مقالات

چیدمان روسری در کمد و کشو: 18 روش و ابزار مورد نیاز…

روسری ها و شال ها برای مرتب نگه داشتن آیتم های مشکلی هستند، مگر اینکه بدانید چگونه چیدمان روسری در کمد را انجام دهید، آن وقت کار راحت می شود. شاید سعی کرده اید آنها را روی چوب لباسی قرار دهید یا آنها را به صورت مرتب در کشو یا قفسه تا کنید. اما طولی نمی کشد که آنها دوباره به آن انبوه بزرگ در هم پیچیده بازگردند.

گویی آنها نمی خواهند سر جای خود باقی بمانند. برای مرتب کردن شال در کمد ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آنها را چیدمان کنید تا درست در جایی که می خواهید منظم باقی بمانند.

نحوه چیدمان روسری در کمد و مرتب کردن شال ها

روسری ها خیلی زیبا هستند! آیا شما دوست ندارید به آنها نگاه کنید؟ جمع آوری آنها آسان است، به همین دلیل بسیاری از ما مجموعه ای رو به رشد از شال ها داریم. اما آنها همچنین می توانند برای ذخیره سازی و سازماندهی مشکل باشند. بنابراین قبل از اینکه درباره گزینه های عالی برای نگهداری و چیدمان روسری در کشو یا کمد خود صحبت کنیم، در اینجا چند پیشنهاد ساده برای مدیریت آنها و جلوگیری از هرج و مرج روسری را به شما ارائه می دهیم.

چیدن شال و روسری در کشو

  • شال هایی که کهنه، بلااستفاده و یا دیگر مورد علاقه شما نیستند را از بین ببرید. سلیقه تغییر می کند، پارچه فرسوده می شود و ممکن است ما چیزی را دوست داشته باشیم اما هرگز از آن استفاده نکنیم. روسری هایی را که واقعا می خواهید نگه دارید و بقیه را اهدا کنید یا دور بیندازید.
  • اگر مجموعه بزرگی دارید، فقط روسری های مربوط به فصل جاری را جدا کنید و در مکانهایی با دسترسی آسان نگه دارید و بقیه را دور از چشم خود قرار دهید.

  چیدمان روسری در کمد و کشو: 18 روش و ابزار مورد نیاز...
”]
  • روسری های خود را بر اساس نوع کلی و نحوه استفاده از آنها دسته بندی کنید. این به شما کمک می کند که میزان و نوع ذخیره سازی مورد نیاز خود را تعیین کنید. روسری ها به اشکال و اندازه های مختلف ساخته می شوند و به روش های مختلفی ( روی سر، دور گردن، روی شانه ها، برای بسته بندی، به عنوان کمربند و غیره) استفاده می شوند. موجودی خود را ثبت نمایید و استفاده کنید. یک روسری ضخیم و سنگین زمستانی به ذخیره سازی متفاوت از روسری نازک و ظریف گردن نیاز دارد.
  • تصمیم بگیرید که چه فضایی را می توانید به روسری اختصاص دهید. این می تواند فضای کشو، فضای قفسه، پشت درب، آویزان کردن با لباسهای شما، روی دیوار کمد و غیره باشد. ممکن است لازم باشد فضای بیشتری پیدا کنید یا به سادگی به یک راه حل چیدمان کارآمدتر به روز شوید.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به مبل اسپرت جدید را حتما مطالعه نمایید.

چیدمان روسری در کشو

چگونه شال های خود را چیدمان کنیم

دو روش چیدمان روسری در کمد، آویختن آن ها یا تا زدن / رول کردن آنهاست. اینکه شما از کدام روش استفاده کنید به میزان و نوع فضای ذخیره سازی و تعداد و انواع روسری های شما بستگی دارد.

1. روسری های خود را آویزان کنید

آویزان کردن روسری ها یک راه حل عالی مرتب کردن شال در کمد است زیرا فقط مقدار کمی از فضا را اشغال می کنند، آنها را در جایی نگه دارید که به راحتی بتوانید داشته های خود را ببینید و کاربرد آنها آسان باشد.

  • روسری ها را مرتب کنید و تا بزنید و از یک سطح مستقیم بیاویزید. انجام این کار آسان و ارزان است، اما درباره روسری هایی که بلندتر هستند و با مواد غیر ابریشمی ساخته می شوند، راه حل بهتری هستند و احتمال لغزش آنها زیاد نیست.
  • قلاب ها برای نصب ساده هستند و در اندازه ها و سبک های مختلف یافت می شوند. فقط مراقب باشید که تمام عرض روسری را از طریق قلاب بچرخانید و آن را روی نوک قلاب آویزان نکنید.
  • برای نگه داشتن روسری ها به طور جداگانه می توان از کلیپس استفاده نمود، اما بررسی کنید که آسیبی به پارچه وارد نشود.
  • زدن گره های شال هنگام حلق آویز کردن آنها از روی قلاب یا میله، به سر جای خود کمک می کند.

  4 مدل مبل مناسب خانه های کوچک و نقلی...

سازمان دهندگان روسری مخصوصاً به این منظور طراحی می شوند که روسری را به صورت ایمن آویزان کنند و فضای کمی را اشغال نمایند. می توانید طرح هایی را برای جا دادن روسری های کوچکتر، بزرگتر و چند سایزی پیدا کنید.

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت کمد دراور به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

جای شال و روسری در کمد دیواری

2. روسری های خود را تا بزنید یا رول کنید

روش دوم برای چیدمان روسری در کمد تا زدن یا رول کردن آنهاست.

برای این منظور به فضای ذخیره سازی مانند کشوها، قفسه ها، جعبه ها یا مخازن نیاز دارید.
برای روسری های سنگین تر و بزرگ تر، تا شدن می تواند گزینه مناسبی محسوب شود که اجازه می دهد روسری ها را به راحتی در داخل کشوهای قفسه ها، یا در یک سطل قرار دهید.

اما برای روسری هایی که کوچک تر هستند، رول کردن به طور کلی بهتر است. اگر بیش از یک روسری را با هم می چینید، رول کردن به شما کمک می کند که به هم ریخته و قاطی نشوند. حتی بهتر این است که در محفظه های کوچک انفرادی با یک کشو جداکننده بچینید. پیشنهاد می شود درباره نحوه مرتب كردن كمد لباس بخوانید.

  بهترین نحوه چیدمان مبل ال + نکات چیدن مبل ال

نکاتی برای چیدمان روسری در کمد

با این نکات ساده مجموعه روسری خود را مرتب و در شرایط مناسب نگه دارید:

  • نور خورشید باعث کمرنگ شدن بسیاری از روسری ها می شود، بنابراین آنها را در یک مکان تاریک یا یک محفظه مات نگهداری کنید.
  • شال های خود را در طول فصل، و همچنین قبل از کنار گذاشتن تا سال آینده بشویید.
  • برای روسری های ابریشمی بسیار ارزشمند، این روش جالب را در نظر بگیرید. کیف های زیپلاک مناسب هستند و می توانند گزینه خوبی باشند. اما مواظب بوهایی باشید که به مرور زمان در مواد نگهداری می شوند و اگر در یک ظرف ضد هوا نگهداری شوند.

همیشه روسری های خود را از دسترس کودکان کوچک دور نگه دارید. آنها می توانند یک وسوسه و یک خطر باشند.

سوالات متداول:

نحوه چیدن شال و روسری در کشو یا کمد چگونه است؟

روسری های خود را آویزان کنید، روسری های خود را تا بزنید یا رول کنید.

برای چیدمان روسری در کمد به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نور خورشید باعث کمرنگ شدن بسیاری از روسری ها می شود، بنابراین آنها را در یک مکان تاریک یا یک محفظه مات نگهداری کنید، شال های خود را در طول فصل، و همچنین قبل از کنار گذاشتن تا سال آینده بشویید، برای روسری های ابریشمی بسیار ارزشمند، این روش جالب را در نظر بگیرید. کیف های زیپلاک مناسب هستند و می توانند گزینه خوبی باشند. اما مواظب بوهایی باشید که به مرور زمان در مواد نگهداری می شوند و اگر در یک ظرف ضد هوا نگهداری شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا