طراحی

بهترین برند صندلی اداری کدام است؟ + معرفی شیک‌ ترین مدل

بهترین مارک های صندلی اداری شیک‌ ترین مدل‌ ها را طراحی می‌ کنند

کارکنان انواع شرکت‌ها، بخش زیادی از روز را در محیط‌های اداری می‌گذرانند. یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش راحتی و بهره‌روی کارمندان، صندلی‌های اداری است. وجود صندلی‌های اداری ارگونومیک در شرکت‌ها، علاوه بر افزایش راحتی، افزایش کیفیت کار، افزایش زیبایی فضای کار، حفظ سلامت، جلوگیری از دردهای عضلانی و … را نیز به‌دنبال دارد. برای خرید بهترین صندلی‌های اداری باید به ویژگی‌ های ارتفاع، قابلیت تنظیم، روکش صندلی، مطابقت با ارگونومی بدن و … توجه داشت. در این مطلب با بهترین برند صندلی اداری آشنا می‌ شویم و ویژگی‌های برتر این محصولات را بررسی می‌کنیم.

نکات خرید صندلی اداری

کارمندان و کارکنان اغلب شرکت‌ها، ساعت‌های طولانی را به‌صورت بی‌وقفه روی صندلی می‌نشینند. بنابراین وجود صندلی‌های اداری طبی و ارگونومیک در محیط‌های کاری و پویا واجب است. پیش از خرید صندلی‌های اداری باید به فضای شرکت توجه کنید. برای مثال در یک محیط کاری رسمی، صندلی‌های اداری مدرن مناسب هستند که معمولا با رنگ‌های خنثی طراحی شده‌اند. بنابراین صندلی‌ اداری علاوه بر حفظ سلامت و رعایت استانداردها، در دکوراسیون محیط نیز موثر است و وجهه شرکت را ارتقا می‌بخشد.

بهترین برند صندلی های اداری

در ادامه با مهم‌ترین نکات پیش از خرید صندلی اداری ارگونومیک و استاندارد آشنا می‌شویم:

  • سازوکار مناسب صندلی اداری را متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید
  • رنگ مورد نظر صندلی اداری را با توجه به دکوراسیون داخلی اداره انتخاب کنید
  • برای افزایش راحتی از چرخ‌دار بودن و کیفیت چرخ صندلی‌ها مطمئن شوید
  • به عمق صندلی توجه کنید
  • به ابعاد نشیمنگاه صندلی دقت کنید
  • از استاندارد بودن دسته‌های صندلی مطمئن شوید
  • صندلی‌های اداری ارگونومیک دارای تکیه‌گاه سر هستند
  • صندلی‌های اداری طبی بالشی کوچک برای پوشاندن گودی کمر دارند
  • به مرغوب بودن پارچه و روکش صندلی توجه کنید

پیشنهاد می کنیم جهت خرید صندلی اپن به وبسایت ایران دکور مراجعه نمایید.

 

استانداردهای طراحی محصولات بهترین برند صندلی اداری

همان‌طور که گفته شد، در شغل‌های اداری، کارمندان مجبور هستند که چندین ساعت روی صندلی بنشینند. اگر میز و صندلی کاری مطابق با استانداردهای ارگونومیک نباشد، خستگی کارمندان چند برابر می‌شود و کارآمدی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. در ادامه کاربردهای ارگونومیک مهم و استانداردهای صندلی اداری را  بررسی می‌کنیم.

بهترین مارک صندلی اداری

قابلیت تنظیم ارتفاع

برای راحتی بیشتر و رعایت استانداردها، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صندلی اداری استاندارد، قابلیت تنظیم ارتفاع است. این قابلیت این امکان را فراهم می‌کند که افراد ارتفاع صندلی را متناسب با قد خود تنظیم کنند و ارتفاع استاندارد را با توجه به ارتفاع میز در نظر بگیرند. به‌طور کلی تمام افراد با 152 تا 193 سانتی‌متر قد، باید از صندلی‌هایی با ارتفاع 38 تا 55 سانتی‌متر استفاده کنند. بنابراین ارتفاع صندلی کمتر از 38 سانتی‌متر و بیشتر از 55 سانتی‌متر، مخالف استانداردهای ارگونومیک صندلی‌های اداری است.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید صندلی راک به ایران دکور مراجعه نمایید.

بهترین مارک های صندلی اداری

نشیمن صندلی‌ های اداری

نشمین صندلی‌های اداری تمام قسمت‌های ران پا تا زانو را دربرمی‌گیرد. البته نشیمن صندلی هنگام نشستن، نباید با پشت زانوها تماس داشته باشد. عرض استاندارد برای صندلی‌های اداری باید 2 تا 3 سانتی‌متر پهن‌تر از عرض لگن باشد تا افراد بتوانند از دسته‌های صندلی نیز استفاده کنند. بنابراین برای انتخاب بهترین صندلی اداری، باید به ابعاد و وزن بدن افراد نیز توجه ویژه‌ای داشت.

بهترین مارک های صندلی اداری و کامپیوتر

قابلیت تنظیم عمق صندلی

قابلیت تنظیم عمق صندلی به دو روش در صندلی‌های اداری طبی و ارگونومیک امکان‌پذیر است. روش ساده‌تر تنظیم عمق، با اهرمی انجام می‌شود که در هنگام نشستن قابل دسترس است. صندلی‌هایی که تنظیم عمق در آن‌ها با این روش انجام می‎شود، برای کارمندان و کارکنان شرکت مناسب هستند. برای تنظیم برخی دیگر از صندلی‌های اداری، دستگیره‌ای در پشت صندلی قرار دارد که تکیه‌گاه صندلی را حرکت می‌دهد و باعث کاهش و افزایش عمق صندلی می‌شود. این صندلی‌ها با دستگیره تنظیم عمق در پشت صندلی، یکی از بهترین مدل صندلی مدیریتی و معاونت به‌شمار می‌آیند.

سازوکار حرکتی و آپشن‌ های صندلی اداری

سازوکار صندلی‌ های اداری برای کنترل حرکت صندلی و تکیه‌گاه پشتی طراحی شده است. در واقع این سازوکارها، پیچ‌هایی در زیر صندلی هستند که با کشیدن، چرخاندن یا فشار دادن آن‌ها می‌توان صندلی را در جهت‌های مختلفی تنظیم کرد. دو مورد از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین سازوکارهای صندلی‌های ارگونومیک، سازوکار چندمنظوره و سازوکار همگام‌سازی شیب صندلی هستند.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید صندلی انتظار به وبسایت ایران دکور مراجعه نمایید.

بهترین برند صندلی اداری

به‌طور کلی پیش از خرید انواع کالاها، لازم است که با ویژگی‌ها و استانداردهای تولید آن‌ها آشنا باشید. صندلی‌های اداری محصولاتی موثر در فضاهای اداری هستند که باعث افزایش رضایت و راحتی کارمندان می‌شوند. بنابراین برای افزایش بهره‌وری کارمندان و ارتقای سطح شرکت، کارفرماها و صاحبان شرکت‌ها باید به‌فکر تهیه بهترین صندلی‌های اداری طبی باشند. در ادامه برندهای محبوب در بازار را بررسی می‌کنیم و با بهترین برند صندلی اداری آشنا می‌شویم.

بهترین برند صندلی اداری و کامپیوتر

معرفی محصولات صندلی اداری برند لیو

برخی از افراد لیو را به‌عنوان بهترین برند صندلی اداری می‌شناسند. مجموعه لیو با حدود 25 سال سابقه محصولاتی با ظرافت بالا را طراحی کرده است. اغلب مشتریان از محصولات اداری این برند رضایت کامل دارند و طرفداران این برند روزانه در حال افزایش هستند.

در ادامه با مزایای صندلی‌های اداری لیو آشنا می‌شویم:

  • گارانتی 3 ساله
  • طراحی‌های خلاقانه و زیبا؛ برای مثال محصولاتی با الهام از طبیعت
  • ظرافت زیاد در ساخت تمام قطعات
  • طراحی مدرن

برند لیو، با محصولات نوآورانه و خلاقانه خود یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان محصولات اداری به‌شمار می‌آید. قیمت محصولات این برند نسبت به سایر برندها، بالاتر است و این به‌دلیل ظرافت و دقت زیاد در طراحی محصولات است. در جدول زیر از برخی شیک‌ترین مدل‌های صندلی اداری لیو نام می‌بریم.

صندلی مدیریتی لیو مدل B81 صندلی مدیریتی لیو مدل M91 صندلی مدیریتی لیو مدل A91
صندلی مدیریتی لیو مدل F71 صندلی معاونتی لیو مدل D82 صندلی مدیریتی لیو مدل G91
صندلی مدیریتی لیو مدل I91 صندلی معاونتی لیو مدل A82 صندلی مدیریتی لیو مدل M81

بهترین برند صندلی کامپیوتر و اداری

معرفی محصولات صندلی اداری برند نیلپر (Nilper)

نیلپر نامی آشنا در تولیدکنندگان محصولات اداری به‌شمار می‌آید که می‌توان به‌ دلیل برخی ویژگی‌های محصولات این برند، نیلپر را به‌ عنوان بهترین برند صندلی راحتی معرفی کرد. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1373 شروع کرده و اکنون به یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات اداری تبدیل شده است.

در ادامه برخی از مزایا و آپشن‌های برتر صندلی‌ اداری برند نیلپر را بررسی می‌کنیم:

  • طراحی مدرن و تنوع رنگی بالا
  • طراحی ارگونومیک و مناسب برای ستون فقرات
  • عدم تعریق در صورت نشستن طولانی
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • مقاومت در برابر وزن زیاد
  • تنوع زیاد در مدل و طرح
  • تنظیم اتوماتیک پشتی
  • قابلیت قفل زاویه پشتی
  • قابلیت تنظیم نشیمن
  • قابلیت تنظیم ارتفاع دسته
  • قابلیت تنظیم قسمت گودی کمر

یکی از امتیازاتی که به برند نیلپر تعلق می‌گیرد این است که اغلب قطعات صندلی‌ های اداری این شرکت، در ایران و توسط این مجموعه طراحی و تولید شده‌اند. بنابراین مشتریان این برند علاوه بر این‌که گارانتی 3 ساله محصولات را دریافت می‌کنند، در تعویض قطعات این محصولات نیز با مشکل کمبود قطعات در بازار مواجه نمی‌شوند. در جدول زیر محبوب‌ترین مدل‌های صندلی‌های اداری نیلپر نشان داده شده است.

صندلی اداری نیلپر مدل OCT 666 صندلی اداری نیلپر مدل OCT 111
صندلی اداری نیلپر مدل OCT 750 صندلی اداری نیلپر مدل OCM 111
صندلی اداری نیلپر مدل OCM 809E صندلی اداری نیلپر مدل OCT 700G

معرفی بهترین برند صندلی اداری

معرفی محصولات صندلی اداری برند راشن

برند راشن فعالیت خود در زمینه تولید محصولات اداری را از سال 1377 آغاز کرد. محصولات این مجموعه اکنون در تمام ایران به‌ فروش می‌رسند. برند راشن با فناوری روز دنیا و با کمک متخصصان مجرب، موفق شده است که در بازار مبلمان اداری، به جایگاهی بی‌ سابقه دست پیدا کرد. از برخی از شیک‌ ترین صندلی‌ های اداری برند راشن، می‌ توان از صندلی راشن مدل C890B، صندلی راشن مدل C920، صندلی راشن مدل C950B و … نام برد.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید میز به ایران دکور مراجعه نمایید.

لیست بهترین برند صندلی اداری

معرفی محصولات صندلی اداری برند آرتمن

آرتمن برندی قدیمی در تولید محصولات اداری، مخصوصا صندلی‌های اداری طبی به‌شمار می‌آید. این برند مدت‌ها است که به تولید صندلی‌های مدیریتی و اداری مشغول است. یکی از اصلی‌ترین مزایای محصولات این برند دقت و ظرافت بالا در طراحی است. از برخی از مدل‌های این برند می‌توان به صندلی آرتمن مدل DCE، صندلی مدیریتی لیو مدل LSE، صندلی مدیریتی لیو مدل TUE، صندلی مدیریتی لیو مدل DLP و … اشاره کرد.

در ادامه برخی دیگر از مزایای محصولات این برند را بررسی می‌کنیم:

  • قیمت مناسب
  • گارانتی 3 ساله
  • طراحی مناسب برای ارگونومی بدن
  • ظرافت محصولات

معرفی بهترین مارک صندلی اداری

خرید بهترین صندلی‌‌ های اداری از مجموعه ایران دکور

وجود صندلی‌های اداری برای کارمندان، مدیران، اپراتورها و … در محیط‌ شرکت‌ها ضروری است. کارمندان روزانه زمان زیادی را روی صندلی و پشت میز  می‌گذرانند و اگر از محصولات ارگونومیک استفاده نشود، آن‌ها دچار دردهای استخوانی و عضلانی می‌شوند. مجموعه ایران دکور عرضه‌کننده محصولات بهترین برند صندلی اداری است. شما با مراجعه به سایت مجموعه ما می‌ توانید بهترین انواع این محصولات را همین حالا سفارش دهید.

سوالات متداول

روکش صندلی‌ اداری با چه متریال‌ هایی ساخته می‌ شود؟

در ساخت این محصولات کمتر از چوب استفاده می‌شود و چرم طبیعی، چرم مصنوعی، وینیل، پارچه‌های برزنتی و … رایچ‌ترین جنس‌های پارچه در تولید روکش این محصولات هستند.

تحمل وزن صندلی اداری استاندارد چقدر است؟

اغلب این صندلی‌ها، تا وزن 100 کیلوگرم را به‌راحتی تحمل می‌کنند.

صندلی‌ های اداری چه کاربردهای دیگری دارند؟

از این محصولات در اتاق‌ های کنفرانس و انواع محیط‌ های اداری‌ استفاده می‌ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا