طراحی

پنج مدل تخت خواب دو نفره + جدیدترین ایده‌ های 2024

زیباترین مدل تخت خواب دو نفره برای انواع سبک دکوراسیون

اتاق خواب به عنوان آرامش‌ بخش‌ ترین قسمت یک خانه شناخته می‌ شود که هر فردی بعد از یک روز طولانی و سخت، نیاز به استراحت در این اتاق دارد. دیزاین، آرامش و راحتی این اتاق با تخت خواب کامل می‌شود. در این میان، زوجین به تخت خواب‌ های دو نفره و شیک نیاز دارند. تخت خواب‌ های دو نفره موجود در بازار دارای مدل‌های مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به سلطنتی، کلاسیک، اسپرت، مدرن و نئوکلاسیک اشاره کرد. در این مطلب از مجموعه ایران دکور، با این پنج مدل تخت خواب دو نفره و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها آشنا می‌ شوید.

تخت خواب دو نفره با تنوع فوق‌ العاده بالا

تخت خواب وسیله‌ای است که می‌تواند حتی سخت‌ترین روز شما را با ایجاد محیطی آرامش‌بخش و زیبا، به روزی زیبا و دلنشین تبدیل کند. در این میان، افراد مجرد و تک نفره به تخت خواب یک نفره نیاز دارند. در حالی که زوج‌ها باید به سراغ تخت خواب‌های دو نفره بروند. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که برخی از افراد یک نفره و مجرد، برای راحتی بیشتر به سراغ تخت خواب‌های دو نفره می‌روند. اما در زمان انتخاب تخت خواب باید حتما با مدل‌های محبوب آن آشنا باشید.

تخت خواب دو نفره با تنوع فوق‌ العاده بالا

پنج مدل تخت خواب دو نفره موجود در بازار

در هر سال و حتی هر فصل، ممکن است مدل جدیدی از تخت خواب دونفره به بازار عرضه شود. اما به طور کلی، این تخت خواب‌ها را می‌توان در 5 دسته‌بندی کلی قرار داد که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

پنج مدل تخت خواب دو نفره موجود در بازار

از جمله انواع مدل تخت خواب دو نفره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تخت خواب‌های سلطنتی
  • تخت خواب دو نفره از نوع کلاسیک
  • تخت خواب دو نفره از نوع اسپرت
  • تخت خواب دو نفره مدرن و مینیمال
  • تخت خواب نئوکلاسیک از نوع دو نفره

پیشنهاد می کنیم جهت خرید سرویس خواب به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

تخت خواب‌ های دو نفره سلطنتی

یکی از انواع مدل تخت خواب دو نفره، تخت خواب دو نفره سلطنتی که معمولا از چوب باکیفیت راش یا گردو ساخته می‌شود. همچنین برای طراحی و دیزاین این تخت خواب از طرح‌های حکاکی شده منحصر به فرد استفاده می‌شود.

تخت خواب‌ های دو نفره سلطنتی

تخت خواب‌هایی که در دسته‌بندی سلطنتی قرار می‌گیرند، معمولا ابعاد بزرگ‌تری نسبت به تخت خواب‌های رایج موجود در بازار دارند. این نوع تخت خواب‌ها معمولا ابعادی در حدود 200x200x180 سانتی‌متر دارند. به همین خاطر، اگر فضای بسیار بزرگی برای اتاق خوابتان دارد، توصیه می‌ کنیم از این نوع تخت خواب‌ ها استفاده کنید.

اگر فضای شما محدود است، می‌توانید مزایا تخت دو طبقه را مطالعه کنید.

تخت خواب دو نفره از نوع کلاسیک

یکی دیگر از انواع مدل تخت خواب دو نفره موجود در بازار، تخت خواب دو نفره کلاسیک است. این تخت خواب‌ها از نظر طراحی، نسبت به تخت خواب سلطنتی مقداری ساده‌تر هستند. اما همچنان شاهد استفاده از چوب گران‌ قیمت و طراحی منحصر به فرد در آن‌ ها هستیم. ابعاد این نوع تخت خواب‌ های دو نفره معمولا 200x200x160 سانتی‌ متر است.

پیشنهاد می کنیم مقاله مبل تختخواب شو چیست را حتما مطالعه نمایید.

تخت خواب دو نفره از نوع کلاسیک

تخت خواب دو نفره مدرن و مینیمال

اگر قصد خرید تخت خواب دو نفره زیبا و در عین حال ساده‌ ای را دارید، توصیه می‌کنیم نیم‌ نگاهی به تخت خواب‌ های مدرن و مینیمال داشته باشید. این نوع تخت خواب‌ها معمولا مطابق با مد سال طراحی و عرضه می‌شوند و طراحی و رنگ‌بندی متنوعی دارند. همچنین در بسیاری از مواقع، از چوب ام دی اف برای ساخت تخت خواب‌ های دو نفره مدرن استفاده می‌شود.

تخت خواب دو نفره مدرن و مینیمال

تخت خواب دو نفره از نوع اسپرت

یکی دیگر از مدل‌های تخت خواب دو نفره در بازار که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، تخت خواب دو نفره و اسپرت است. این تخت خواب‌ها دارای تنوع فوق‌العاده بالای متریال و طراحی هستند. برخی از مدل‌های این نوع تخت خواب‌ها از متریال ام دی اف ساخته می‌شوند. در حالی که برخی از مدل‌های دیگر ممکن است از چوب افرا، چوب بلوط یا حتی چوب گردو ساخته شده باشند.

تخت خواب‌های دو نفره اسپرت در ابعاد مختلفی ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. به این معنی که می‌توانید متناسب با فضای اتاق و نیاز خود، تخت خواب اسپرت دلخواهتان را با ابعاد سفارشی خریداری کنید. از جمله سه ابعاد رایج برای این نوع تخت خواب‌ها می‌توان به کوچک، استاندارد و کینگ اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم خرید انواع تخت خواب دو طبقه را از ایران دکور انجام دهید.

تخت خواب نئوکلاسیک از نوع دو نفره

نوع سبک و مدل تخت خواب دو نفره در بازار وجود دارد که به آن تخت خواب نئوکلاسیک گفته می‌شود. این نوع تخت خواب‌ها طراحی مابین کلاسیک و مدرن دارند و می‌توانند نظر افراد با سلیقه منحصر به فرد را جلب خود کنند.

تخت خواب نئوکلاسیک از نوع دو نفره

راهنمای انتخاب تخت خواب دو نفره مناسب

اگر قصد خرید تخت خواب دو نفره دارید، توصیه می‌کنیم حتما با نکات ساده اما مهمی در این زمینه آشنا باشید. در ادامه این بخش، جدولی وجود دارد که در آن به صورت خلاصه به این نکات مهم در زمان انتخاب و خرید تخت خواب اشاره کرده‌ایم.

چند نکته مهم در انتخاب و خرید مدل تخت خواب دو نفره دلخواه
توجه به ابعاد هم‌خوانی طرح و رنگ (هارمونی) با فضای اتاق
توجه به متریال به کار رفته در ساخت تخت خواب میزان ارتفاع تخت از سطح زمین

بهترین مدل های تخت خواب دو نفره را از ایران دکور بخواهید

اگر قصد خرید انواع مدل تخت خواب دو نفره را دارید، کافی است با مجموعه ایران دکور تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند. تمام محصولات موجود در مجموعه ما با بالاترین کیفیت و رقابتی‌ترین قیمت عرضه می‌شوند. برای مشاهده مدل‌های موجود در ایران دکور، کافی است از طریق منوی سایت، وارد بخش تخت خواب‌های دو نفره شوید.

سوالات متداول

بهترین متریال ساخت تخت خواب‌ های دو نفره چه چوب‌ هایی هستند؟

چوب‌ های بلوط، افرا، راش و گردو بهترین متریال تخت خواب دو نفره هستند.

خوش‌ قیمت‌ ترین مدل تخت خواب دو نفره کدام سبک است؟

طرح‌ های اسپرت و مدرن قیمت پایین‌ تری نسبت به کلاسیک و سلطنتی دارند.

کدام مدل تخت خواب دو نفره در گذر زمان زیبایی خود را حفظ خواهد کرد؟

سبک‌ های کلاسیک، نئوکلاسیک و سلطنتی در گذر زمان همچنان جلوه خود را خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا