دکوراسیونمبلمان

راهنمای انتخاب بهترین رنگ کوسن برای مبل کرم

ویژگی بارز رنگ‌های خنثی، امکان ست‌شدن آن‌ها با بیشتر رنگ‌های دیگر است. رنگ کرم به‌‌عنوان رنگی خنثی، یکی از ساده‌ترین و بهترین رنگ‌ها برای مبلمان به‌شمار می‌رود. انتخاب بهترین رنگ کوسن برای مبل کرم زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه‌ها می‌دهد. جذابیت مبل کرم در کنار طیف‌های رنگی فراوانی که در کنار آن قرار می‌گیرند، تمام نگاه‌ها را به طراحی داخلی خانه‌ شما خیره خواهد کرد. (چنانچه تمایل به خرید کوسن دارید، از مدل‌ها و طرح‌های متنوع این محصول در ایران دکور دیدن کنید)

مبل کرم با چه کوسن‌هایی ست می‌شود؟

برای انتخاب بهترین رنگ کوسن برای مبل کرم انتخاب سختی پیش روی شما قرار ندارد. کرم به‌عنوان یک رنگ خنثی تقریبا با بیشتر رنگ‌ها ست می‌شود و زیبایی بالایی برای خانه‌ها به وجود می‌آورد. این رنگ با ایجاد هارمونی مناسب با انواع رنگ‌های پرده و فرش، انتخاب‌های بسیاری را برای ست کردن رنگ‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد. در ادامه به مهم‌ترین رنگ‌های کوسن می‌پردازیم که با مبل کرم ست می‌شوند.

رنگ کوسن مناسب مبل کرم

۱. طرح‌های طلایی کوسن؛ ایده جذاب ست کردن رنگ‌ها

استفاده از رنگ کرم تک رنگ، زیبایی زیادی ندارد. یکی از بهترین ایده‌ها برای مبل‌های کرم، ست کردن آن‌ها با کوسن‌های طلایی در پالت رنگی کرم است. به‌کارگیری طلایی در این مبل‌ها با دورکردن یکنواختی از این آیتم‌های تزئینی، نقطه کانونی مناسبی برای منازل به‌ وجود می‌آورد.

کوسن طلایی برای مبل کرم

۲. از رنگ‌ها و نقش‌های طبیعت الهام بگیرید

طبیعت پر از طرح‌ها و نقش‌های زیبا است که در طراحی بسیاری از کوسن‌ها به‌کار رفته‌اند. پارچه‌های فاستونی مبل و پایه‌های چوبی آن، دست شما را برای انتخاب کوسن‌هایی با رنگ‌هایی با جلوه طبیعت را باز می‌گذارد. طرح‌های شاخ‌وبرگ‌دار، انتخاب مناسبی برای کوسن برای مبل کرم رنگ است.

کوسن با طرح طبیعت

۳. کوسن‌هایی به رنگ هلو و تمشک؛ انتخابی مناسب برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی

استفاده از رنگ‌های کرم در کنار رنگ‌های خنثای طیف سفید، صمیمیتی منحصربه‌فرد به فضای خانه‌ها می‌دهد. انتخاب کوسن‌هایی به رنگ هلو و تمشک با تنالیته قرمز موجود در آن، کنتراست جذابی با مبل‌های کرم می‌سازد. در انتخاب این رنگ‌ها باید توجه داشت که نوع طرح آن‌ها نباید خیلی بزرگ و برجسته باشد. از این رنگ‌ها می‌توان هم به‌صورت تک‌رنگ و هم به‌صورت ترکیبی برای مبل کرم استفاده کرد.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید صندلی کامپیوتر به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

کوسن هلویی برای مبل کرم

۴. کوسن پیازی و طوسی

استفاده از دو رنگ خنثی در کنار یکدیگر، سکون و سردی محیط را افزایش می‌دهد. ترکیب طوسی در کنار کرم علاوه بر ایجاد تضادی جذاب برای دکوراسیون خانه‌ها، توجه بصری چشم‌ها را به مبل‌ها متمرکز می‌کند و بهترین گزینه برای ایجاد نقطه کانونی در خانه‌ها به‌شمار می‌رود.

برای کم‌کردن تضاد موجود میان رنگ طوسی و کرم، می‌توان با استفاده از کوسن‌های پیازی، فضای سرد به وجود آمده را گرم‌تر کرد. رنگ پیازی در کنار کرم، مناسب‌ترین رنگ برای ایجاد فضایی مدرن و مینیمال در طراحی داخلی خانه‌ها است.

۵. از طرح‌های کوسن با نقوش هندسی قهوه‌ای یا بژ استفاده کنید

یکی از بهترین انواع کوسن برای مبل کرم رنگ، کوسن‌های قهوه‌ای یا بژ با نقوش هندسی مختلف است. این تم رنگی با ایجاد فضایی خنثی، سایر رنگ‌بندی‌های وسایل خانه را روشن‌تر و شیک‌تر نشان می‌دهد. طرح‌های هندسی موجود در کوسن‌های قهوه‌ای یا بژ تناسب بالایی با بیشتر متریال‌های چوبی دکوراسیون خانه‌ها به وجود می‌آورد.

کوسن قهوه ای برای مبل کرم

۶. کوسن های سفید و کرم

ترکیب دو رنگ خنثای با طیف روشن، جذاب‌ترین ایده بصری رنگی را برای خانه‌ها می‌سازد. این ترکیب رنگ برای مبل‌های کوچک زیبایی زیادی به همراه دارد. برای استفاده از این ترکیب باید توجه داشت که رنگ سفید نباید بر رنگ کرم غالب باشد.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید آینه دکوراتیو به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

۷. کوسن شکلاتی؛ متفاوت و جذاب برای مبل‌های کرم

استفاده از تک رنگ شکلاتی برای مبل‌های کرم، تضادی فوق‌العاده‌ای را برای خانه شما به همراه دارد. شکلاتی و کرم به دلیل این که از یک نوع پالت رنگی هستند، دیدی بصری خوبی به بیننده می‌دهند و انتخاب مناسبی برای قرارگیری در کنار هم در کوسن‌ها و مبل‌ها به‌شمار می‌روند.

کوسن شکلاتی برای مبل کرم

۸. انتخاب کوسن بر اساس رنگ دیوار

یکی از بهترین ایده‌ها برای انتخاب کوسن مناسب مبل کرم رنگ، ست کردن مبل‌ها با رنگ پشتی دیوار مبل است. برای این کار باید تنالیته رنگ‌هایی استفاده شوند که با رنگ دیوار تناسب داشته باشند. استفاده از چند رنگ در کنار یکدیگر نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

۹. کوسن‌های چند رنگ جلوه زیبای مبل‌های کرم هستند

برای استفاده از ترکیب رنگ‌های چند رنگ کوسن برای مبل کرم، رنگ غالب باید رنگ کرم باشد. در کنار مبل‌های کرم می‌توان از کوسن‌های شکلاتی، صورتی سالمونی، سفید، فیروزه‌ای و زرد استفاده کرد. این نوع ست کردن کوسن و مبل کرم، سلیقه‌های گوناگون را راضی می‌کند.

کوسن چند رنگ برای مبل کرم

۱۰. با رنگ‌های طیف آبی، آرامش را با مبل‌های کرم ترکیب کنید

در پیدا کردن رنگ مناسب کوسن برای مبل کرم، می‌توان در طیف‌های آبی به گزینه ایده‌آل رسید. آرامش موجود در رنگ‌های آبی در کنار ثباتی که در رنگ کرم وجود دارد؛ انتخاب طیف‌های مختلف این رنگ را به گزینه اول طراحان داخلی تبدیل کرده است. رنگ پارچه جین کوسن‌ها یا استفاده از رنگ‌های فیروزه‌ای در کنار مبل کرم، منظره‌ای زیبا را برای خانه‌ها به وجود می‌آورد.

۱۱. کوسن سبز برای مبل کرم

استفاده از رنگ سبز در کنار تنالیته قهوه‌ای پایه‌های مبل و سردی رنگ کرم، تداعی‌کننده دکوری جنگلی برای خانه‌ها است. تضاد موجود میان، پارچه کوسن‌ها و روکش‌های مبل جذابیت‌ زیبایی برای فضای خانه‌ها ایجاد می‌کند.

۱۲. کوسن برای مبل کرم طلایی

با توجه به سبک به‌کاررفته در طراحی دکوراسیون داخلی، انتخاب‌های متفاوتی برای کوسن مبل کرم طلایی وجود دارد. بهترین انتخاب کوسن برای مبل کرم طلایی استفاده از رنگ‌های خنثی مانند: سفید، کرم و خردلی است. رنگ کوسن مناسب برای مبل‌های کرم‌رنگ، تناسب بالایی را بین مبل و سایر تزئینات دکوری خانه‌ها به همراه دارد.

کوسن برای مبل کرم طلایی

۱۳. الهام از رنگ‌ دکورهای دیگر؛ ایده‌ جذاب رنگ کوسن برای مبل کرم

انتخاب رنگ کوسن برای مبل کرم با کمک تنالیته رنگی موجود در سایر دکوریجات خانه‌ها، بالاترین آزادی عمل را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این حالت فرد با انتخاب رنگ مورد علاقه خود در دکور خانه، آن رنگ را برای کوسن مبل کرم خود استفاده می‌کند.

کوسن با طرح درخت

انتخاب کوسن برای مبل کرم به سلیقه شما بستگی دارد

انتخاب‌های زیادی برای ست کردن رنگ کوسن و مبل‌ها وجود دارند. در این انتخاب‌ها باید به نوع مبل، جنس، طرح پارچه، سبک معماری خانه‌ها، سبک دکوراسیون داخلی، رنگ دیوارها، رنگ آیتم‌های تزئینی خانه‌ و … توجه کرد. مبل‌های کرم با توجه به خاصیت رنگی خنثی‌بودن خود، امکان ست شدن با رنگ‌های فراوانی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. به همین دلیل این طیف‌ رنگی مبل، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در انواع آپارتمان‌ها و دکوراسیون‌ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا