طراحی

بهترین مارک مبل تختخواب شو + 10 مدل از باکیفیت‌ ترین‌ ها

بهترین مارک مبل تختخواب شو در ایران

برخورداری از فضای کافی یکی از دغدغه‌های افراد در طراحی دکوراسیون داخلی است. برای بهینه‌سازی فضای محیط خانه و محیط‌های اداری محصولاتی تولید شده‌اند که کارایی بالایی دارند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند. یکی از این محصولات مبل تختخواب شو است. این محصولات در چندین مدل متنوع تولید می‌شوند. تنوع بالای مدل‌ها و مارک‌های مبل‌های تختخواب شو انتخاب بهترین مورد را به کاری دشوار تبدیل کرده است. در این مطلب با بهترین مارک مبل تخت خواب شو آشنا می‌شویم و ویژگی‌های برخی از بهترین مدل‌های مبل تخت خواب شو را بررسی می‌کنیم.

مبل تختخواب شو سیب

شرکت مبلمان سیب یکی از شناخته شده ترین تولیدکننده‌های مبل تخت خواب شو در ایران به حساب می‌آید. این شرکت محصولاتی با سطح کیفیت بالا تولید می‌کند و گارانتی و خدمات پس فروش آن یکی از بهترین مزیت‌هایی است که به خریداران ارایه می‌شود. از جمله برخی از پر فروش ترین مدل‌های مبل تخت خواب شو سیب می‌توان به کاپری، جیپسون و گلکسی اشاره کرد.

بهترین مارک مبل تختخواب شو در ایران

مبلمان ویترا

ویترا یکی از شرکت‌هایی است که تنوع مدل‌های مبل تخت شو آن چشمگیر بوده و برای هر سلیقه‌ای مدل خاصی را عرضه می‌کند. اگر به دنبال مبل تختخواب شو اقتصادی هستید، محصولات مبل ویترا می‌تواند جزء انتخاب‌های اول شما باشد.

بهترین برند مبل تخت خواب شو

مبل تختخواب شو کمجاچوب

کمجاچوب یکی از تولیدکنندگان به نام و قدیمی ایرانی است که با محصولات کمجا و تاشو خود بیشتر شناخته می‌شود. مدل‌های مبل و کاناپه تخت خواب شو کمجاچوب شامل سیدا، ساندرا، دیلا و سودا می‌شود.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید سرویس خواب به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

بهترین برند کاناپه تخت خواب شو

مبل تخت خواب شو ایکیا

ایکیا یکی از معروف ترین کارخانه‌ها در زمینه تولید مبلمان خانگی و دکوراسیون در دنیا به حساب می‌آید. این شرکت چند مدل مبل تخت خواب شو با طراحی خاص با نام های HAMMARN، HEMNES، LANDSKRONA، ASKEBY تولید و عرضه می‌کند. با توجه به مشکلات واردات کالاهای حوزه مبلمان و مصنوعات چوبی، محصولات مبل تخت شو ایکیا به صورت رسمی وارد ایران نمی‌شود؛ به همین خاطر معمولا محصولات این شرکت با قیمت‌های بسیار بالا در ایران به فروش می‌رسد. بعضی از تولیدکنندگان ایرانی هم مدل‌های مشابه با محصولات ایکیا را در ایران تولید و عرضه می‌کنند.

بهترین برند کاناپه تخت خواب شو در ایران

ویژگی‌ های بهترین مدل‌ های مبل تختخواب شو

بهترین محصول در دسته مبل‌های تختخواب شو باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا رضایت کاربران را جلب کند. مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی بهترین مدل مبل تختخواب شو، استحکام و تحمل وزن آن است. به‌طور کلی، مبل‌هایی که با قابلیت بهینه‌سازی فضا و تبدیل به تختخواب تولید می‌شوند باید تحمل وزن و استحکام بیشتری نسبت به مبل‌های معمولی داشته باشند.

همچنین با توجه به کاربردهای این محصول، مبل‌های تختخواب شو در طول روز، دفعات زیادی باز و بسته می‌شوند. بنابراین لازم است که پیش از خرید، حتما از ویژگی‌ها، مکانیزم‌و مقاومت مبل تختخواب شو اطمینان حاصل کنید. با انتخاب بهترین مارک مبل تختخواب شو، می‌توانید با خیال راحت از این محصول به‌عنوان مبل راحتی و تخت خواب استفاده کنید.

ویژگی‌ های بهترین مدل‌ های مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو چستر؛ خاص‌ترین مدل مبل تختخواب شو

مدل چستر یا چسترفیلد یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های مبل راحتی و تختخواب شو است. دسته این مبل‌ها معمولا به شکل حرف P ساخته می‌شود. اصلی‌ترین ویژگی‌مبل تختخواب شو چستر، لمسه‌کاری دورتادور مبل است. مبل چستر به‌عنوان محصولی تلفیقی از دو مدل کلاسیک و مدرن شناخته می‌شود و شما با خرید مبل تختخواب شو چستر، می‌توانید آن را در هر نوع دکوراسیونی قرار دهید.

در تولید این مدل مبل از مقدار کمی چوب استفاده شده است و این مساله نشان‌دهنده راحت بودن این مبل می‌باشد. مبل تختخواب شو مدل چستر، نشیمن رسمی و کلاسیکی دارد؛ اما با تبدیل آن به تختخواب، به بستری نرم و گرم برای خوابی آسوده تبدیل می‌شود. مبل تختخواب شو چستر بیشتر با جنس چرم تولید می‌شود.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبل چستر به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

بهترین برند مبل تخت خواب شو در ایران

مبل تختخواب شو مدل آوین

از یکی دیگر از محبوب‌ترین مدل‌های مبل تختخواب شو می‌توان به مدل آوین اشاره کرد. این مدل در شکل مبل تختخواب شو یک نفره فروش بسیار زیادی دارد. طبق نظرات برخی از خریداران، مبل تختخواب شو یک نفره آوین بهترین مارک مبل تختخواب شو جمع‌وجور است.

در تولید این مدل از مبل برای افزایش راحتی از مقدار کمتر چوب استفاده شده است و دسته‌‌های پهنی دارد. این مدل مبل تختخواب شو، برای خواب راحت‌تر، معمولا با جنس پارچه با الیاف‌های نرم تولید می‌شود. همراه مبل مدل آوین یک کوسن یا بالش بزرگ نیز به‌فروش می‌رسد. برخی از محصولات مدل آوین، به‌صورت مبل L تولید می‌شوند که برای بهینه‌سازی فضای دکوراسیون ایده‌آل است.

مبل تختخواب شو مدل لگو

اگر قصد دارید محصولی از بین مبل‌های تختخواب شو را خریداری کنید که از آن به‌عنوان یک مبل مدرن و شیک استفاده کنید، مدل لگو گزینه‌ای مناسب است. در نگاه اول به مدل مبل تختخواب شو لگو، مشخص نیست که این مدل مبل قابلیت تبدیل به تخت خواب را دارد. بنابراین شما می‌توانید از این مدل در محیط‌های اداری و در اتاق‌های خواب استفاده کنید.

در ساخت اسکلت این مدل، از چوب و فلز استفاده شده است. رویه آن نیز با جنس چرم، چرم تنفسی و پارچه دوخته شده است. علاقه‌مندان به این مدل مبل تختخواب شو، می‌توانند طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهند. مارک ویترا در نظر برخی افراد به‌عنوان بهترین مارک مبل تختخواب شو شناخته می‌شود. مبل ویترا تولیدکننده این مدل مبل در ایران است.

پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه ست کردن پرده با مبل را حتما مطالعه نمایید.

بهترین برندهای مبل تخت خواب شو

مبل تختخواب شو مدل همنس؛ بهترین مدل مبل تختخواب شو ایکیا

از یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین مبل‌های تختخواب شو می‌توان به مدل همنس (Hamnes) اشاره کرد. کاربرد اصلی این مبل برای خواب است. بنابراین می‌توان گفت که مدل همنس، در واقع یک تخت خواب بسیار شیک است که در تمام دکوراسیون‌ها بهترین عملکرد را به‌عنوان یک مبل راحتی نیز دارد. همراه این مبل، یک تشک یک‌سره جداگانه نیز به‌فروش می‌رسد.

مدل همنس یکی از راحت‌ترین مبل‌های تختخواب شو است و محبوبیت زیادی دارد. ایده این مدل ساده و در عین حال منحصربه‌فرد از خارج از ایران شروع شده است. برخی از متخصصان از آیکیا به‌عنوان بهترین برند مبل تختخواب شو یاد می‌کنند. این برند در تولید مبل تختخواب شو مدل همنس، از برندهای پیشرو است.

بهترین مارک های مبل تخت خواب شو

مبل تختخواب شو مدل دو قلو لاویز

مدل لاویز یکی از شیک‌ترین مبل‌های تختخواب شو به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید از این مبل به‌عنوان یک آیتم لاکچری در دکوراسیون خانه یا محیط‌های اداری استفاده کنید و در زمان نیاز آن را به یک تخت خواب راحت تبدیل کنید. این مدل به‌صورت مبل L نیز تولید می‌شود که راحت‌تر است و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

استقامت این مدل به‌دلیل اسکلت فلزی و مستحکم تضمین شده است. همچنین این مبل دارای فوم ویژه به وزن 30 کیلوگرم است. یکی از نقاط قوت این مدل که باعث فروش بالای آن شده است، جک قدرتمند و آپشن فضای باکس می‌باشد. رویه این مدل از چرم، پارچه و چرم تنفسی تولید می‌شود. از سیب به‌عنوان بهترین برند کاناپه تختخواب شو یاد می‌شود. این برند در تولید مدل لاویز فعالیت می‌کند.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبل ال به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

بهترین برندهای کاناپه تخت خواب شو

مبل تختخواب شو مدل آلما

مدل آلما بین سایر مبلمان راحتی و مبل‌های تختخواب شو، ظاهری رسمی‌تر دارد. نقطه قوت اصلی این مدل مبل تختخواب شو که در دو شکل یک‌نفره و دونفره تولید می‌شود، استحکام و استقامت زیاد است.‌ همچنین مدل آلما در تنوع شکل و رنگی زیادی تولید می‌شود و نظر تمام افراد را جلب می‌کند.

راحتی این مدل به جنس رویه و اسکلت آن بستگی دارد. جنس اسکلت مدل مبل تختخواب شو آلما معمولا از فلز رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک است. رویه این مدل نیز از جنس‌های چرم، چرم تنفسی و پارچه دوخته می‌شود. علاقه‌مندان این مدل مبل می‌توانند رنگ و طرح دلخواه خود را سفارش دهند. یکی دیگر از نقاط قوط این مدل نسبت به سایر مبل‌های تختخواب شو، قابلیت باز و بسته شدن راحت است.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید صندلی به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

برخی دیگر از بهترین مدل‌های مبل تختخواب شو

مبل‌های تختخواب شو فراوانی در بازار وجود دارند که در رنگ‌ها، اشکال و با متریال‌های متنوعی تولید می‌شوند. شما می‌توانید پس از مطمئن شدن از استقامت محصول، بهترین محصول را از بهترین مارک مبل تختخواب شو خریداری کنید. در جدول زیر به برخی دیگر از بهترین مدل‌ها و مارک‌های مبل‌‌تختخواب اشاره می‌کنیم.

پریا گلکسی پایسز دوقلو سون دورا مداسا کارن
لیبرا چیستا آتوسا باران لئو دیانا ایپک

بهترین مارک‌های مبل تختخواب شو در ایران دکور

خرید محصولات بهترین مارک‌های مبل تختخواب شو از ایران دکور

به‌منظور بهینه‌سازی دکوراسیون داخلی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مبل تختخواب شو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول محبوبیت زیادی دارد و برندهای بزرگی در ایران در حال تولید انبوه آن هستند. بهترین مدل مبل تختخواب شو، باید با رویه راحت تولید شده باشد و استقامت زیادی داشته باشد. از این مبل‌ها می‌توان در پذیرایی و اتاق خواب‌ها استفاده کرد.

مجموعه ایران دکور گردآوردنده و عرضه‌کننده محصولات بهترین مارک های مبل تختخواب شو است. شما می‌توانید در سایت مجموعه ما از قیمت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات متنوع و باکیفیت مبل‌های تختخواب شو آگاه شوید.

سوالات متداول

رویه مبل‌های تختخواب شو معمولا از چه جنسی هستند؟
چرم، چرم تنفسی، پارچه، نخ، کتان و … برخی از جنس‌های رایج در تولید رویه مبل تختخواب شو هستند.

مدل‌های راحت مبل تختخواب شو چه ویژگی‌هایی دارند؟
برای راحتی بیشتر، مبل تختخواب شو باید با دسته‌های پهن و نشیمن نرم تولید شود. همچنین همراه محصول کوسن به‌فروش می‌رسد و ارتفاع کمی دارد.

عوامل موثر بر قیمت مبل تختخواب شو چیست؟
تعداد کوسن‌ها، جنس اسکلت، آپشن‌ها، مکانیزم‌های خاص مکانیکی، جنس رویه، برند تولیدکننده، ابعاد و … روی قیمت محصول مبل تختخوابشو تاثیرگذار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا