بزرگ در عرصه مبل راحتی ایرانی آشنا شدید، بد نیست دلیل و عوامل انتخاب آن‌ها نیز آشنا شویم، در ادامه، به مقایسه برخی از برندهای برتر مبل راحتی ایرانی از دیدگاه چند فاکتور مهم می‌پردازیم:

در ادامه برخی از فاکتورهای مهم در محصولات مبل راحتی برندهای بزرگ بررسی شده اند.

  • طراحی و استایل
    طراحی و استایل مبلمان راحتی می‌تواند تأثیر زیادی بر جذابیت و شکوه فضای نشیمن و پذیرایی منزل داشته باشد. برندی که توانسته باشد طراحی‌های خلاقانه و منحصر به فردی را در مبلمان راحتی خود ارائه دهد، می‌تواند جزو بهترین برندها در این حوزه باشد. از جمله برندهای برتردر طراحی و استایل، می‌توان به بافی، نیک آذین، یاتاش و رندی اشاره کرد؛ البته نام نبردن از دیگر برندها به معنای عدم توجه‌شان به طراحی و استایل مبل راحتی نباید انگاشته شود.

بهنرین برند مبل راحتی شیک

  • راحتی و دوام
    مهم‌ترین خصوصیتی که در مبلمان راحتی باید مد نظر قرار گیرد، راحتی و دوام آن است. از دیدگاه دوام با توجه به اینکه همه‌ی برندهای نام برده، از مواد اولیه با کیفیت و فناوری‌های جدید در تولید مبل راحتی استفاده می‌کنند، نمی‌توان بین آن‌ها تمایزی قائل شد. راحتی مبلمان هم تا حد زیادی به سلیقه، اندازه و فرم فیزیکی بدن افراد وابسته است؛ با این حال بعضی از مدل‌های شرکت‌های رُست، رندی، یاشیل، نیک آذین و فارست مبل با توجه به استفاده از ویسکوز در قسمت نشیمن و پشتی، از راحتی بینظیری برخوردارند.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید میز اداری به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

  • کیفیت مواد استفاده شده
    تمامی برندهای معتبر در تولید مبلمان راحتی ایرانی، از بهترین مواد اولیه موجود در بازار برای تولیدات خود استفاده می‌کنند. استفاده از پارچه‌های مرغوب، چوب با کیفیت، و مکانیزم‌های قوی در تولید مبلمان، از جمله مواردی هستند که می‌تواند از کیفیت بالای برند خبر دهد.

 

  • محدودیت بودجه
    معمولا وقت صحبت از برند به میان می‌آید، ناخودآگاه ذهن ما به سمت قیمت‌های بالا و نامتعارف می‌رود؛ در مورد برندهای مبل راحتی هم این موضوع تا حد زیادی صادق است. درست است که بالا بودن قیمت یک کالا لزوما نشانه کیفیت بالای آن نیست، اما این موضوع را باید در نظر گرفت که بکارگیری نیروی کار ماهر در زمینه طراحی و تولید و استفاده از بهترین مواد اولیه، در کنار خدمات پس از فروش معتبر و شرکتی، قطعا باعث بالا رفتن بهای تمام شده مبل راحتی برندهای معتبر خواهد شد. با این حال از بین برندهای معتبری که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم، محصولات بهارنارنج، نیک آذین، رندی و یاشیل نسبت به سایر برندها قیمت مناسب‌تری دارند.

بهنرین برند مبل راحتی

 

چگونه بهترین برند مبل راحتی ایرانی را انتخاب کنیم؟

 

در انتخاب بهترین برند مبل راحتی ایرانی، به نکات زیر توجه کنید:

  • در نظر گرفتن محدودیت بودجه
    اگر از نظر بودجه برای خرید مبل راحتی در تنگنا قرار دارید، اما با این حال قصد خرید از برندها را دارید، اولین نکته‌ای باید در نظر گرفت قیمت است. پیشنهاد می‌کنیم برندهایی را بررسی کنید که در محدوده بودجه شما قرار دارند. اما توجه داشته باشید کیفیت و راحتی همچنان در انتخاب شما مهم است.

 

  • ارزیابی سلیقه شخصی
    سلیقه و سبک دلخواه نکته‌ای هست که اهمیتش اگر بیشتر از بودجه نباشد قطعا کمتر هم نخواهد بود. برندی که مدل و طراحی‌هایی مطابق با سلیقه شما داشته باشد، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. باید یادآوری کنیم که منظور از سلیقه رنگِ مبلمان نیست، چون از نظر انتخاب رنگ، هیچ یک از برندها محدودیتی ندارند.

تاثیر رنگ در مبلمان موضوعی است که در مقاله چیدمان مبل طوسی به آن پرداخته شده است.

 

  • ارزیابی کیفیت و راحتی
    پیش از خرید، مبلمان را در فروشگاه امتحان کنید و به کیفیت و راحتی آن توجه کنید. فوم و اسفنج یک مبل راحتی خوب، علاوه بر اینکه نرم و راحت است، باید قدرت ارتجاعی خوبی هم داشته باشد و سریعا بعد از بلند شدن، به حالت اولیه خود باز گردد. کلاف مبلمان هم نباید جیر جیر یا هر گونه صدای دیگری بدهد.

 

نتیجه‌گیری
در این مقاله به معرفی بهترین برندهای مبل راحتی ایرانی پرداختیم. هر یک از این برندها با استفاده از طراحی‌های منحصر به فرد، راحتی بی‌نظیر و کیفیت بالا، جایگاهی ویژه در بازار مبلمان راحتی ایران دارند. در انتخاب برند مناسب، به عواملی مانند طراحی، راحتی، کیفیت مواد و محدودیت بودجه توجه کنید.

 

سوالات متداول

۱. آیا این برندها مبلمان سفارشی هم تولید می‌کنند؟
معمولا پروسه طراحی یک مدل جدید، پیچیده و نیاز به صرف هزینه‌ی زیادی دارد. در نتیجه برندهای تولیدکننده مبلمان با توجه به شناختی که از مخاطبان و بازار هدف خود دارند، اقدام به طراحی مدل‌های خاص خود می‌کنند. با این حال شما می‌توانید با تماس با فروشگاه یا مراجعه به وبسایت آن‌ها، جزئیات بیشتری در این خصوص دریافت کنید.

۲. آیا این برندها خدمات پس از فروش دارند؟
بله، برندهای معتبر معمولاً خدمات پس از فروشی مانند گارانتی و خدمات تعمیر و نگهداری ارائه می‌دهند. در صورت نیاز، شما می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید و از این خدمات استفاده کنید.

۳. آیا این برندها محصولات خود را آنلاین عرضه می‌کنند؟
بله، بسیاری از برندها امکان خرید آنلاین را فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید از طریق وبسایت یا فروشگاه آنلاین آن‌ها، محصولات را مشاهده و سفارش دهید. در صورت نداشتن سایت نیز شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی مبلمان راحتی، مثل ایران دکور خرید خود را انجام دهید.

۴. آیا این برندها ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه دارند؟
بله، در برخی مواقع، برندها می‌توانند تخفیفات و پیشنهادات ویژه را برای مشتریان خود فراهم کنند. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر را از وبسایت یا صفحات اجتماعی آن‌ها دریافت کنید.

۵. چگونه می‌توانم با این برندها تماس بگیرم؟
شما می‌توانید با جستجوی نام برند در موتورهای جستجو، وبسایت و اطلاعات تماس را پیدا کنید. در صورتی که اطلاعات مورد نیاز خود در در اینترنت پیدا نکردید، می‌توانید پرسش خود را با همکاران ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا