دکوراسیونمبلمان

چیدمان مبل طوسی؛ مبلمان طوسی با چه رنگی ست می‌ شود؟

رنگ طوسی از جمله رنگ‌هایی است که سازگاری بالایی با فضای پیرامون خود دارد و به دکوراسیون خانه شما جلوه‌ای زیبا می‌بخشد. در میان مبلمان‌هایی به رنگ‌های مختلف نیز مبل طوسی امکان ست شدن بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد. طوسی از جمله رنگ‌های خنثی است که ترکیب آن با رنگ‌های دیگر، نیاز سلیقه‌های مختلف را پاسخ می‌دهد. این رنگ از کاربردی‌ترین رنگ‌ها برای طراحی و چیدمان داخلی منازل است. در این مطلب به چیدمان مبل طوسی و رنگ‌هایی که با این مبلمان ست می‌شوند، می‌پردازیم. (برای خرید مبل راحتی شیک و مشاهده قیمت آن می‌توانید از مدل‌های متنوع موجود در ایران دکور دیدن کنید)

انواع رنگ‌ هایی که قابلیت ست شدن با رنگ طوسی را دارند

اگر مبلمان یا به طور کلی، دیزان خانه طوسی دارید، بهتر است با رنگ‌هایی که با این رنگ قابلیت ست شدن دارند، آشنا شوید. در جدول زیر برخی از رنگ‌هایی که بهترین ترکیب رنگ را با رنگ طوسی دارند، به شما معرفی کرده‌ایم.

رنگ‌ های قابل ست شدن با رنگ طوسی
سرمه‌ای سفید زرد
نارنجی آبی نفتی آبی روشن
مشکی لیمویی بنفش
محتوا پنهان

ترکیب رنگ‌ های جذاب در چیدمان مبل طوسی

طوسی از جمله رنگ‌هایی است که طیف گسترده‌ای دارد. رنگ‌های طوسی روشن، طوسی نقره‌ای، طوسی طبیعی، خاکستری، دودی و طوسی سربی از مهم‌ترین طیف‌های رنگ طوسی هستند. تقریبا تمام رنگ‌ها را می‌توان برای چیدمان مبل طوسی به‌کار برد و آن‌ها را با کوسن روی مبل، رنگ پرده‌ها و فرش، دکوری‌ها و رنگ دیوارها ست کرد. انتخاب رنگ مناسب برای چیدمان مبل، تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی با مبل طوسی دارد. در ادامه به مهم‌ترین رنگ‌هایی که می‌توان با مبل طوسی ست کرد، اشاره می‌کنیم.

چیدمان جذاب با مبل طوسی

۱. ترکیب مبل طوسی با آیتم‌ هایی به رنگ زرد

رنگ زرد و طوسی در کنار هم به ایجاد انرژی و آرامش در محیط کمک فراوانی می‌کنند. ترکیب طوسی به‌عنوان یک رنگ سرد، با زرد که از رنگ‌های گرم به‌شمار می‌رود، کنتراستی رنگی را به‌وجود می‌آورد که جلوه‌ای شیک و مدرن به دکوراسیون با مبل طوسی می‌بخشد.

ترکیب رنگ مبل طوسی و زرد

۲. ایجاد فضایی آرام با ترکیب مبل طوسی با آیتم‌هایی به رنگ سفید در چیدمان

برای افرادی که به دنبال ایجاد فضایی آرامش‌بخش هستند، چیدمان طوسی سفید از بهترین چیدمان‌های مبل طوسی است. سفید علاوه بر این که روشنایی خانه را بیشتر می‌کند، با قرار گرفتن در کنار رنگ طوسی و کم‌اثر کردن تیرگی آن، خانه را بزرگ‌تر از متراژ واقعی خود نشان می‌دهد. (چنانچه تمایل به خرید مبل ال و مشاهده قیمت آن دارید، از مدل‌های متنوع موجود در ایران دکور دیدن کنید)

مبل طوسی و سفید

۳. ترکیب زرد و آبی با مبل طوسی

از ترکیب‌های جذاب چیدمان مبل طوسی، ترکیب زرد و آبی با این مبل است. ترکیب دو رنگ گرم زرد و آبی در کنار سرمای رنگ طوسی، باعث ایجاد تعادل در دکوراسیون خانه شما می‌شود. این ترکیب یک ترکیب شاد و پرانرژی ولی در عین حال شیک و زیبا است. (برای خرید و مشاهده مدل‌های مبل تخت خواب شو لطفا از محصولات موجود در ایران دکور دیدن کنید)

مبل زرد و طوسی

۴. تزریق آرامش به دکوراسیون خانه با ترکیب مبل طوسی با آیتم‌های به رنگ سبز

ترکیب مبل طوسی با رنگ سبز یکی از آرامش‌بخش‌ترین چیدمان‌های مبل طوسی است. از آن جایی که تضاد رنگی بین طوسی و سبز زیاد است، این ترکیب برای محیط‌هایی مانند بیمارستان‌ها مناسب است که اولویت اول آرامش محیط باشد. در دکوراسیون‌های منازل این ترکیب خیلی پیشنهاد نمی‌شود.

۵. برای وقار و زیبایی دکوراسیون مبل طوسی از ترکیب طوسی با آبی استفاده کنید

برای پاسخ به این سوال که رنگ طوسی با چه رنگی ست می شود، می‌توان ترکیب طوسی با آبی را پیشنهاد کرد. حس آرامش رنگ آبی وقتی در کنار طوسی قرار می‌گیرد، به دکوراسیون خانه احساس امنیت و آرامش تزریق می‌کند. برای زیبایی بیشتر می‌توان از تنالیته‌های مختلف رنگ آبی مانند آبی فیروزه‌ای استفاده کرد. ترکیب طوسی با فیروزه‌ای به دلیل سکونی که در رنگ فیروزه‌ای وجود دارد، باعث رفع خستگی می‌شود. فیروزه‌ای از جمله ترکیب رنگ‌های جذاب در چیدمان‌هایی به رنگ طوسی است که در دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال کاربردهای فراوانی دارد.

مبل طوسی و آبی

۶. ترکیب مبل طوسی بنفش؛ بهترین گزینه برای فضاهای تجملی

رنگ بنفش از جمله رنگ‌های تجملی است که در دکوراسیون‌هایی به سبک اشرافی کاربرد زیادی دارد. ترکیب این رنگ در کنار رنگ طوسی، در چیدمان مبل طوسی باعث ایجاد فضایی سلطنتی و کلاسیک می‌شود و با حفظ تعادل دو رنگ گرم و سرد، تعادل خوبی در فضا ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: ایده‌های چیدمان پذیرایی ال شکل

چیدمان مبل طوسی و بنفش

۷. مبل طوسی قرمز؛ ترکیب هیجان‌ انگیز چیدمان مبل

برای کسانی که به هیجان و انرژی علاقه‌مند هستند، ترکیب مبل طوسی قرمز بهترین پیشنهاد است. این ترکیب یکی از ایده‌آل‌ترین چیدمان‌های مبل طوسی است که در دکوراسیون‌های خانه‌های زوج‌های جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

چیدمان مبل طوسی و قرمز

۸. برای چیدمان مدرن مبل‌ های خود از ترکیب طوسی و صورتی استفاده کنید

زمانی که رنگ صورتی را با طوسی ست می‌کنید، مرکز توجه را به سمت رنگ طوسی معطوف می‌کنید. صورتی به‌دلیل خاصیتی که در ایجاد فضا برای رنگ‌های دیگر دارد، به ترکیب رنگ‌های مجاور خود عمق می‌بخشد. ترکیب طوسی صورتی یکی از محبوب‌ترین چیدمان‌های مبل طوسی است که در بازار فروش مبل از پرفروش‌ترین ست‌های مبل به‌شمار می‌رود.

۹. ترکیب مبل طوسی با رنگ نارنجی؛ مناسب‌ ترین گزینه برای فضاهای دنج

در فضاهای کوچک یکی از پرکاربردترین و زیباترین ترکیب‌ها، ترکیب مبل طوسی با رنگ نارنجی است. نارنجی از رنگ‌های گرم با تنالیته گرمای بسیار زیاد است که از انرژی رنگی بالایی دارد. در محیط‌های صمیمی و دنج ترکیب مبل طوسی با رنگ نارنجی به صمیمیت فضای شما کمک می‌کند.

ترکیب رنگ مبل طوسی و صورتی

۱۰. چیدمان آیتم‌ های لیمویی با مبل طوسی؛ از مدرن‌ ترین ترکیب رنگ‌ های مبل طوسی

تضادی که بین رنگ سبز لیمویی با طوسی وجود دارد، فضایی نوآورانه و مدرن ایجاد می‌کند. مزیت این ترکیب رنگی این است که می‌توان در بیشتر خانه‌ها از آن استفاده کرد. اما این ترکیب رنگ بیشتر برای فضاهای آبستره و پست‌مدرن و حتی سنتی مناسب است. در بازار مبل بیشترین تقاضا برای خرید این ست رنگی دکوراسیون مبل وجود دارد.

11. ترکیب مبل سبز و طوسی

اگر این سوال برای شما هم پیش آمده است که ” مبل طوسی با چه رنگی ست میشه”، باید بگوییم، یکی از خاص‌ترین ترکیبات و انواع چیدمان مبل طوسی، ترکیب با رنگ سبز است. به طور کلی، می‌توان گفت که رنگ سبز می‌تواند به بهترین شکل ممکن با فضا و رنگ طوسی هارمونی پیدا کند. البته توجه داشته باشید که از هر نوع طیف رنگی سبزی نمی‌توان برای چیدمان مبل طوسی استفاده کرد. به طور کلی، بهتر است این ترکیب رنگی را با سبز نسبتا روشن یا کله‌غازی ایجاد کنید. در این صورت، بهترین هارمونی رنگی را از ترکیب مبل سبز و طوسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اصول چیدمان خانه مستطیلی شکل

ترکیب مبل سبز و طوسی

بهترین ترکیب رنگ مبل راحتی طوسی کدام است؟

به طور کلی، می‌توان گفت که طوسی یکی از رنگ‌هایی است که می‌توان آن را با رنگ‌های مختلف ترکیب کرد. باید به این نکته اشاره کنیم که اگر مبلمان طوسی دارید و می‌خواهید هارمونی رنگی ایجاد کنید، بهتر است به سراغ رنگ‌هایی بروید که تا حد با طوسی تضاد دارند و می‌توانند به خوبی خود را در فضا نشان دهند. به عنوان مثال، استفاده از رنگ‌های زرد، سبز یا حتی آبی می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. البته استفاده از رنگ‌های سفید یا حتی صورتی هم می‌تواند با توجه به فضای محیط، هارمونی رنگی مناسبی را مطابق با سلیقه شما ایجاد کند.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبل به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

نکاتی درباره چیدمان دکوراسیون با مبلمان طوسی

اگر قصد چیدمان دکوراسیون با مبلمان طوسی را دارید، توصیه می‌کنیم حتما به نکاتی در کنار ایجاد هارمونی رنگی توجه داشته باشید. در این صورت می‌توانید فضایی را ایجاد کنید که در اولین نگاه، توجه هر فردی را به خود جذب می‌کند و تبدیل به مثالی برای یک فضای ایده‌آل ایجاد می‌شود.

به طور کلی، می‌توان گفت که در حال حاضر انواع مبلمان در بازار با طرح‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به رنگ طوسی سفارش دهید. اما برای ایجاد یک دکوراسیون ایده‌آل، باید به نکاتی توجه داشته باشید.

نکاتی درباره چیدمان دکوراسیون با مبلمان طوسی

در ادامه نکاتی را درباره چیدمان دکوراسیون با مبلمان طوسی بیان کرده‌ایم:

  • سبک مبلمان باید با سبک وسایل موجود در فضا هم‌خوانی داشته باشد
  • حتما باید به ابعاد مبلمان و نسبت آن به متراژ توجه داشته باشید تا هارمونی رنگی مبلمان طوسی شما به بهترین شکل دیده شود
  • برای بهتر دیده شدن مبلمان طوسی، باید بهترین فضای ممکن را برای آن‌ها در نظر بگیرید
  • بهترین فضا برای مبلمان طوسی، فضایی است که به هیچ عنوان باعث کوچک‌تر شدن محیط و شلوغی بیش از حد نشود
  • هارمونی رنگی مبلمان شما باید با هارمونی رنگی کل محیط هم‌خوانی داشته باشد

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبلمان خانگی نیلپر به فروشگاه ایران دکور مراجعه کنید.

برای دکوراسیون مبل‌ های طوسی خود به تمام طیف‌ های رنگی طوسی توجه کنید

طوسی از جمله رنگ‌هایی است که طیف‌های رنگی مختلف آن امکان بیشتری از ست کردن رنگ‌ها را با آن در اختیار ما قرار می‌دهد. شناخت طیف‌های رنگ‌ طوسی و آگاهی از چگونگی ترکیب آن‌ها با رنگ‌های دیگر، کمک زیادی به چیدمان مبل‌های طوسی می‌کند.

ایران دکور ارائه‌دهنده معتبرترین برندهای مبلمان و دکوراسیون، فروشگاه بزرگ آیتم‌های دکوراسیون است. ما در این فروشگاه با قراردادن طیف‌های مختلف رنگی در کنار مبلمان طوسی، گستره‌ای وسیع از رنگ‌هایی را که می‌توان با مبل طوسی ست کرد، برای شما آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید با مشاهده محصولات ما در این سایت و آگاهی از طیف وسیع رنگی محصولات ما، نسبت به چیدمان مبل‌های طوسی خود اقدام کنید.

سوالات متداول:

بهترین ترکیب رنگ مبل راحتی طوسی کدام است؟

اگر مبلمان طوسی دارید و می‌ خواهید هارمونی رنگی ایجاد کنید، بهتر است به سراغ رنگ‌ هایی بروید که تا حد با طوسی تضاد دارند و می‌توانند به خوبی خود را در فضا نشان دهند. به عنوان مثال، استفاده از رنگ‌های زرد، سبز یا حتی آبی می‌تواند گزینه‌ ای عالی باشد.

برای چیدمان دکوراسیون با مبلمان طوسی باید به چه نکاتی توجه نمود؟

سبک مبلمان باید با سبک وسایل موجود در فضا هم‌خوانی داشته باشد، حتما باید به ابعاد مبلمان و نسبت آن به متراژ توجه داشته باشید تا هارمونی رنگی مبلمان طوسی شما به بهترین شکل دیده شود، برای بهتر دیده شدن مبلمان طوسی، باید بهترین فضای ممکن را برای آن‌ها در نظر بگیرید و…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا