طراحی

راهنمای خرید تخت خواب دو نفره + نکات ضروری قبل خرید

انتخاب سرویس خواب دو نفره باید بر اساس چه فاکتورهایی انجام شود؟ اهمیت تخت خواب‌های دو نفره و نقشی که در داشتن خوابی باکیفیت ایفا می‌کنند بر هیچکسی پوشیده نیست. از آنجایی هم که دکوراسیون تاثیر بالایی در زیبایی منزل دارد و خانه را به محیطی دنج تبدیل می‌کند، خرید یک سرویس خواب دو نفره شیک دغدغه جدی بسیاری از مشتریان است. با توجه به تنوع بسیار بالای مدل‌های تخت خواب دو نفره ممکن است در زمان خرید دچار سردرگمی شوید. به همین دلیل در این مطلب از سایت ایران دکور قصد داریم نکاتی را به شما معرفی کنیم که راهنمای خرید تخت خواب دو نفره هستند.

راهنمای جامع برای خرید تخت خواب دو نفره

انتخاب تخت خواب های دو نفره باید با توجه به چه مواردی انجام شود؟ امروزه تخت خواب‌های دو نفره در مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی از سوی تولیدکنندگان ساخته می‌شوند که باید در زمان خرید آن‌ها نهایت دقت را داشته باشید و بدانید که نکات مهم در زمان خرید تنها به فاکتورهایی مانند ظاهر محدود نمی‌شود.

انتخاب تخت خواب های دو نفره

یکی از تقسیم‌ بندی‌ های رایج برای انواع تخت خواب‌های دو نفره، عرض آن‌ها است. اصولا تخت خواب‌ دونفره در دو عرض 180 و 160 در بازار موجود هستند. تخت خواب با عرض 180، کاملا استاندارد است و برای افرادی مناسب است که اتاق خواب‌ آن‌ها فضای نسبتا بزرگی دارد. تخت خواب با عرض 160 نیز به شکل استاندارد است و عمدتا توسط افرادی استفاده می‌شود که اتاق خواب‌ آن‌ها فضای چندانی ندارد.

از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید تخت خواب دو نفره می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سایز محصول
  • ارتفاع مناسب
  • پایه‌دار یا بدون پایه بودن
  • استفاده یا عدم استفاده از باکس‌های جانبی
  • رنگ و شکل تخت
  • وجود یا عدم وجود تخته‌های انتهایی

پیشنهاد می کنیم جهت خرید سرویس خواب به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

انتخاب سرویس خواب دو نفره

اندازه محصول؛ یکی از مهم ترین نکات خرید سرویس خواب دو نفره

یکی از نکات مهم در راهنمای خرید تخت خواب دو نفره، اندازه محصول است. تولیدکنندگان امروزی مقداری از سایزهای استاندارد تخت خواب‌ها خارج شده و آن‌ها را در اندازه‌های مختلفی تولید می‌کنند. این شما هستید که باید با توجه به فضای اتاق خواب و قد اعضای خانواده، مدلی مناسب را خریداری کنید.

توجه به ارتفاع تخت خواب دو نفره

یکی از نکات مهم برای انتخاب سرویس خواب دو نفره، ارتفاع محصول است. خوب است بدانید که ارتفاع تخت خواب دو نفره از سطح زمین باید بین 35 تا 40 سانتی‌متر باشد. چرا که اگر ارتفاع تخت خواب شما از این مقدار کمتر یا بیشتر باشد، بعید نیست که در کوتاه مدت دچار مشکلاتی مانند کمر درد و ستون فقرات شوید.

نکات خرید انتخاب سرویس خواب دو نفره

پایه تخت خواب چگونه باید باشد؟

هیچ تخت خوابی چه مدل تک نفره یا دو نفره بدون پایه نیست. اما منظور ما از طرح این مورد در راهنمای خرید تخت خواب دو نفره چیزی است که باعث می‌شود تخت در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین قرار بگیرد تا بتوانیم به راحتی زیر آن را مشاهده و در صورت نیاز تمیز کرد.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید تخت خواب دو طبقه به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

طراحی و ساخت باکس‌های جانبی

تخت‌ خواب دو نفره یا به شکل ساده طراحی می‌شود و یا دارای باکس‌های جانبی است. تولیدکنندگان مبتکر مانند ایران دکور از بخش زیرین تخت نهایت استفاده را می‌کنند و برای تخت یک یا دو کشو که بهتر است بگوییم باکس طراحی کرده‌اند. با این آیتم شما می‌توانید وسایل مورد نیاز خود به خصوص لباس‌ها را در آن قرار بدهید.

راهنمای انتخاب و خرید تخت خواب دو نفره

تخته‌ های انتهایی تخت خواب دو نفره

اینکه تخت خواب شما در دو سمت خود دارای تخته‌هایی باشد یا نباشد از نکات بسیاری مهمی است که باید حتما در زمان خرید تخت خواب‌های دو نفره به آن اهمیت بدهید. پیشنهاد می‌کنیم اگر قد بلندی دارید، حتما به سراغ خرید تخت خواب‌های دو نفره‌ای باشید که حداقل در بخش پایینی خود از هیچ‌گونه تخته جانبی استفاده نمی‌کنند.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید کاناپه تخت شو به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

راهنمای خرید تخت خواب دو نفره با توجه به رنگ و شکل

به خاطر داشته باشید که اتاق خواب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های منزل است و عدم توجه به هارمونی رنگ‌ها در آن باعث ایجاد جلوه‌ای ناخوشایند در محیط داخلی منزل شما می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما در زمان خرید این مدل تخت خواب‌ها به رنگ و مدل ظاهری آن توجه داشته باشید.

راهنمای انتخاب تخت خواب دو نفره

انواع تخت خواب‌ های دو نفره مجموعه ایران دکور

تخت خواب‌ها دیگر به مانند گذشته صرفا یک آیتم لوکس و غیرضروری برای منازل نیستند و تبدیل به یکی از مهم‌ترین اقلام اتاق خواب شده‌اند. در واقع بعد از یک روز پرکار و خسته‌کننده، مهم‌ترین چیزی که بدن شما به آن نیاز دارد، خوابی عمیق و باکیفیت است. در ادامه این بخش در قالب جدولی قصد داریم مدل‌های تخت خواب دو نفره ایران دکور را به شما معرفی کنیم. کیفیت تخت خواب‌های دو نفره ایران دکور به حدی است که حتی افراد مجرد هم در صورت داشتن فضایی کافی، تمایل به خرید این مدل‌ها پیدا می‌کنند.

تخت خواب دو نفره فلزی سیتی یوک مدل ویولت ام دی اف کاج مدل نیکا
تخت خواب مدل پارما دو نفره فلزی دورمی دو نفره مدل ونوس AHI
مدل رونیا مدل سورنا مدل ناتالی AHI
مادرین مدل آدرین امپریال مدل 104 تالیا مدل آکاژو
مدل شانا مدل چستر PB1 هوشمند مدل گلکسی
مادرین مدل ویولت پارس چوب مدل النا دو نفره مدل مهنیا
بست مدل لیون مادرین مدل آرامیس مدل مکسی
مدل آرشام دو نفره مدل شبکه‌ای مدل سوفیا

ایران دکور؛ مرجعی برای خرید تخت خواب‌های دو نفره برندهای مشهور

مطالعات نشان می‌دهند افرادی که بین هفت تا هشت ساعت استراحت می‌کنند، میزان انرژی آن‌ها در طول روز بسیار بالا است. داشتن تخت خواب دو نفره مناسب و فضایی آرام نیز از الزامات داشتن خوابی راحت و باکیفیت هستند. با خرید انواع مدل‌های تخت خواب دو نفره از ایران دکور می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تخت خواب دو نفره شما هم کیفیت بالایی دارد و هم با توجه به نیازهای شما طراحی شده است. شما از طریق صفحه تخت خواب دو نفره در بخش محصولات اتاق خواب ایران دکور می‌توانید تنوع بالایی از مدل‌های تخت خواب دو نفره را مشاهده و بررسی و سپس بهترین مدل مد نظر خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه ست کردن فرش و مبل را نیز حتما مطالعه نمایید.

سوالات متداول

قیمت تخت خواب دو نفره به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

جنس، مدل و رنگ‌ بندی و ابعاد تخت از جمله عوامل موثر بر قیمت تخت خواب دو نفره هستند.

تخت خواب دو نفره چوبی بهتر است یا فلزی؟

اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید بهتر است تخت خواب‌های چوبی را خریداری کنید. زیرا استحکام بالایی دارند و می‌توانید به سادگی آن را با محیط اتاق ست کنید. اگر آزادی مالی زیادی برای هزینه کردن ندارید، بهتر است تخت خواب‌های دو نفره فلزی را خریداری کنید.

تشک مناسب تخت خواب دو نفره چه ویژگی‌ هایی باید داشته باشد؟

ضد آب و حریق بودن و نفوذناپذیری نسبت به حشرات از مواردی هستند که باید در زمان خرید تشک برای تخت خواب دو نفره به آن‌ها توجه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا