مقالاتدکوراسیون

7 ایده دکوراسیون اتاق خواب پسرانه لاکچری + عکس

کودکان در دنیای جذاب و خارق العاده خود سیر می کنند. برای کودکانی که قادرند از تکه چوبی در خیال خود اسب بسازند و با جوراب گلوله شده ای به دروازه خیالی گل بزنند، جذاب بودن لوازم اتاق خوابشان اهمیت زیادی دارد. دکوراسیون اتاق خواب پسرانه و دخترانه با توجه به سلیقه و روحیات متفاوت آن ها تا حد بسیار زیادی متفاوت است.

چه والدینی که در حال تدارک سیسمونی برای نوزاد پسر خود هستند و چه افرادی که خیال دارند دستی به سر و روی اتاق پسربچه یا پسر نوجوانشان بکشند، نیاز دارند که قبل از این کار به نکاتی توجه کنند. این نکات نه تنها به اصولی بودن دکوراسیون اتاق خواب و استفاده هر چه بیشتر و بهتر از فضا کمک می کند، بلکه چشم نواز بودن دکوراسیون را نیز تضمین خواهد کرد. اگر شما هم دوست دارید اتاق خواب پسرانه لاکچری را برای فرزند دلبند خود آماده کنید این مقاله می تواند به شما کمک کند. (چنانچه می‌خواهید درباره هزینه سیسمونی بیشتر بدانید، مطالعه این مقاله را پیشنهاد می‌کنیم)

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه لاکچری

نمونه هایی از دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

یک دکوراسیون اتاق خواب پسرانه لاکچری و مناسب، طبیعتا باید به نوعی باشد که از روحیات و علایق آن ها سرچشمه بگیرد. در مورد دکواسیون اتاق خواب دخترانه قبلا مفصلا گفتیم. در این مقاله سعی کردیم بهترین نمونه های اتاق خواب لاکچری پسرانه را برای شما به نمایش بگذاریم. نمونه هایی از تم دکوراسیونی که می توانید از آن ها برای اتاق خواب پسرتان الهام بگیرید، عبارتند از:

دکوراسیون ورزشی

این نوع دکوراسیون از اجزایی که ورزش خاصی مثل فوتبال را برای کودک یا نوجوان شما یادآور می شوند، تشکیل خواهد شد. برای مثال خرید سرویس خواب با طرح لباس تیم مورد علاقه،استفاده از کمدهایی با طرح توپ فوتبال یا بسکتبال و …، استفاده از پوسترها یا پیراهن ورزشی، گذاشتن دروازه ای کوچک به عنوان وسیله ای دکوری در گوشه اتاق و … نمونه هایی از این نوع تم خواند بود. همچنین اگر فرزند شما ورزش خاصی را به صورت حرفه ای دنبال می کند و به آن علاقه دارد، با استفاده از عناصر مرتبط با آن ورزش طراحی اتاق خواب او را تکمیل کنید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه ساده

  بهترین "مدل پرده" های 1400: انواع مدل پرده جدید پذیرایی، ساده و ...

طرح های فضایی و کهکشانی

بچه ها شیفته ماجراجویی هستند و فضا و ستاره ها و سیاره ها یکی از عناصری هستند که در دکوراسیون اتاق خواب کودک و نوجوان کاربرد بسیار زیادی دارند. علاقه پسرها به این موضوع باعث می شود که بتوانید از این دکوراسیون جذاب بهره بگیرید. استفاده از پوسترهایی با تم کهکشانی، کمدهایی که شبیه سفینه فضانوردی هستند یکی از جذاب ترین و شیک ترین دکوراسیون های اتاق خواب را خلق خواهید کرد. از جدیدترین مدل های سرویس خواب نوجوان ایران دکور دیدن فرمایید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دو نفره

استفاده از شخصیت های کارتونی مورد علاقه

برای پسربچه ها هیچ چیزی به اندازه دیدن مداوم شخصیت کارتونی مورد علاقه شان جذابیت ندارد. خصوصا اگر آن شخصیت کارتونی مثل سوپرمن، بتمن، مرد عنکبوتی و … شخصیتی اسطوره ای باشد. با تهیه سرویس خوابی با تم شخصیت کارتونی یا استفاده از پرده و فرش و … با این طرح به اتاق خواب فرزندتان رنگ و رویی جذاب خواهید بخشید. البته باید در نظر داشته باشید که این شخصیت ها اثر مثبتی در روحیه کودک شما داشته باشد و از شخصیت های پرخاشگر استفاده نکنید. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره جدیدترین مدل کاغذ دیواری را بخوانید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه زیبا

بهره گیری از رنگ مورد علاقه

رنگ مورد علاقه پسرتان را می شناسید؟ آبی؟ سبز؟ زرد؟ با استفاده از رنگ های مورد علاقه فرزندتان و افزودن چاشنی دکوراسیونی بی نظیر و اتاق خوابی فوق العاده برای او خواهید ساخت. درباره رنگ مورد علاقه اش صحبت کنید. طیف های مختلف رنگ را به او نشان دهید که با سلیقه خودش بتوانید یک اتاق لاکچری پسرانه برای او آماده کنید. پیشنهاد می شود جهت مشاهده و خرید انواع سرویس خواب بزرگسال ایران دکور کلیک کنید.

دکوراسیون زیبا برای اتاق خواب پسرانه

تم کشتی و دریانوردی

بعد از فضانوردی، سوار شدن بر عرشه کشتی و در دست گرفتن سکان آن، دریانوردی یا اصطلاحا مارکوپولو شدن یکی دیگر از آرزوهای اغلب پسربچه هاست. اگر فرزند شما هم یکی از آن هاست، برای استفاده از چنین دکوراسیون خاص و منحصر به فردی وقت را تلف نکنید. استفاده از سرویس خوابی با طرح کشتی یا به کار بردن تصاویر و پوسترهای آن اتاق خواب زیبایی را برای فرزند دلبندتان خواهد ساخت.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه تم کشتی

مانور دادن روی چند مورد از علایق

بگذارید این مورد را با مثالی عنوان کنیم. فرض کنید پسر شما به طور همزمان به موزیک یا خواننده ای خاص و اسکیت علاقه مند است. در عین حال رنگ قرمز نیز از انتخاب های همیشگی او به شمار می رود. در این صورت می توانید دکوراسیون اتاق خواب او را به شکلی طراحی کنید که ترکیبی از همه این موارد باشد.

  10 مدل جدید ساعت دیواری [سال 1400] عکس + قیمت

پس با این تفاسیر باید به دنبال علایق او بگردید استفاده از این وسایل که مورد علاقه اش هستند نشان خواهد داد که شما او را می شناسید و می دانید فرزندتان چه روحیه ای دارد. این فضا سازی باعث خواهد شد تا یک اتاق پسرانه جدید 1400 را برای فرزند خود آماده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه فوق لاکچری

تخت و کمد ساده

همیشه نیازی نیست که از تخت و کمدهای طرح دار استفاده کنید. این نوع سرویس های خواب، علیرغم این که ظاهر بسیار جذابی دارند، نمی توانند نیاز کودک را برای چند سال تامین کنند. پس اگر خیال تعویض آن ها را تا چند سال آینده ندارید، سعی کنید یک دکوراسیون اتاق خواب پسرانه ساده استفاده کنید که برای تغییر مجدد طرح و چیدمان اتاق، تعویض فرش، پرده، خرید روتختی و پوسترها کافی باشد.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه عالی

نکات با اهمیت در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

مواردی که در قسمت قبلی ذکر شدند، تنها نمونه هایی از دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بودند که ایده گرفتن از آن ها شما را برای انتخابی درست تر آماده خواهد کرد. در ادامه چند نکته با اهمیت را در مورد این نوع دکوراسیون عنوان می کنیم.

  1. به کیفیت سرویس خواب و وسایل اتاق خواب پسرانه اهمیت دهید. بازیگوشی و بالا پایین پریدن معمولا در اکثر پسرها دیده می شود. توجه کنید که برای مثال تخت خواب کودک با کیفیت مناسبی ساخته شده باشد. به سبب این که بالا و پایین پریدن روی تخت خوابی که هر لحظه در معرض شکستن قرار داشته باشد، برای آن ها به هیچ عنوان امن نخواهد بود. (چنانچه تمایل به خرید و مشاهده قیمت مبل تختخواب شو دارید، از محصولات موجود در ایران دکور دیدن کنید)
  2. از روانشناسی رنگ ها استفاده کنید. با توجه به شخصیت و روحیات فرزند خود اتاق خواب او را با رنگی دکور کنید که او را بی قرار یا افسرده نکند. همیشه در استفاده از رنگ ها تعادل را برقرار کنید همه چیز را یک رنگ نکنید زیرا پس از مدتی باعث خستگی و دلزدگی می شود. برای داشتن اتاق پسرانه لاکچری بهتر است ترکیبی از رنگ هایی که می توانند با هم هارمونی خوبی را ایجاد کنند استفاده کنید.
  3. شلوغی بیش از حد اتاق خواب امکان راحتی و آسایش فرزندتان را از او صلب خواهد کرد. در نتیجه از قرار دادن وسایل غیرضروری در اتاق آن ها بپرهیزید. هر چیزی را سر جای خود قرار دهید و سعی کنید از وسایل تکراری در اتاق استفاده کنید که فضای اتاق بیخودی اشغال نشود. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره رنگ دیوار پذیرایی را بخوانید.
  4. شرایط سنی او را مد نظر قرار دهید. هیچ نوجوان در آستانه بلوغی با دیدن اتاقی با طرح ابرقهرمان های کارتونی هیجان زده نخواهد شد. در عین حال اتاقی سرد و بی روح که شبیه اتاق مردی 30 ساله باشد نیز او را راضی نخواهد کرد. در نتیجه رعایت تعادل و در نظر گرفتن روحیات فرزندتان فراموش نشود.
  5. استفاده از وسایل یا محیط هایی که تحریک کننده خلاقیت فرزندتان باشد، در اتاق خواب او ضروری است. برای مثال اگر کودک شما به نقاشی کشیدن علاقه مند است می توانید قسمتی از اتاق را برای جای دادن بوم نقاشی استفاده کنید. پس از این که نقاشی خود را انجام داد از میان آن ها بهترین ها را انتخاب کنید و برای آن ها قاب تهیه کنید و به دیوار اتاق او آویزان کنید. اگر نمی خواهید هزینه کنید برای قاب کردن می توانید از بندهای فانتزی و تزئینی در اتاق او استفاده کرده و به وسیله گیره های زیبائی که وجود دارد آن ها را به بند آویزان کنید.
  6. فراموش نکنید که اگر قرار نیست تغییر دکوراسیون اتاق فرزندتان به عنوان سورپرایز و البته با در نظر گرفتن همه علایق او باشد، سعی کنید حتما نظر خود او را در مورد این کار جویا شوید. این کار به فرزند شما مشورت کردن را آموزش می دهد.همچنین با توجه به سلیقه ای هم که داشته یک اتاق لاکچری پسرانه را برای آن آماده کرده اید.

نکات مهم در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

چه وسایلی باید در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه وجود داشته باشند؟

بهتر است که طراحی اتاق خواب پسرانه با توجه به نیازهای آن ها انجام می شود. در نتیجه سعی کنید تا حد امکان از استفاده از وسایل غیرضروری در اتاق خواب آن ها اجتناب کنید. لوازمی که وجودشان تا حدودی ضروری به نظر می رسد، عبارتند از:

جهت خرید تخت خواب دو طبقه زیبا ، ایران دکور با کیفیت ترین محصولات را به شما ارائه می دهد.این تخت های دو نفره می توانند یک دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دونفره را به وجود آورند.

سعی کنید طراحی و مدل کتابخانه اتاق کودک یا نوجوانتان را به نهایت جذابیت برسانید. این کار نشان دهنده این است که سعی خود را در تشویق او به خواندن کتاب کرده اید.

در نهایت اولویت با سلیقه فرزندتان خواهد بود

در این مقاله تا حد امکان سعی کردیم ذهن شما را با ایده هایی در مورد دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دو نفره و تک نفره آشنا کنیم و چندین نمونه از این دکوراسیون ها را در اختیارتان قرار دهیم. قبل از تهیه وسایل اتاق فرزندتان به این مورد توجه کنید که او کاملا منحصر به فرد است. در نتیجه اگر فرزند شما در شرایط سنی قرار دارد که می تواند نظر خود را در مورد چیزهایی که می خواهد بیان کند، بدون تحمیل سلیقه خود، در حد توانتان اتاق رویایی اش را برای او آماده کنید.

برخی از سوالات رایج:

برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب پسرانه چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

بهتر است خرید و چیدمان دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بر طبق روحیات و خلقیات فرزند شما باشد، اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که به سبک کلی دکوراسیون خانه لطمه وارد نشود.

چه وسایلی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه ضروری است؟

تخت خواب، کمد لباس، میز کامپیوتر، میز تحریر، چراغ مطالعه و کتابخانه از وسایل ضروری برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه می‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا