دکوراسیونمقالات

لیست 4 وسایل آشپزخانه مدرن جدید و شیک

این روزها شاهد پیشرفت‌های زیادی در دنیای تکنولوژی و طراحی هستیم که قطعاً تأثیر بسیار زیادی بر زندگی کل بشریت دارد. این پیشرفت‌ها حتی روی سلایق ما تأثیر گذاشته است و امروزه اکثر افراد دوست دارند از دکوراسیون‌های داخلی بسیار شیک و مدرن استفاده کنند. این تغییر حتی تا وسایل خانه و آشپزخانه هم کشیده شده است.

تصور می ‌شود هرچه بیشتر لوازم آشپزخانه مدرن و شیک داشته باشیم قلب تپنده خانه یعنی آشپزخانه ‌ای بهتر و غذاهای لذیذتری خواهیم داشت. در دکوراسیون‌ آشپزخانه مدرن کمتر از دیوارها استفاده می‌شود و تقریباً تمام آشپزخانه برای همه اعضای خانه و مهمانان نمایان است؛ بنابراین وسایل آشپزخانه مدرن علاوه بر زیبایی و شکوهی که به دکوراسیون داخلی خانه‌ های ما می‌ دهد کار را برای خانم‌ها و آقایانی که عاشق آشپزی هستند آسان‌ تر و لذت‌ بخش ‌تر کرده است.

جدیدترین وسایل مدرن آشپزخانه

امروزه وسایل آشپزخانه مدرن بسیار زیادی تولید می‌ شود. طراحان با شوق‌ و ذوق بسیار زیاد دائماً طرح‌ هایی فوق ‌العاده شیک و با کارایی بالا ارائه می ‌دهند. تعداد این وسایل آن ‌قدر زیاد است که شاید نتوان با همه آن‌ ها هماهنگ شد و دائماً وسایل خانه را تعویض کرد؛ اما می ‌توان برحسب سلیقه خود برخی از آن‌ ها را تهیه نمود تا لذت بیشتری از زندگی و استراحت در خانه ببرید. زیرا خانه فضای امن و آرامش اعضای خانواده است.

لوازم آشپزخانه مدرن و شیک

 

لوازم آشپزخانه مدرن و جدید نیز می ‌تواند به شما شوق زندگی بدهد، طوری که حتی بعد از یک روز کاری بسیار سخت دوست داشته باشید مثلاً با یک قهوه ساز زیبا و مدرن قهوه‌ ای دم کنید و کنار خانواده نوش جان نمایید یا یک شام خوشمزه و راحت درست کنید. یادتان باشد یکی از مهم ‌ترین نکات داشتن یک آشپزی جذاب استفاده از وسایل مناسب بعد از دستور صحیح است.

پیشنهاد می کنیم مقاله دکوراسیون آشپزخانه را نیز حتما مطالعه کنید.

معرفی برخی از وسایل آشپزخانه مدرن

در آشپزخانه ‌های مدرن ما معمولاً یک سری وسایل بسیار خاص و بروز که اکثراً با تکنولوژی‌ های جدید مانند هوشمند بودن وسایل همراه هستند روبرو می ‌شویم. به‌جرات می ‌توان گفت تهیه هر نوع غذا، دسر یا نوشیدنی در یک آشپزخانه مدرن شیک باعث صرفه‌ جویی زیادی در وقت خواهد شد و شما خیلی سریع تر از آشپزخانه‌ های سنتی و قدیمی می‌ توانید به هدف خود دست پیدا کنید. در اینجا می‌ خواهیم برخی از این وسایل آشپزخانه مدرن را به شما معرفی کنیم.

قهوه ساز

درست کردن قهوه به‌صورت سنتی به‌سادگی درست کردن چای نیست و اگر فوت ‌و فن آن را بلد نباشید قهوه طعم خوبی نخواهد داشت؛ به‌ علاوه وقت زیادی می‌گیرد. اینجاست که قهوه ساز به کمک شما می ‌آید و می‌توانید خیلی سریع یک قهوه خوشمزه و عالی داشته باشید.

  گلهای آپارتمانی; +35 مورد از بهترین گلهای آپارتمانی

ماشین ظرفشویی

اگر شما یک آقای مجرد باشید که به‌تنهایی زندگی می ‌کند یا یک خانم خانه‌ دار باشید که فعالیت زیادی در جامعه دارید قطعاً درک می ‌کنید که طراحی ماشین ظرفشویی برای آشپزخانه ‌های مدرن یک اختراع بزرگ بوده است. با این وسیله شما همیشه آشپزخانه ‌ای مرتب خواهید داشت و دیگر دغدغه کثیف بودن ظرف ‌ها را ندارید. ماشین ‌های ظرفشویی که در حال حاضر ساخته می ‌شوند دارای ظرفیت‌های مختلف هستند و شما می ‌توانید بر اساس تعداد افراد خانواده آن‌ ها را تهیه نمایید.

جهت خرید میز آشپزخانه به لینک مربوطه از سایت ایران دکور مراجعه کنید.

لوازم آشپزخانه مدرن و شیک

شاید وقتی حرف از وسایل آشپزخانه مدرن زده می‌شود بیشتر ذهن‌ها به‌طرف وسایل دیجیتال بزرگ مانند ماشین ظرفشویی، یخچال، فرگاز و موارد مشابه برود؛ اما لوازم آشپزخانه کوچک که کاربردهای زیادی هم دارند نقش بسیار زیادی در آشپزی آسان خواهند داشت. از جمله این لوازم می‌توان به انواع تسترها، سرخ‌کن، زودپز و حتی نوع چاقویی که در آشپزخانه استفاده می‌ شود اشاره نمود. این لوازم به شما کمک می‌ کنند تا کارها هرچه سریع‌ تر انجام شوند.

وسایل آشپزخانه مدرن و شیک

ماکروویو

ماکروویوها یکی از بهترین لوازم گرم‌کننده ‌ای بوده‌اند که تاکنون ساخته ‌شده و بسیار شیک هستند. این وسیله برقی به شما کمک می ‌کند تا غذای خود را در عرض کمتر از 5 دقیقه گرم کنید و منتظر گرم شدن غذا روی اجاق ‌گاز به مدت مثلاً 20 دقیقه یا جوش آمدن شیر و سررفتن آن نباشید.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید ناهارخوری آشپزخانه به لینک مربوطه مراجعه کنید.

البته از این وسیله می ‌توان برای پخت برخی غذاها مانند پیتزا و دسرها مانند کاپ کیک نیز استفاده کرد. گفتنی است به دلیل اینکه این وسیله اشعه ‌های مضری برای سلامتی بدن دارند امروزه توصیه می‌ شود از هوا پز به ‌جای ماکروویو استفاده کنید که همان کارایی را دارد اما اشعه ایجاد نمی ‌کند.

  28 ایده تزیین میز گرد منزل شیک و جدید 2024

هود های جدید و جذاب

هود‌های جدید در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها ساخته‌شده و نمایی بسیار زیبا به وسایل آشپزخانه مدرن ما می‌دهند. به‌علاوه به‌خوبی از فضای داخلی آشپزخانه در برابر انواع روغن‌ها، بخارهای پخش‌شده هنگام پخت‌وپز و چیزهای چسبنده محافظت می‌کند؛ بنابراین بیشتر اوقات یک آشپزخانه شیک و تمیز خواهید داشت.

شیک ترین وسایل آشپزخانه

مزایای داشتن وسایل آشپزخانه مدرن

شاید پیش خودتان بگویید همان کارهایی که می‌توان با وسایل مدرن انجام داد را به‌راحتی با وسیله‌های قدیمی انجام می‌دهم؛ اما اگر مزایای داشتن یک آشپزخانه مدرن شیک را بدانید و به آن‌ها فکر کنید حتماً نظرتان عوض می‌شود. دو مزیت اصلی داشتن لوازم آشپزخانه مدرن و شیک، زیبایی خانه و صرفه‌جویی در وقت شماست. سایر مزیت‌ها عبارت‌اند از:

  • صرفه‌جویی در مصرف برق
  • دوام و ایمنی بیشتر
  • توانایی پخت‌وپز سریع و آسان
  • تمیز بودن آشپزخانه در اکثر اوقات
  • لذت بیشتر از آشپزی و وقت گذراندن در این فضا
  • انگیزه بیشتر برای افراد خانواده برای همکاری در کارهای آشپزخانه
  • تمیز و مرتب کردن راحت‌تر
  • خستگی کمتر
  عرض موکت پالاز، موکت رولی و ... چقدر است؟ (عرض استاندارد)

سخن آخر

همان‌ طور که ملاحظه کردید داشتن وسایل آشپزخانه مدرن می‌تواند به ما کمک کند تا زندگی راحت‌تری داشته باشیم و بیشتر در کنار همسر یا اعضای خانواده و یا دوستانمان باشیم. به‌ علاوه با توجه به مشغله زندگی امروز، می‌توانیم از وقتمان بیشترین بهره را ببریم.

اگر قصد خرید صندلی آشپزخانه را دارید، انواع صندلی های آشپزخانه را در لینک مربوط به مشاهده نمایید.

برخی از سوالات رایج:

جدیدترین وسایل مدرن آشپزخانه کدام است؟

امروزه وسایل آشپزخانه مدرن بسیار زیادی تولید می‌شود، از جمله قهوه ساز، ماشین ظرفشویی، ماکروویو، هودهای جدید و جذاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا