طراحی

مبل تختخواب شو چیست؟ | کاربردها و مزایای بینظیر این نوع مبل

جایگاه مبل تختخواب شو در دکوراسیون منزل چیست؟

در طول سال اگر از مهمانان زیادی پذیرایی می‌کنید یا اگر متراژ منزلتان پایین است و اتاق خواب ندارد و بنا به هر دلیلی برای انجام کارهای روزمره خود به فضای اتاق خواب نیاز دارید و نمی‌توانید یک سرویس خواب کامل تهیه کنید، خرید مبل تختخواب شو بهترین گزینه برای شما است. با استفاده از مبل تختخواب شو می‌توانید از فضای اتاق نشیمن برای خوابیدن استفاده کنید یا حتی کار و اتاق خواب را با یکدیگر تلفیق کنید و زمانی هم که نیاز به استراحت کردن داشته باشید، مبل خود را به حالت تختخواب دربیاورید. اما مبل تختخواب شو چیست و چه کاربردها و مزایایی دارد؟

مبل تختخواب شو چیست

انواع مدل‌ های مبل تختخواب شو مجموعه ایران دکور

پیش از اینکه بخواهیم به پرسش مبل تختخواب شو چیست پاسخ بدهیم قصد داریم شما را با پروفروش‌ترین مبلمان تختخواب شو مجموعه ایران دکور آشنا کنیم. طراحی و تنوع فرم و رنگ این محصولات باعث شده تا استقبال زیادی برای خرید انواع مبل تخت شو از ایران دکور وجود داشته باشد. این مبل در مدل‌های ال، تخت شو تک نفره و مبل تختخواب شو دو نفره و سه نفره در ایران دکور موجود است و شما با توجه به سلیقه شخصی و چگونگی چیدمان منزل خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه در قالب جدولی این مدل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

مبل تختخواب شو دو نفره چستر دو نفره کمجا مدل دیار کمجا مدل بطریسا
تختخواب شو یک نفره رویال ال مدل آنجل دو نفره رویال مدل دو قلو لاویز
مبل تختخواب شو باکسدار دورا مبل تختخواب شو چستر آوین مبل تخت خواب شو هیپنوز
یک نفره مدل لئو تختخواب شو یک نفره مداسا دو نفره کمجا مدل دیانا
سوفا مدل کاپرا مدل کاپری دو نفره مدل کارن
دو نفره سیب مدل گلکسی دو نفره سیب مدل ریتا دو نفره مدل پریا
دو نفره سیب مدل چیستا تختخواب شو دو نفره جیپسون دو نفره سیب مدل اوپال
دو نفره رویال مدل دو قلو سون دو نفره مدل آریس دو نفره مدل آتوسا

مزایای مبل تختخواب شو چیست؟

به دلیل اینکه امروزه متراژ بسیاری از منازل کم است و افراد در خانه‌های آپارتمانی زندگی می‌کنند، امکان استفاده از مبلمان بزرگ و مدل‌‌های سطلنتی وجود ندارد. همچنین بسیاری از افراد به دلیل فضای کوچک اتاق خواب خود امکان خرید سرویس کامل تخت خواب را ندارند. در این بخش مزایای مبل تختخواب شو را به شما معرفی می‌کنیم.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید جا کفشی به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

مزایای مبل تختخواب شو چیست؟

از مهم‌ ترین مزایای مبل تختخواب شو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بهینه‌ سازی موثر فضا: اگر در سوئین یک نفره یا یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید، استفاده از مبل تختخواب شو بهترین گزینه برای شما است. چرا که شما می‌توانید به سادگی این مبل را به یک تخت خواب تبدیل کنید
  • قابلیت استفاده در فضاهای مختلف: به جز منزل در محیط‌های اداری می‌توان از این مبل برای استراحت به خصوص در مواقعی که کارمندان باید شب را در محیط کار بمانند، استفاده کرد.
  • قیمت ارزان: منظور از این مزیت مبل تختخواب شو چیست؟ قیمت این مبل‌ها در مقایسه با سایر تختخواب‌ها بسیار کم است. با این کار هم در وقت و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید
  • فوم طبی: تشک‌ها و نشیمنگاه‌های این مبلمان طبی و مطابق اصول ارگونومیک ساخته شده‌اند. در نتیجه بروز بیماری‌هایی مانند کمر درد و آسیب ستون فقرات به حداقل ممکن می‌رسد
  • جابه‌جایی آسان: اگر در منزل مهمان داشته باشید می‌توانید به راحتی این مبل را جابه‌جا و در سالن مهمانان قرار بدهید
  • وزن پایین: وزن سبک مبل تختخواب شو جابه‌جایی آن را راحت‌تر می‌کند که این موضوع به ویژه برای اسکان موقت دانشجویان و مستاجرها کاربرد دارد
  • دو کاره بودن: وقتی تعداد مهمانان شمت زیاد است می‎‌توانید مبل تختخواب شو را در کنار سایر مبلمان قرار داده و از آن به عنوان یک مبل تک نفره یا کاناپه استفاده کنید
  • بهره‌مند از تشک قابل تعویض: اگر از جنس یا طرح تشک این مبل‌ها رضایت نداشته باشید می‌توانید به سادگی آن‌ها را تعویض کنید

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین روش تمیز کردن تشک تختخواب را حتما مطالعه نمایید.

کاربردهای مبل تخت خواب شو

کاربردهای مبل تخت خواب شو

در پاسخ به پرسش کاربرد مبل تخت خواب شو چیست می‌توان گفت که این مبل مزایای بی‌شماری دارد که در این بخش می‌خواهیم به بعضی از آن‌ها بپردازیم. به این منظور ابتدا از کاربرد مبل تختخواب شو برای منازل ویلایی آغاز می‌کنیم. برای این دسته از منازل شما می‌توانید از یک سرویس مبل هشت نفره استفاده کنید و دیگر نیازی به تخت خواب نداشته باشید؛ یعنی با قرار دادن کاناپه‌های سه نفره در مجاورت با میز تلویزیون علاوه بر تماشای تلویزیون می‌توانید اوقاتی را نیز به استراحت بپردازید.

کاربردهای مبل تخت خواب شو چیست

از آنجایی که مبل‌های تکی نیز کاربرد مبل تخت خواب شو را برای شما دارند، می‌توانید به راحتی با وزن استاندارد به جابجایی آن پرداخته و در بخشی از منزل از آن استفاده کنید. این مدل از مبلمان برای اتاق مطالعه یا اتاق کار شما نیز کاربرد بسیاری دارند.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید سرویس خواب به وبسایت ایران دکور مراجعه نمایید.

استفاده از مبل تخت خواب شو در بیمارستان‌ ها

بسیاری از بیمارستان‌ها علاوه بر تخت خواب مورد استفاده بیمار از تخت خوابی کوچک‌تر برای همراه بیمار استفاده می‌کنند. مبل تخت خواب شو در این زمینه می‌تواند کاربردی باشد. شما با این مبل می‌توانید در نزدیک‌ترین بخش به بیمار باشید. باز و بسته شدن آسان این مبل هم باعث می‌شود در طول همراهی با بیمار احساس خستگی نکنید و به سادگی آن را جابه‌جا کنید.

مبل تخت خواب شو طبی مخصوص بیماران چیست؟

در خصوص مبل تخت خواب شو طبی کیفیت حرف اول و آخر را می‌زند. زیرا بیمار باید زیادی را بر روی این تخت سپری کند. به همین دلیل نیاز به تشکی ایده‌آل وجود دارد. بهترین گزینه در این شرایط مبل تختخواب شو طبی است.

از آنجایی که این محصول زیاد باز و بسته می‌شود باید بدنه و اسکلت‌بندی مبل تختخواب شو از جنس بسیار خوبی برخوردار باشد تا به تدریج به یراق آلات و شاستی اولیه آن آسیب جدی وارد نشود. قیمت این مبلمان با توجه به جنس کار، کلاف استفاده شده و فومی که برای ساخت تشک استفاده می‌شود، متفاوت است.

پیشنهاد می کنیم انواع تخت خواب دونفره را جهت خرید در ایران دکور مشاهده نمایید.

مزایای مبل تختخواب شو

دسترسی به تنوع بی‌ نظیر مدل‌ های مبل تختخواب شو در ایران دکور

اگر زیبایی دکوراسیون منزل یا محل کار برای شما اهمیت دارد و مبلمان فعلی شما طراحی کلاسیک دارد و از چوب در نمای آن استفاده شده، توصیه می‌کنیم که از کاناپه‌های تختشو با ترکیب اسکلت چوب و فلز استفاده کنید. اگر هم مبلمان شما طراحی مدرن به همراه پایه‌ هایی استیل و فلزی دارد، می‌توانید به سراغ خرید مبل تختخواب شو فلزی با روکش آبکاری شده بروید.

مجموعه ایران دکور یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه مبلمان تختخواب شو در کشور است. شما از طریق صفحه مبل تختخواب شو در سایت ما می‌توانید مدل‌های متنوع و جدید مبل تخت شو را مشاهده و آن‌ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید. مجموعه ایران دکور فروشگاهی برای تمامی سلیقه‌ها است.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید تخت خواب یک نفره به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

سوالات متداول

قیمت مبل تختخواب شو به چه عواملی بستگی دارد؟

برند سازنده، جنس مبل ( کلاف، روکش یا بدنه )، نوع فوم، ابعاد، نوع مکانیزم تختخوابشو، کیفیت ساخت و همچنین چند نفره بودن آن از جمله فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت مبل تختخواب شو هستند.

از چه پارچه‌ ای می‌ توانیم به عنوان کاور مبل تختخواب شو استفاده کنیم؟

پارچه یا چرمی که برای مبل تخت شو استفاده می‌کنید باید مقاوم باشد و با سایر آیتم‌های دکوراسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد.

عمده‌ ترین کاربردهای مبل تختخواب شو کدام موارد هستند؟

از مبل تخت شو می‌توان در منازل ویلایی و در بیمارستان‌ها به عنوان مبل طبی مخصوص مهمان، بیمار و یا صندلی همراه استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا