طراحی

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات کلیدی قبل از خرید

راهنمای خرید سرویس خواب باکیفیت و متناسب با سبک دکوراسیون

همه ما حداقل یک سوم از عمر خود را در حال استراحت هستیم؛ این موضوع اهمیت خواب را در زندگی ما نشان می‌دهد. به همین علت برای داشتن خواب باکیفیت باید یک سرویس خواب استاندارد خریداری کنیم. به طور کلی یک سرویس خواب باید ویژگی‌ های به خصوصی داشته باشد که ما در این مطلب از سایت ایران دکور این ویژگی‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم. اگر به کیفیت زمان استراحت خود اهمیت می‌ دهید، این مطلب که راهنمای خرید سرویس خواب است را به هیچ عنوان از دست ندهید.

اجزای اصلی سرویس خواب شامل چه مواردی هستند؟

در راستای معرفی نکات خرید سرویس خواب در این بخش قصد داریم اجزای اصلی سرویس خواب را به شما معرفی کنیم تا با شناخت این آیتم‌ ها بتوانید خریدی هوشمندانه داشته باشید. توجه داشته باشید که متعلقات سرویس خواب در کنار یکدیگر به شکل ست به فروش می‌ رسند اما شما می‌توانید بعضی از این اقلام را در زمان خرید از چک لیست خود حذف کنید. در ادامه در قالب جدولی می‌خواهیم تمامی اجزای تشکیل‌ دهنده انواع سرویس خواب را به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات کلیدی قبل از خرید

تخت خواب صندلی میز آرایش
پاتختی پاف نشیمن
میز آرایش کفی تخت خواب
آینه قدی فایل کشو

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبل تختخواب شو به فروشگاه ایران دکور مراجعه نمایید.

انواع متریال‌ ها برای ساخت سرویس خواب

در انتخاب سرویس خواب حسن مناسب اهمیت زیادی دارد. چرا که بر روی ماندگاری و کارکرد تخت خواب تاثیر می‌گذارد. اصولا سرویس خواب و تخت خواب نباید به گونه‌ای باشند که بعد از مدتی استفاده فرسوده شده و یا در زمان غلتیدن صدای آزاردهنده از آن به گوش برسد. همین موضوع باعث مختل شدن خواب شما خواهد شد.

راهنمای خرید سرویس خواب باکیفیت و متناسب با سبک دکوراسیون

به طور کلی برای ساخت سرویس خواب از چهار نوع متریال اصلی استفاده می‌شود که عبارتند از:

  • سرویس خواب چوبی: این سرویس خواب از چوب راش درجه یک ساخته می‌ شود و دارای یک روکش رنگ پلی استر با مقاومت بسیار بالا در باربر گرما و خراشیدگی است. راهنمای خرید سرویس خواب به ما می‌گوید که این سرویس خواب گزینه‌ای مناسب برای خرید است.
  • ام دی اف: این دسته از سرویس خواب‌ها با استفاده از ورق‌های ام دی اف باکیفیت ساخته می‌شوند و در برابر هوا و رطوبت از خود مقاومت نشان می‌ دهند.

راهنمای شما برای خرید سرویس خواب هماهنگ با سبک دکوراسیون

  • فلزی: این دسته از سرویس خواب‌ها غالبا از آهن ساخته می‌شوند. تمامی اجزای این سرویس خواب از فلز است و به همین علت ظرافت و جذابیت سرویس خواب‌های چوبی را ندارد. اگر برای خرید سرویس خواب یک تنفره یا دو نفره مورد نظر، بوجه شما کم است، خرید سرویس خواب‌های فلزی بهترین گزینه برای شما است
  • ملامینه: سرویس خواب‌های ملامینه اگر تحت تاثیر آب و رطوبت قرار بگیرند، مقاومت خود را از دست داده و کیفیت آن‌ها بسیار پایین می‌آید
  • سرویس خواب ABS: برای تولید این مدل از سرویس خواب‌ ها از مواد پلاستیکی استفاده می‌ شود که این مواد پلاستیکی ضد آب هستند و مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت از خود نشان می‌ دهند.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید تخت خواب یک نفره به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

راهنمای شما برای خرید سرویس خواب هماهنگ با سبک دکوراسیون

در انتخاب سرویس خواب شناخت انواع سرویس خواب و مدل‌های مختلف آن می‌تواند منجر به انتخابی بهتر و دقیق‌ تر شود. به طور کلی باید گفت که سرویس‌ خواب‌ ها در سه نوع کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن و مینیمال طبقه‌ بندی می‌شوند که هر یک از این مدل‌ ها ویژگی‌ های منحصر‌ به‌ فرد خود را دارند. در ادامه این قسمت این سه مدل سرویس خواب را به شما معرفی می‌کنیم.

راهنمای خرید سرویس خواب با کیفیت

سرویس خواب کلاسیک به فضا حالتی رسمی می‌ بخشد

سرویس خواب کلاسیک را می‌ توانیم نوعی از سرویس خواب بدانیم که در آن از طراحی‌ ها و رنگ‌ های غنی و انواع یراق آلات استفاده شده است و به نوعی فضایی رسمی به اتاق می‌دهد. این سرویس خواب‌ ها علاوه بر ظاهر جذابی که دارند، قیمت آن‌ها نیز مناسب است. همین مساله نیز باعث افزایش محبوبیت آن در میان مردم شده است.

برای تولید این سرویس خواب‌ها از چوب‌های طبیعی مانند چوب گردو و راش استفاده می‌کنند. سرویس خواب‌ های کلاسیک با هر نوع نورپردازی و رنگ‌ آمیزی هماهنگی دارد و می‌تواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید تخت خواب دونفره به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

در  مدل‌ های سرویس خواب نئوکلاسیک از جزئیات کمتری استفاده می‌ شود

یکی از نکات مهمی که باید برای انتخاب سرویس خواب نئوکلاسیک به آن توجه کنید این است که این مدل‌ها در مقایسه با مدل‌های کلاسیک ساده‌تر هستند و در آن‌ها جزئیات چندانی را نمی‌توانید ببینید. به بیانی دیگر نئوکلاسیک بین سبک مدرن و کلاسیک است؛ یعنی نه جزئیات مدل کلاسیک را دارد و نه مانند مدرن خطی و ساده است.

راهنمای خرید سرویس خواب به ما می‌گوید که استفاده از سرویس خواب نئوکلاسیک در دکوراسیون اتاق خواب دست افراد را برای انتخاب سایر المان‌های مهم دکوراسیون باز می‌گذارد. چرا که با این نوع سرویس خواب هم می‌ توانید از المان‌های مدرن دکوراسیون استفاده کنید و پرداخت‌ های سبک کلاسیک را در دکوراسیون اتاق بگنجانید.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید تخت خواب دو طبقه به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

راهنمای خرید سرویس خواب مینیمال و مدرن

سرویس خواب‌ های مدرن در بیشتر موارد بسیار ساده هستند و رنگ‌های روشنی دارند. در حقیقت هیچ نوع ازئیاتی در این مدل سرویس خواب به چشم نمی‌خورد و این سرویس خواب‌ها بسیار ساده و خطی می‌باشند. به طور کلی مدل‌ های مینیمال در مقایسه با مدل‌ذهای مدرن سادگی بیشتری دارند و به شکل معمول در دکوراسیو ن‌هایی که رنگ غالب آن‌ها، رنگ روشن است مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

راهنمای خرید سرویس خواب از ایران دکور

برترین مدل‌ های سرویس خواب را تنها از ایران دکور بخواهید.

تخت خواب باید استاندارد و مناسب شرایط فیزیکی شما باشد. در غیراین صورت بعد از مدتی استفاده دچار کمر درد و سردرد می‌شوید و نمی‌ توانید خواب راحتی را تجربه کنید. مجموعه ایران دکور یکی از باسابقه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین برندهای تخصصی سرویس خواب در کشور است که به کمک جمعی از طراحان و متخصصان در این زمینه مشغول به فعالیت می‌باشد.

پیشنهاد می کنیم انواع مدل تخت خواب دو نفره را حتما مشاهده نمایید.

آنچه که ایران دکور را در تمامی این سال‌ها ماندگار کرده است، کیفیت بالا، توجه به استانداردهای جهانی و طراحی و تولید محصولاتی بر اساس نیازهای روز است. برای خرید سرویس خواب‌ های بزرگسال، نوجوان و سایر لوازم سرویس خواب می‌ توانید به صفحه اتاق خواب این مجموعه مراجعه کنید.

سوالات متداول

قیمت سرویس خواب بر اساس چه فاکتورهایی تعیین می‌ شود؟

جنس ساختمان اصلی سرویس خواب، میزان پیچیدگی طرح و مدل، تعداد اجزای سرویس و همچنین ابعاد بر روی قیمت یک سرویس خواب تاثیر مستقیم دارند.

برای خرید سرویس خواب عروس باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

برای خرید سرویس خواب عروس باید به هماهنگی این سرویس با سایر آیتم‌های دکوراسیون توجه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا