طراحی

راهنمای خرید مبل تختخواب شو + نکات کلیدی قبل از خرید

راهنمای انتخاب مبل تخت خواب شو شیک و باکیفیت

مبل تخت خواب شو در حقیقت تختخوابی است که می‌تواند تا شده و به یک کاناپه تبدیل شود؛ به گونه‌ ای که افراد می‌ توانند برحسب نیاز خود از آن به عنوان مبل یا تختخواب استفاده کنند. این وسیله دو کاره اغلب در منازل و دفاتری که متراژ پایینی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به کاربردها و مزایای فراوانی که مبلمان تختخواب شو دارد، این روزها استقبال برای خرید این محصول به طرز چشمگیری افزایش یافته است. به همین علت در این مطلب از سایت ایران دکور قصد داریم نکاتی را مطرح کنیم که راهنمای خرید مبل تختخواب شو هستند.

خرید مبل تختخواب شو بر اساس نوع آن

پیش از انتخاب مبل تختخواب شو خوب است اطلاعاتی درباره این محصول داشته باشید. مبلمان تختخواب شو را می‌توان جزو نسل جدید کاناپه‌های راحتی به شمار آورد که قابلیت تختخواب شدن را دارند. این دسته از مبلمان در اشکال متنوعی موجود است که شما می‌توانید بعد از آشنایی با هر یک از مدل‌ های آن، با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید. در ادامه در قالب جدولی به معرفی این مدل‌ ها و ویژگی‌ های آن‌ها می‌ پردازیم تا خرید مطمئنی را تجربه کنید.

راهنمای انتخاب مبل تخت خواب شو شیک و باکیفیت

مدل مبل تختخواب شو خصوصیات
مبل تخت خواب شو یک نفره مخصوص یک نفر است و وقتی که آن را باز می‌کنید به اندازه یک تختخواب یک نفره می‌شود
مبل تخت خواب شو به شکل کاناپه دو نفره شبیه به کاناپه دو نفره است و هنگامی که آن را باز می‌کنید، ابعاد تخت دو نفره دارد
مبل تختخواب شو به شکل کاناپه سه نفره شبیه به یک کاناپه است که برای نشستن سه نفر فضا دارد و دارای پهنای زیادی می‌باشد
مبل تخت خواب شو ال از دیگر مبلمان تختخواب شو که دارای ست کامل 7 نفره می‌باشد
ست کامل مبل‌ های تختخواب شو از یک مبل 3 نفره، یک دو نفره و دو عدد تک نفره تشکیل شده است و نیاز به فضای بسیار بزرگی دارد
مبلمان تختواب شو فاقد دسته شبیه به مبل‌ های تک نفره و دو نفره است و هیچ‌گونه دسته‌ای در اطراف آن وجود ندارد

نکات خرید مبل تخت شو

در این بخش از راهنمای خرید مبل تختخواب شو قصد داریم نکاتی را به شما معرفی می‌کنیم که با توجه به آن‌ها می‌توانید یک خرید بی‌دردسر را تجربه کنید. مبل تخت خواب شو نسل جدیدی از کاناپه‌ ها است که شاید بسیاری از افراد آشنایی چندانی با آن نداشته باشند و به همین علت ممکن است که در زمان خرید دچار مشکلاتی می‌شوند. در ادامه ضمن معرفی موردی نکات راهنمای خرید مبل تختخواب شو، آن‌ها را به شکل مفصل برای شما شرح می‌دهیم.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید انواع مبل ال به ایران دکور و لینک مربوطه مراجعه نمایید.

انتخاب مبل تختخواب شو

از جمله نکات راهنمای انتخاب مبل تختخواب شو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • چند نفره بودن مبل تختخواب شو
  • توجه به نوع اسکلت مبل انتخابی
  • حداکثر وزن قابل تحمل
  • سهولت استفاده

راهنمای انتخاب مبل تختخواب شو

چند نفره بودن مبل

اولین و مهم‌ترین نکته در خصوص خرید مبل تختخواب شو، چند نفره بودن آن است. باید بدانید که هیچ وقت نباید تعداد افرادی که می‌ توانند روی مبل بشینند را با تعداد نفراتی که باید از محصول در حالت باز شده و تختخوابی استفاده کنند، اشتباه بگیرید. برای نمونه بیشتر کاناپه‌ های سه نفره تختخواب شو گنجایش سه نفر را برای نشستن دارند، اما زمانی که آن‌ ها را باز می‌کنید تا به تختخواب تغییر حالت بدهند، متوجه می‌شوید که صرفا برای دراز کشیدن دو نفر ظرفیت دارند.

راهنمای خرید با توجه به نوع اسکلت

نکته دوم برای خرید مبل تختخواب شو توجه به جنس اسکلت مورد استفاده در ساختار این مدل مبلمان است. به طور کلی مبلمان تختخواب شو دو نوع اسکلت چوبی و فلزی دارند. شما باید با توجه به نوع استفاده و میزان مصرف خود یکی از آن‌ها را به فراخور نیاز تهیه کنید.

اگر می‌ خواهید در طول سال و به شکل روزانه از آپشن تخت خواب استفاده کنید، توصیه می‌کنیم اسکلت فلزی را انتخاب کنید. اما چنانچه هدفتان استفاده به شکل ماهی چند بار و یا برای مهمان است، پیشنهاد می‌ کنیم مدل‌هایی با اسکلت چوبی را خریداری کنید.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید تخت خواب یک نفره و تخت خواب دونفره به ایران دکور مراجعه نمایید.

سومین معیار برای خرید مبل تختخواب شو، حداکثر وزن قابل تحمل است

توجه داشته باشید که تحمل وزن هم شامل حالت مبل و هم حالت تخت خواب است. این میزان بر اساس کیلوگرم است و شما در قسمت اطلاعات فروش محصول می‌توانید آن را مشاهده کنید. توصیه می‌کنیم که اگر وزن بالایی دارید، حتما خرید مبل تختخواب شو با اسکلت فلزی را در دستور کار قرار دهید.

سهولت استفاده از مبلمان تختخواب شو

بهتر است محصولی را خریداری کنید که از باز وبسته شدن آسان آن اطمینان کسب کرده باشید. توصیه ما به شما این است که در صورت امکان برای چند مرتبه این کار را انجام دهید تا از راحتی تغییر حالت مبل تختخواب شو مطمئن شوید. همچنین باید به نرم بودن اتصالات محصول منتخب خود در کنار استحکام آن توجه داشته باشید.

راهنمای انتخاب مبل تختخواب شو مدرن

ایران دکور؛ پیشرو در عرضه مدل‌ های مختلف مبل تختخواب شو

فروشگاه‌ های اینترنتی بستری مناسب را برای خریداران مبلمان تختخواب شو فراهم کرده‌اند. به جای اینکه وقت خود را در خیابان‌ های شلوغ تلف کنید، می‌توانید تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را سفارش بدهید و آن را درب منزل یا هر مکانی دیگری دریافت کنید. در ایران دکور می‌توانید به تنوع بالایی از مبلمان تخت خواب شو برندهای مختلف دسترسی داشته باشید. قیمت انواع مدل‌ های مبل تخت خواب شو در ایران دکور به علت حدف واسطه‌ های فروش، مقرون‌ به‌ صرفه و منصفانه است و شما بدون کوچک‌ ترین نگرانی می‌ توانید با توجه به سلیقه و میزان بودجه‌ ای که در اختیار دارید، محصولی با استانداردهای بین‌ المللی را خریداری کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله مبل تختخواب شو چیست را حتما مطالعه نمایید.

سوالات متداول

آیا در زمان خرید مبل تختخواب شو باید به نوع تشک آن هم توجه کنیم؟

تشک‌های مبل‌ های تخت خواب شو یا فومی یا فنری هستند و انتخاب در این زمینه به نظر و سلیقه شما بستگی دارد. اگر تشک‌های فومی می‌خواهید باید حتما به استحکام فنرها و سر و صدای آن (اصطلاحا جیر جیر کردن) توجه کنید. اگر هم هدف شما تشک فومی است باید به سرد و گرم بودن آن توجه داشته باشید.

چطور یک رنگ مناسب برای مبل تختخواب شو خود انتخاب کنیم؟

به طور کلی رنگی که برای مبل تختخواب شو انتخاب می‌کنید، به سه آیتم بستگی دارد. رنگ استر رویه رنگ کلاف بیرونی و همچنین رنگ یراق آلات و اکسسوری‌هایی که به همراه مبل استفاده می‌شوند. توجه داشته باشید که تمامی این آیتم‌ها باید با محیط منزل شما سازگاری بالایی داشته باشند.

انواع مبل تختخواب شو شامل کدام موارد هستند؟

مبل تختخواب شو کامل، کاناپه با مکانیزم پشتی یا کفی متحرک و مبل و صندلی‌های ریلکسی از جمله این موارد هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا