مقالاتمبلمان

بهترین مدل مبل چستر 2024 کدام است؟

خیلی از افراد ترجیح می ‌دهند در زندگی بر اساس مد روز پیش روند و با توجه به آنچه هر سال در صنعت مد و دکوراسیون جای خود را باز می ‌کند، دکوراسیون منزل خود را چیدمان کنند. از آنجایی که یکی از مهمترین اجزای اصلی دکوراسیون خانه مبلمان است. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مدل مبل چستر 2023 را به شما معرفی کنیم.

بهترین مدل مبل چستر جدید

اطلاع از آخرین مد روز مبلمان نیز برای این دسته افراد اهمیت زیادی دارد و همیشه به دنبال آنها می‌گردند. در ادامه مطلب می‌توانید یکی از انواع مبلمان محبوب در سرتاسر دنیا یعنی مبل چستر را بشناسید و با بهترین مدل مبل چستر 2023 آشنا شوید. چنانچه تمایل به خرید این نوع مبل را دارید،‌ از مدل‌های متنوع موجود در صفحه خرید مبل چستر دیدن کنید.

مبل چستر چیست؟

مبلمان چستر یا با نام کامل‌تر چسترفیلد، به مدلی گفته می ‌شود که با پارچه‌‌هایی یکدست طراحی و ساخته شده‌اند و روی آنها دکمه ‌کاری یا به اصطلاح لمسه ‌دوزی می ‌شود. این مبلمان تکیه‌گاه صاف و کوتاهی دارند و دسته‌ها نیز به شکل استوانه‌ای و عمود بر بدنه اصلی دیده می‌شود.

مبل چستر از سال ‌های دور در دکوراسیون خانه ‌های آمریکایی و انگلیسی به کار برده می‌ شد و نمادی از سادگی در عین کلاسیک و خاص بودن را به نمایش می‌ گذارد. البته این مدل سال هاست در دکوراسیون خانه‌ های ایرانی نیز وارد شده و جایگاه ویژه ‌ای پیدا کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات کامل مبل چستر، مطالعه مقاله مبل چستر چیست را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین مدل مبل چستر 2023

سبک دکوراسیون منزل برای مبل چستر 2023

از آنجایی که مبل چستر را می ‌توان از انواع مبل نیمه ‌کلاسیک نامید، در سبک‌‌های دکوراسیون متنوع نیز قابل استفاده خواهد بود. اگر آن را در سبک کلاسیک استفاده کنید، شکوه و وقار منزلتان را بیشتر می‌کند و در کنار لوازم دکوری که کاملا کلاسیک هستند، جلوه کامل‌تری به فضای منزلتان می‌بخشد.

برای آشنایی بیشتر با نحوه چیدمان این نوع مبل مقاله چیدمان مبل چستر را مطالعه کنید.

اگر هم در خانه مدرن خود به دنبال استفاده از این مبلمان هستید، می‌تواند به خوبی با فضا هماهنگ شود و نقش مبل راحتی را ایفا کند. البته فراموش نکنید که در این صورت نباید انتظار دکوراسیون مینیمال را از خانه خود داشته باشید چون دکمه‌ های مبل چستر همراه با دسته های استوانه ‌ای خود، جزییات کوچکی را به دکوراسیون اضافه می‌ کند. که با هویت سبک مینیمال مغایرت دارد. حتی استفاده از این مبل در کنار وسایل به روزی که از جنس چوب و فلز ساخته شده، می‌تواند مکمل سبک صنعتی و همچنین معاصر باشد.

بهترین مدل مبل چستر 2023

همانطور که گفته شد، مبل چستر ویژگی‌های بارزی دارد که آن را از بقیه مدل مبلمان متمایز می‌کند. ولی ایجاد تغییر کوچک در طراحی بدنه یا دسته ظاهر متفاوتی به مبل چسترفیلد می‌دهد. گاهی در ست هفت نفره مبل چستر دو کاناپه سه و دو نفره کاملا از نوع چستر هستند، ولی دو مبل تک نفره به شکل دیگری طراحی می‌شوند. این مبل‌ها تکیه‌گاه بلندتری دارند و به سبک مدرن نزدیک‌تر هستند.

در این حالت لمسه‌دوزی اغلب در دیواره بیرونی مبل یک‌نفره دیده می‌شود. البته در برخی ست مبلمان هم طراحی مبل یک نفره به سبک کلاسیک گرایش پیدا می‌کند. بر همین اساس اگر انحنای بدنه اصلی مبل چستر در کاناپه دو یا سه نفره تغییر پیدا کند، پایه‌های مبل بلندتر یا کوتاه‌‌تر شود و دسته‌ها صاف و غیراستوانه‌ای باشند، مدل مبل چستر متفاوت خواهد شد.

بهترین مدل مبل چستر جدید

حتی در این مدل مشهور و معروف می‌توانید مبل ال را نیز پیدا کنید. در مورد انتخاب رنگ برای بهترین مدل مبل چستر 2023 بهتر است به رنگ سال دقت کنید. رنگی که در سال ۲۰۲۰ توسط شرکت پنتون به عنوان رنگ سال معرفی شد، آبی درباری یا آبی کلاسیک است. به این ترتیب مبل چستر به رنگ آبی درباری کاملا مطابق مد سال خواهد بود. این رنگ را می‌توانید در پارچه‌های مخمل، جیر یا مازراتی برای مبل چسترفیلد خود سفارش دهید.

چرم هم یکی از پارچه‌های محبوب و البته قدیمی در طراحی این مدل مبلمان است که معمولا به شکل رنگ‌های تیره مانند سیاه، قهوه‌ای سوخته، زرشکی یا یشمی ظاهر می‌شود. فراموش نکنید که این مدل پارچه و رنگ‌های گفته شده همیشه مد روز هستند و حتی برای بهترین مدل مبل چستر 2023 نیز انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. برای خرید بهترین و جدید ترین مدل مبل چستر 2023 هم پیشنهاد می ‌شود رنگ معرفی شده شرکت پنتون را انتخاب کنید.

البته رنگ و مدل کلاسیک و دیرینه این مبلمان همیشه محبوبیت دارد و بر اساس مد روز تغییری نمی‌کند. اگر قصد دارید مدلی را خریداری کنید که سال ‌های طولانی در خانه ‌تان حضور داشته باشد و به همین زودی قصد تعویض آن را ندارید، به کیفیت پارچه توجه بیشتری داشته باشید.مبل چستر بادوام و مستحکم است و اگر پارچه مقاوم و ضد خشی هم داشته باشد، تضمین بیشتری برای عمر طولانی آن در دست دارید.

برخی از سوالات رایج:

بهترین مدل مبل چستر ۲۰۲۳ چیست؟

چرم سیاه، قهوه‌ای سوخته، زرشکی یا یشمی همیشه مد روز هستند و حتی برای بهترین مدل مبل چستر 2023 نیز انتخاب هوشمندانه‌ای خواهند بود.

دکوراسیون منزل برای مبل چستر 2023 باید چگونه باشد؟

مبل چستر در سبک‌‌های دکوراسیون متنوع از جمله کلاسیک و مدرن قابل استفاده است، اما با سبک مینیمال هماهنگی زیادی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا