مقالاتدکوراسیون

9 کابینت سفید مدرن: کابینت آشپزخانه، سفید طلایی و …

رنگ سفید همواره نمادی برای روشنی، پاکی و صداقت بوده است. این رنگ از جمله رنگ‌هایی برای کابینت است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و همیشه طرفداران خود را دارد. برای ساخت کابینت سفید مدرن می‌توان آن را با بسیاری از رنگ‌های دیگر ترکیب کرد؛ به‌همین دلیل این نوع از کابینت، از تنوع بالایی در رنگ و جنس برخوردار است.

ویژگی‌ های کابینت مدرن

پیش از آن‌که بخواهیم با انواع کابینت سفید مدرن آشنا بشویم، بهتر است مقصودمان را از کابینت مدرن توضیح دهیم و با ویژگی‌های آن آشنا بشویم. کابینت مدرن را می‌توان کابینتی تعریف کرد که دارای دو ویژگی سادگی و زیبایی به‌طور همزمان باشد؛ این نوع از کابینت عموما جادار و کاربردی است و می‌تواند بدون دستگیره یا با دستگیره باشد. در مقاله “مدل کابینت جدید” 17 مدل کابینت جدید در بازار را معرفی کرده ایم که مطالعه آن می تواند مفید باشد.

 انواع کابینت سفید مدرن

برخی از ویژگی‌های دیگر این نوع کابینت عبارتند از:

  • بین قسمت‌های این نوع از کابینت، معمولا فاصله‌ای وجود ندارد
  • در انواع بدون دستگیره از مگنت استفاده می‌شود
  • معمولا تک‌رنگ است و یا رنگ غالب در آن، یکی از رنگ‌های خنثی است
  • دارای ویژگی‌های تقارن هندسی و سادگی است
  • نظافت آن آسان است

انواع کابینت سفید مدرن

کابینت شما از هر نوع متریالی که ساخته شود، و پیرو هر سبک از چیدمان که باشید، رنگ سفید با آن همخوان و هماهنگ می‌شود. رنگ سفید برای کابینت به‌راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود و احساس دلزدگی و خستگی ایجاد نمی‌کند.

  لیست 4 وسایل آشپزخانه مدرن جدید و شیک

در ادامه با انواع کابینت سفید مدرن در آشپزخانه آشنا می‌شویم. برای خرید انواع کابینت سفید با قیمت مناسب میتوانید به “خرید کابینت سفید” مراجعه نمایید.

کابینت سفید خالص

کابینت تک‌رنگ سفید با درخشندگی ویژه‌ای که دارد، احساس پاکیزگی، راحتی، اعتماد و روشنایی را به مخاطب منتقل می‌کند. این رنگ در دکوراسیون آشپزخانه مدرن، فضایی دلباز و آشنا را تداعی می‌کند. کابینت سفید تک‌رنگ را می‌توانید با کاشی‌ها یا کفپوش‌های خاکستری و وسایل استیل آشپزخانه ست کنید.

کابینت سفید مدرن خالص

کابینت سفید طوسی مات

رنگ طوسی یک رنگ خنثی است و می‌تواند زمینه بسیاری از رنگ‌های سرد و گرم باشد. رنگ طوسی نماد آرامش، سازش، تعقل، استقلال و صرفه‌جویی است. این رنگ در کنار رنگ سفید، آشپزخانه را بزرگ‌تر از آن‌چه که هست جلوه می‌دهد.

کابینت‌های طوسی مات، عموما از جنس ام‌دی‌اف هستند. برای استفاده از این رنگ، برای مثال می‌توانید از رنگ طوسی برای درب و بدنه کابینت‌های ایستاده و از رنگ سفید برای صفحه افقی کابینت‌های ایستاده و بدنه و درب کابینت‌های دیواری استفاده کنید. البته این فقط یکی از پیشنهادهای ممکن است.

کابینت سفید مدرن و طوسی مات

کابینت سفید طوسی های‌ گلاس

های‌گلاس نوعی ورق ام‌دی‌اف با روکشی براق و شفاف از جنس پلکسی‌گلاس است. بنابراین کابینت سفید طوسی های‌گلاس، ترکیبی از دو رنگ سفید و طوسی را با ویژگی براق بودن و بازتاب بیشتر نور به‌همراه دارد.

هماهنگی و ترکیب صحیح بین دو رنگ طوسی و سفید در این نوع از کابینت بسیار اهمیت دارد و باید با توجه به دکوراسیون، نور و فضای آشپزخانه طراحی شود. برای خرید و مشاهده کابینت های سفید های گلاس می توانید به قسمت “خرید کابینت های گلاس” در فروشگاه ایران دکور مراجعه نمایید.

کابینت سفید مدرن های گلاس

کابینت سفید طلایی

رنگ طلایی در کابینت سفید طلایی معمولا در ابزار و یراق کابینت و یا باریکه‌هایی از اطراف بدنه به‌کار می‌رود. در واقع این رنگ مکلمی برای رنگ سفید است و سردی این رنگ را می‌گیرد و به محیط، گرما و ملایمت می‌بخشد.

کابینت سفید طلایی براق

رنگ طلایی یادآور نور خورشید است؛ و وقتی در کنار رنگ سفید می‌نشیند، درخشندگی بیشتری به آشپزخانه شما می‌بخشد. رنگ طلایی همچنین نماد ثروت، اعتبار، مهربانی، سخاوت و موفقیت است.

  9 کابینت سفید مدرن: کابینت آشپزخانه، سفید طلایی و ...
”]

کابینت‌های سفید طلایی براق از جنس های‌گلاس هستند و صفت لوکس را به آشپزخانه خریداران خود هدیه می‌دهند.

کابینت سفید و نارنجی

رنگ نارنجی حاصل ترکیب دو رنگ قرمز و زرد است و به‌همین دلیل جزو رنگ‌های گرم طبقه‌بندی می‌شود؛ این رنگ نماد شادی، دوستی، ماجراجویی و اشتیاق است؛ رنگ نارنجی همچنین محرک اشتها است و در ترکیب با رنگ سفید، از بهترین انتخاب‌ها برای کابینت آشپزخانه به‌شمار می‌آید.

کابینت سفید مدرن و نارنجی براق

کابینت سفید و زرد

رنگ‌های زرد و لیمویی احساسات شادی، اشتیاق و طراوت را به بیننده القا می‌کنند؛ طیف رنگی زرد بسیار شاداب و پرانرژی هستند و در عین حال در ترکیب با رنگ سفید، بیش از اندازه جلب توجه نمی‌کنند؛ بنابراین اگر می‌خواهید فضایی اسپرت و بانشاط داشته باشید، کابینت سفید و زرد انتخابی مناسب است. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره بهترین رنگ دیوار پذیرایی را بخوانید.

کابینت سفید مدرن و زرد لیمویی

کابینت سفید و قرمز

رنگ قرمز انواع گوناگونی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به رنگ‌های قرمز روشن، دانه‌اناری، جگری، سرخابی، خرمانی، یاقوتی، شرابی و قرمز تیره اشاره کرد. این رنگ نماد میل و اشتیاق، تحرک و فعالیت، قدرت و عزت است.

  11 نکته برای دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

رنگ قرمز در کنار رنگ سفید، فضایی شیک و ترکیبی از دو رنگ خنثی و گرم را ایجاد می‌کند. این رنگ شادابی محیط آشپزخانه را نیز افزایش می‌دهد.

کابینت سفید و مشکی

رنگ مشکی نماد ثروت، قدرت، هوش و جدیت است. ترکیب دو رنگ سفید و مشکی باعث ایجاد حس خاص بودن، لوکس بودن و رسمیت محیط می‌شود. از ترکیب این دو رنگ، برای کابینت آشپزخانه منازل مسکونی و محیط‌های تجاری و اداری استفاده می‌شود.

کابینت سفید مدرن و مشکی

لوازم دکوراسیون داخلی مدرن

طراحی داخلی به‌معنای ایجاد فضایی دلنشین و متناسب با نیاز کاربران آن فضا است؛ و دکوراسیون داخلی مدرن، نیاز روزمره انسان در دنیای مدرن است. اگر علاقمند به سبک دکوراسیون مدرن در فضای داخلی منزل یا طراحی دکوراسیون آشپزخانه یا محیط کار خود هستید و می‌خواهید انواع لوازم دکوراسیون مدرن را در یک فروشگاه با بالاترین تنوع اجناس، قیمت‌ها و برندها در کنار هم ببینید، ما فروشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون ایران دکور را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در فروشگاه ایران دکور می‌توانید انواع عناصر طراحی داخلی را در دسته‌بندی‌های: مبلمان خانگی، مبل اداری و مبل رستوران، اتاق خواب، کودک و نوزاد، نور و روشنایی، فضای باز، دکوراسیون داخلی، فضای باز، آشپزخانه و بهداشتی بررسی و به‌طور آنلاین خریداری کنید. با ایران دکور همه انتخاب‌ها در دسترس شما قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا