اتاق خواب

معرفی بهترین تشک طبی و تشک تخت خواب در بازار

برای بسیاری از مردم خرید بهترین تشک طبی کار چندان راحتی نیست. حتما بسیاری را دیده‌اید که تشک طبی را خریداری می‌کنند، اما پس از مدتی از خرید خود احساس نارضایتی به آنها دست می‌دهد، چرا که هنگام خرید آن به اندازه کافی حساسیت به خرج ندادند.

یکی از حساس‌ترین خرید‌های هر خانه‌ای، خرید تشک برای خواب است. اگر این کالا برای شما مناسب نباشد، شما با دردسرهای زیادی هنگام خواب مواجه خواهید شد و هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد که خوابش دچار اختلال شود.

به شما توصیه می‌کنیم که خواندن این مقاله را از دست ندهید. قصد داریم در این مقاله بهترین تشک طبی و بهترین تشک طبی دونفره را معرفی ‌کنیم. (برای خرید و مشاهده قیمت تشک خوشخواب می‌توانید از مدل‌های متنوع موجود در ایران دکور دیدن کنید)

در خرید بهترین تشک طبی باید چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

اگر به دنبال بهترین تشک طبی دو نفره یا تک نفره می‌گردید، نکاتی را به شما یادآوری می‌کنیم که با دانستن آن‌ها پول خود را صرف خرید یک محصول خوب خواهید ساخت.

۱. یک تشک خوب باید راحت باشد

مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید این محصول باید در نظر داشته باشید، این است که باید روی آن احساس راحتی کنید. اما سوال مهمی که به وجود می‌آید این است که راحتی یعنی چه؟ این تشک نه باید بسیار سفت باشد و نه بسیار نرم.

یکی از نشانه‌‌هایی که از طریق آن متوجه می‌شویم که تشک مناسب ما است یا خیر، این است که با قرار گرفتن روی آن بدن و ستون فقرات در حالت ایستاده نگه داشته می‌شوند.

تشک تخت خواب راحت

۲. یک تشک خوب باید اندازه مناسبی داشته باشد

اندازه از دیگر فاکتورهای مهم برای خرید بهترین تشک طبی دو نفره یا تک نفره است. اگر به دنبال خرید تشک دو نفره هستید، به یاد داشته باشید که باید عادت‌های خود و کسی که در کنار شما می‌خوابد و از تخت استفاده می‌کند را در نظر داشته باشید.

اگر عادت دارید که مدام خود را در خواب تکان بدهید، باید در خرید تشک و تخت مناسب، اندازه درست برای خود و شریک خود را بدانید. باید این اندازه به گونه‌ای باشد که به اندازه‌ای فضا در اختیار دو نفر قرار دهد که خواب آن‌ها با اختلال مواجه نشود.

۳. جنس تشکی که خریداری می‌کنید، مهم است

جنس اسفنج و همینطور وزن و تراکم آن در تعیین کیفیت تشک تاثیرگذار هستند. هر چقدر بیشتر متراکم باشد، بیشتر به استانداردهای طبی بودن نزدیک خواهد بود. همینطور هر چقدر تراکم آن بالا باشد، سفتی بیشتری را نیز احساس خواهید کرد.

۴. ارتفاع تشک را حتما در نظر داشته باشید

تشک‌ها در ارتفاع‌های متفاوت ساخته می‌شوند که با توجه به نیاز و سلیقه خود باید یکی از آن‌ها که برای شما مناسب‌ترین است را انتخاب کنید. این ارتفاع بستگی به موادی دارد که داخل آن استفاده شده است. معمولا تشک‌هایی که ارتفاع بیشتری دارند، از کیفیت بهتری نیز برخوردار هستند.

(چنانجه تمایل به خرید م مقایسه قیمت تخت خواب یک نفره دخترانه دارید، از مدل‌های زیبای موجود در ایران دکور دیدن کنید)

چند نوع تشک وجود دارد؟

انواع متفاوتی از تشک وجود دارد که آشنایی با آن‌ها انتخاب را برای خرید بهترین تشک طبی برای شما راحت‌تر خواهد کرد.

تشک فنری بونل

چنین تشک‌هایی مناسب افرادی هستند که وزن و سن کمتری دارند. این نوع از تشک‌ها خاصیت ارتجاعی دارند و با قرار گرفتن روی آن‌ها وزن پخش می‌شود. این نوع نسبت به سایر انواع تشک قیمت کمتری دارد.

تشک بونل

تشک فنری پاکتی

افراد در تمام سنین می‌توانند از این نوع تشک استفاده کنند. اسفنجی که در آن‌ها استفاده شده، بسیار متراکم ساخته شده و فنربندی محکم آن سبب شده است که دوام بالایی نیز داشته باشد.

تشک پاکتی

تشک طبی

انواع دیگری از تشک‌های طبی نیز هستند که فنر ندارند. همچنین نوع فومی آن‌ها قیمت کمتری دارد، سبک، سفت و قابل شست و شو است. از اسفنج فشرده و یونولیت ساخته می‌شود و دوام و عمر کمتری دارد. انواع تمام اسفنجی مقداری نرم‌تر هستند و کیفیت و ماندگاری بهتری دارند.

تشک طبی

تشک بادی

چنین تشک‌هایی از باد پر شده‌اند و بسیار سبک هستند.

تشک‌های آبی

این نوع معمولا در پیک نیک و فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این تشک‌ها آب گرم پر می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع مدل های پرده دکوراتیو

بهترین برندهای تشک در ایران کدام هستند؟

در این قسمت با بهترین برندهای تشک ایرانی آشنا شوید.

تشک رویا

شرکت‌ رویا یکی از شناخته شده ترین کت‌هایی است که انواع تشک خوشخواب را تولید می‌کند. در خط تولید این شرکت از بهترین تکنولوژی‌های روز برای تولید تشک‌ها استفاده شده است. گارانتی طولانی مدت محصولات تشک رویا، نشان از کیفیت بالای آن است.

تشک رویا

می‌توانید برای تماشای انواع مدل های تشک این شرکت وارد سایت آن‌ها شوید. در بیشتر محصولات این شرکت الیاف ضدحساسیت و اسفنج چندلایه استفاده شده است.

تشک خوشخواب

به اعتقاد بسیاری این شرکت بهترین خوشخواب طبی را تولید می‌کند. بهترین خوشخواب طبی این شرکت عبارت هستند از مدل‌هایی مثل: آناهیتا، سوپراستار و آلینا.

تشک خوشخواب

تشک وگال

محصولات تشک وگال توسط کشورهای ایران و ترکیه به شکل مشترک تولید می‌شود. تنوع محصولات این شرکت بسیار بالا است، به شکلی که حداقل ۲۵ مدل تشک در سایزهای متنوع عرضه می کند.

تشک وگال

تشک رویال

این شرکت که از سال ۷۲ کار خود را آغاز کرده نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که بهترین تشک‌های طبی و غیرطبی را تولید می‌کند.

تشک رویال

تشک زست

برند تشک زست ، تولیدکننده و ارایه دهنده انواع تشک طبی است. محصولات تشک زست با آخرین تکنولوژی روز و مواد اولیه درجه یک ساخته می‌شوند. برای ساخت تمامی مدل‌ها از اصول ارگونومیک در طراحی و تولید بهره برده می شود تا ساختار بدن در هنگام خواب و استراحت به خوبی حفظ شود.

تشک زست

تشک نرم‌آسا

این شرکت در طول ۲۰ سال فعالیت خود کالاهایی را تولید کرده است که طبق استانداردهای جهانی ساخته شده‌اند. این محصولات از مواد بهداشتی قابل بازیافت تولید می‌شوند.

تشک نرم آسا

برند ژینورا

دیگر برند معروف در زمینه تولید تشک خواب، ژینورا نام دارد که کارکنان مجرب این شرکت برای تولید محصولات خود دستگاه‌های تمام اتوماتیک ایرانی و خارجی را مورد استفاده قرار می‌دهند.

تشک ژینورا

چگونه بفهمیم که چه تشکی برای ما مناسب است؟

در مطالب بالا، به طور مفصل درباره ویژگی‌های یک تشک خواب مناسب صحبت کردیم و بهترین برندهای تولیدکننده آنها را نام بردیم. اما این که چطور به این نتیجه برسید که کدام برند و مدل برای شما مناسب‌تر است، نیاز به آگاهی از سلامت و نیاز بدن خود دارد. اگر از مشکلی فیزیکی رنج می‌برید، حتما به یک متخصص مراجعه کنید و از او مشاوره بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا